  • 1. Data: 2005-01-28 19:12:41
    Temat: moneybookers
    Od: "alexan" <w...@p...fm>

    zalozylem dzis konto w moneybookers.
    mam zamiar zaplacic zaliczke za wakacje w chorwacji, i musze wplacic
    pieniazki na konto w Austrii w walucie Euro.
    zatem wykorzystac chce wlasnie wspomniany moneybooker ..

    tu moje pytania.
    - jaki przelicznik stosuje moneybooker z PLN na Euro? ..bo pieniazki chce
    wplacic przelewem na konto w moneybooker (maja konto w polsce w BRE...)
    ..jednak nie wiem ile wplacic pieniazkow by miec wymagane 410Euro

    - czy do wplat na konto w money ..tez trzeba podsylac jakies skany
    dokumentow? (takich rzeczy wymagaja przy platnosci karta)

    - jaki jest koszt wykonania przelewu u nich? ile zaplace za przelew? jaka
    prowizja? czy przelew moge dokonac zaraz jak tylko znajda sie pieniazki na
    moim koncie w money...czy trzeba jeszcze jakies skany dokumentow im
    podsylac?

    Pozdrawiam,
    Olek

  • 2. Data: 2005-01-30 15:53:21
    Temat: Re: moneybookers
    Od: waldek <w...@p...onet.pl>

    qrna odpowiedzial bym ci na to pytanie ale.. strasznie mi sie nie
    chce :o) ... bo ..... znaleznienie odp na te pytanie na moneybookerze
    zajelo by Ci mniej niz pisanie tego posta :o))

    pzodro
    wald

    Why don't you get in the car? :o)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    open your ears : http://mp3.wp.pl/p/strefa/posluchaj/lofi,64350.html
    open your eyes : http://www.kunstgallery.de/videos/balmer.mpeg
    open your mind : http://www.masskilling.com/
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 3. Data: 2005-01-30 17:28:04
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

> [...]
    > wplacic przelewem na konto w moneybooker (maja konto w polsce w BRE...)
    > ..jednak nie wiem ile wplacic pieniazkow by miec wymagane 410Euro

    Nie wiem jaki, ale slyszalem, ze uczciwy. Poza tym kurs euro sie zmienia,
    zanim kasa bedzie na koncie, to bedzie inny dzien i sie zmieni kurs zl/euro

    > - czy do wplat na konto w money ..tez trzeba podsylac jakies skany
    > dokumentow? (takich rzeczy wymagaja przy platnosci karta)

    ja robilem z miesiac temu wplate na konto MB (z mBank do mBanku) i kasa byla
    po nieco ponad 24 godzinach od zrobienia przelewu a o skany dowodu sie nie
    pytali, moglem normalnie robic przleewy na inne konta MB

> [...]
    na
    > moim koncie w money...czy trzeba jeszcze jakies skany dokumentow im

    Przelew z konta MB na MB wynosi chyba 1% wartosci przelewanej kwoty.
    Zasilenie konta MoneyBookers (tj. wplata na ich konto w mBanku) jest
    darmowe, nie licza za to prowizji. Ale wybranie kasy (przelew z MoneyBookers
    na swoje konto bankowe) kosztuje 1.8 euro

    Jelcyn
    r...@o...pl
    www.jelcyn.com

  • 4. Data: 2005-01-31 18:24:04
    Od: "alexan" <w...@p...fm>

> [...]
    > darmowe, nie licza za to prowizji. Ale wybranie kasy (przelew z
    > MoneyBookers
    > na swoje konto bankowe) kosztuje 1.8 euro

    mam jeszcze pytanie, czy mozna zrobic przelew z konta moneybookers
    na inne konto ..ale konto zagraniczne. .np. w Austrii? (dodam ze nie
    jest to konto moneybookers tylko tradycyjne konto)

  • 5. Data: 2005-02-01 22:14:28
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "alexan" <w...@p...fm> wrote:

    > mam jeszcze pytanie, czy mozna zrobic przelew z konta moneybookers
    > na inne konto ..ale konto zagraniczne. .np. w Austrii? (dodam ze nie
    > jest to konto moneybookers tylko tradycyjne konto)

    Moneybookers nie działa w taki sposób że przelewasz kasę bezpośrednio na
    konto bankowe odbiorcy. Po prostu ze swojego konta MB (które możesz
    zasilić przelewem ze swojego konta bankowego) "przelewasz" e-pieniądze
    na konto MB odbiorcy. Potem już on może sobie "wycofać te e-pieniądze na
    swój rachunek bankowy bądź wykorzystać je do np. innych zakupów w
    sieci...

    NP: Antaeus - "Cut your flesh and worship Satan"

    --
    All emotions overthrown
    All feeling deleted