  • 1. Data: 2005-01-28 21:59:15
    Temat: Kredyt w walucie obcej czy pln- jak to jest?
    Od: "Gabriel" <gabrielSPAM_f(...........)@wp.pl>

    Witam,
    powiedzmy, ze chce wziac kredyt na mieszkanie na 20 lat.
    Zarabiam w zł w $, euro, powiedzmy, ze w kazdej walucie zarabiam
    przynajmniej na raty, po za zl gdzie zarabiam na rate + zycie.
    W takim wypadku czy najrozsadniej jest wybrac kredyt w obcej walucie
    bo jak rosnie kredyt to i rosnie mi pensja?
    Załozmy jedną opcje ze na start mam rownowartosc 30tys zł w kazdej walucie
    ktorych nie doplacam do mieszkania (są to oszczednosci),
    a druga opcja to po 50 tys zł w kazdej walucie.

    Wszystko teoretycznie :)