  • 61. Data: 2005-01-30 15:14:04
    Temat: Re: przelew
    Od: "szafi" <s...@o...pl>

    > Spadaj bandyto. To ze Ty jestes zlodziejem nie znaczy, ze wszyscy inni
    > kradna.

    a moze poprostu zazdroscisz ?
    sprawdzaj czesto stan konta, moze i Tobie sie przytrafi :)

  • 62. Data: 2005-01-30 15:44:13
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szafi <s...@o...pl> napisał(a):

    > a moze poprostu zazdroscisz ?
    > sprawdzaj czesto stan konta, moze i Tobie sie przytrafi :)

    Znikaj trollu.
    PS. Jeśli sądzisz , że neostrada gwarantuje anonimowość to sę mylisz

  • 63. Data: 2005-01-30 15:46:39
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-30 16:44 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy inżynier Nowak myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Znikaj trollu.
    > PS. Jeśli sądzisz , że neostrada gwarantuje anonimowość to sę mylisz

    Wrzuć trolla do kf-u i będzie spokój, nie ma się co irytować z powodu
    byle głupka.

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 64. Data: 2005-01-30 15:54:30
    Od: "szafi" <s...@o...pl>

    > Znikaj trollu.
    > PS. Jeśli sądzisz , że neostrada gwarantuje anonimowość to sę mylisz

    oj absolutnie tak nie mysle :)

    widac siegamy juz po inne argumenty :)

  • 65. Data: 2005-01-30 15:56:20
    Od: Mike3e <j...@p...to.podam>

    On Sun, 30 Jan 2005 16:12:55 +0100, szafi <s...@o...pl> wrote:

    > puki co nikt mnie nie prosil o oddanie, wiec zlodziejem nie jestem.

    OMG! co za wypaczona moralnosc.....

    Mike3e

  • 66. Data: 2005-01-30 16:20:02
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(a):

    > Wrzuć trolla do kf-u i będzie spokój, nie ma się co irytować z powodu
    > byle głupka.

    W sumie masz rację. PLONK to taki ładny dźwięk ;-)

  • 67. Data: 2005-01-30 16:24:58
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 30 Jan 2005 16:12:55 +0100, w <ctitph$qfd$1@nemesis.news.tpi.pl>, "szafi"
    <s...@o...pl> napisał(-a):

    > no ladnie teraz mnie od zlodzieji wyzywaja... :)
    >
    > puki co nikt mnie nie prosil o oddanie, wiec zlodziejem nie jestem.

    Jesteś złodziejem, na dodatek pewnie dysortografem.

  • 68. Data: 2005-01-30 17:07:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-30 13:23 (a było wonczas zimno jak
    > cholera), kiedy Slawek Kos myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Nie żebym się czepiał, ale bogaty język polski w ogóle nie zna słowa
    > bandyctwo.

    ;-)))
    Zna zna, choc nie upieralbym sie ze slownik poprawnej polszczyzny je
    zawiera...;-))

    > Co do meritum: w sensie ścisłym "bandytyzm" istotnie oznacza rozbój
    > zbrojny, ale słowo to jest dość powszechnie używane, gdy trzeba krótko,
    > a dosadnie opisać rażące (zdaniem mówiącego) naruszenie zasad
    > sprawiedliwości.

    Ale stwierdzenie "jestes bandyta" skierowane do konkretnej osoby to IMHO
    _nie_jest_ opisana przez ciebie "przenosnia" tylko bardzo konkretne
    oskarzenie. I jak kazde oskarzenie powinno _precyzyzjnie_ wyrazac poglady
    oskarzajacego.
    IMHO bylo nie na miejscu.

    --
    Pozdrowienia

  • 69. Data: 2005-01-30 17:23:57
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    szafi napisał(a):

    > puki co nikt mnie nie prosil o oddanie, wiec zlodziejem nie jestem.

    Czyli jak ktoś Ci ukradnie samochód to nie jest złodziejem dopóki go nie
    poprosisz o zwrot? Dobre!

  • 70. Data: 2005-01-30 17:26:44
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    szafi napisał(a):

    > a moze poprostu zazdroscisz ?

    A co tu zazdrościć. Sam mówisz, że to pieniądze jakiejś wielkiej
    korporacji, która ma ich dużo. A wiesz dlaczego ma ich dużo? Bo dba o
    każdy grosz. I prędzej czy później się o nie upomną. A skoro je już
    przehulałeś to masz problem. :D