  • 1. Data: 2005-01-29 07:19:11
    Temat: OC na samochod
    Od: "Opętany" <n...@u...oj>

    Czy jesli przeleje kase z mBanku i wydrukuje sobie potwierdzenie to przy
    najblizszej okazji policjant wlepi mi mandat czy nie ?

    Pozdrawiam
    Opętany

  • 2. Data: 2005-01-29 08:27:11
    Temat: Re: OC na samochod
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Opętany napisał(a):
    > Czy jesli przeleje kase z mBanku i wydrukuje sobie potwierdzenie to przy
    > najblizszej okazji policjant wlepi mi mandat czy nie ?

    A na cholerę wozisz potwierdzenie przelewu/dokument kasowy?
    Ubezpieczyciel nie dał Ci potwierdzenia do polisy w formacie znośnym do
    włożenia do dowodu rejestracyjnego?

  • 3. Data: 2005-01-29 08:37:56
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:ctfkub$aat$1@news.elsat.net.pl...

    > A na cholerę wozisz potwierdzenie przelewu/dokument kasowy?
    > Ubezpieczyciel nie dał Ci potwierdzenia do polisy w formacie znośnym do
    > włożenia do dowodu rejestracyjnego?

    ta znosna forma :-)) to czasami arkusz a4, tym niemniej dowod
    zaplaty/przelewu nie stanowi dowodu zawarcia umowy OC

  • 4. Data: 2005-01-29 08:42:38
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ale co ciekawe, pani w T.U. stanowczo twierdziła, że muszę ze sobą wozić oprócz
    polisy (i to oryginału w kolorze niebieskim, a nie
    przypadkiem kopii w kolorze żółtym) także dowód wpłaty (umówiona wpłata po 14 dniach
    od wystawienia polisy) :-o
    Nadgorliwość czy prawo ??
    JaC

  • 5. Data: 2005-01-29 08:55:35
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    666 wrote:
> [...]
    > przypadkiem kopii w kolorze żółtym) także dowód wpłaty (umówiona
    > wpłata po 14 dniach od wystawienia polisy) :-o

    A jakie to T.U. było?
    Hestia i Allianz dają poręczne potwierdzenia zawarcia umowy, nie wozi się
    samej umowy.

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2005-01-29 09:13:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Bogdan B. napisał(a):

    > A jakie to T.U. było?
    > Hestia i Allianz dają poręczne potwierdzenia zawarcia umowy, nie wozi się
    > samej umowy.

    PZU także.

  • 7. Data: 2005-01-29 09:43:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Opętany wrote:
    > Czy jesli przeleje kase z mBanku i wydrukuje sobie potwierdzenie to przy
    > najblizszej okazji policjant wlepi mi mandat czy nie ?

    Dostaniesz.
    Zadzwoń sobie do PZU, powiedz, że przelałeś kasę niech ci przyślą
    potwierdzenie opłacenia składki. Będziesz miał ważne cały rok, nawet jak
    zapłacisz tylko pierwszą ratę. Drugą możesz już zapłacic przelewem bez
    ceregieli.Za rok powtórka z rozrywki.

  • 8. Data: 2005-01-29 10:06:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nadgorliwość czy prawo ??

    Jeśli tylko na tej polisie nie jest napisane, że jest ważna z dowodem
    wpłaty, to żadnego policjanta na drodze uregulowanie lub nie Twoich
    należności nie interesuje. To sprawa cywilna pomiędzy, Tobą a
    ubezpieczycielem. Przy czym ja bym poszukał innego ubezpieczyciela, bo skoro
    już na starcie takie kłopoty sprawia, to aż strach pomyśleć co będzie dalej.

  • 9. Data: 2005-01-29 10:33:45
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Co to znaczy 'potwierdzenie zawarcia umowy' ???
    Ja rozumiem, co to znaczy 'Polisa'.
    JaC

  • 10. Data: 2005-01-29 10:41:17
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ale coś mi świta po głowie, że kawałek czasu temu to właśnie dowód wpłaty był istotny
    (np. klasyczny odcinek zapłaty na poczcie
    pizetju) a nie polisa :-o
    Natomiast dziś być może jest to zagrywka psychologiczna pracownika w celu
    podwyższenia ściągalności składek ;-)
    JaC