  • 1. Data: 2005-01-28 21:44:59
    Temat: Bankomat przy Lukasie w Łodzi, Piotrkowska 20-cośtam
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Pierwszy bankomat przy Lukasie w Łodzi, Euronetu, więc i mBankowcy się
    "pożywią".
    Ciekawe czy gdzieś jeszcze jest taka gęstość bankomatów:
    - na pl.Wolności 2 szt. (BZWBK i Euronet)
    - przy Nordei
    - przy Lukasie - Euronet
    - przy Multi - Euronet
    - przy Empiku - Euronet
    ...a to tylko cztery przecznice, ok. 800m
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2005-01-28 22:09:20
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jan 2005 22:44:59 +0100, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >- przy Multi - Euronet
    >- przy Empiku - Euronet
    >...a to tylko cztery przecznice, ok. 800m

    W Poznaniu ul. Św. Marcin - 8 czy 10 sztuk na odcinku 300m. :)
    No ale tam obok siebie są BZWBK, Pekao, mBank, Multibank i coś tam jeszcze.

  • 3. Data: 2005-01-29 01:17:37
    Temat: Re: Bankomat przy Lukasie w Łodzi, Piotrkowska 20-co?tam
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe czy gdzieś jeszcze jest taka gęstość bankomatów:

    Nowy Sącz - centrum miasta:

    Rynek: BPH i DB
    Jagiellońska: PKO BP, Euronet, MultiBank, BPH
    Kościuszki - ING
    Konarskiego - DB.

    Wszystko to na długości wzdłuż głównej ulicy 300-400 metrów.

  • 4. Data: 2005-01-29 11:23:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Nowy Sącz - centrum miasta:

    Mam niejasne wrażenie, że Jarkowi chodziło o banomaty bezprowizyjne dla
    mBanku.
    Ale mogę się mylić. :-)

  • 5. Data: 2005-01-29 13:21:52
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 29 Jan 2005 12:23:21 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Mam niejasne wrażenie, że Jarkowi chodziło o banomaty bezprowizyjne dla
    >mBanku.
    >Ale mogę się mylić. :-)

    nie. Ogólnie pisałem, ale to też jest jakiś punkt widzenia. Swego
    czasu naprzecim Multi (ze 30m wlinii prostej) był Euronet pod Maximem.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2005-01-29 13:30:26
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-01-29, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Kościuszki - ING
    > Konarskiego - DB.
    >
    > Wszystko to na długości wzdłuż głównej ulicy 300-400 metrów.
    Bialystok - sfera o średnicy 400 m:
    - Eurobank
    - 2x PKO BP
    - Millenium
    - BPH
    - Citi Bank Handlowy
    - BGZ

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2005-01-29 13:37:54
    Od: "klimecki" <d...@o...pl>

> [...]
    > - przy Multi - Euronet
    > - przy Empiku - Euronet
    > ...a to tylko cztery przecznice, ok. 800m

    no wlasnie tam gesto, a znajdz moze euronet na widzewie, olechowie itp - z
    tego co wiem jeden jedyny w tesco
    a nie kazdy mieszka i bywa na codzien w centrum. Ale to raczej polityka
    sieci bo np niebieskie pko sa, tyle ze w
    tym banku to juz dawno podziekowalem za wspolprace:]
    pozdrawiam
    kp

  • 8. Data: 2005-01-29 13:41:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:ctfv8l$b6b$1@news.elsat.net.pl...

    > Mam niejasne wrażenie, że Jarkowi chodziło o banomaty bezprowizyjne dla
    > mBanku.
    > Ale mogę się mylić. :-)

    No tego nie doczytałem :-))

  • 9. Data: 2005-01-29 17:40:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > No tego nie doczytałem :-))

    Ciii, jednak się myliłem. :-P

  • 10. Data: 2005-01-29 18:37:53
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Ciekawe czy gdzieś jeszcze jest taka gęstość bankomatów:

    Katowice , pl.Miarki. Banki z bankomatami:
    Citi,Fortis,Eurobank,Lukas Bank,Bank Śląski, PKO BP, BZ WBK, a w poblizu
    300m jeszcze
    Bank Przemyslowy, Invest Bank, BOŚ

    Szczerze piszac nie wiem czy wszystko wymienilem...

    Pozdrawiam

    Lelek