  • 1. Data: 2005-01-29 17:00:08
    Temat: zamiana KK Citi na Nordea
    Od: "Zdzislaw" <z...@w...pl>

    witam,
    mam pytanie Nordea oferuje zamiane na podstawie limitu z innej karty ??
    ile wynosza odsetki kk Nordei na stronie brak info
    http://www.nordeabank.pl/pl/article/1840.html#classi

  • 2. Data: 2005-01-29 18:10:59
    Temat: Re: zamiana KK Citi na Nordea
    Od: "mimi" <b...@w...pl>

    >witam,
    >mam pytanie Nordea oferuje zamiane na podstawie limitu z innej karty ??
    >ile wynosza odsetki kk Nordei na stronie brak info
    >http://www.nordeabank.pl/pl/articl e/1840.html#classic

    Nie ma żadnych odsetek.
    Masz określony limit wydatków i rachunek obciążają 15-go następnego m-ca

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2005-01-29 18:37:41
    Od: "Zdzislaw" <z...@w...pl>

    > Nie ma żadnych odsetek.
    > Masz określony limit wydatków i rachunek obciążają 15-go następnego m-ca
    jak nie ma ??
    a co zrobia jezeli nie splace w calosci ??

  • 4. Data: 2005-01-29 19:36:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Zdzislaw <z...@w...pl> wrote:
    > jak nie ma ??
    > a co zrobia jezeli nie splace w calosci ??

    To nie jest karta kredytowa!
    To chargfowka - czyli musisz miec konto - i karte splacic w calosci raz na
    miesiac.
    http://www.nordeabank.pl/pl/article/4652.html

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-01-29 20:57:44
    Od: "Zdzislaw" <z...@w...pl>

    > To nie jest karta kredytowa!
    > To chargfowka - czyli musisz miec konto - i karte splacic w calosci raz na
    > miesiac.
    > http://www.nordeabank.pl/pl/article/4652.html
    to Michale wylales na mnie kubel zimnej wody - przy tej pogodzie to
    lodowatej
    fakt to jest platnicza nie KK :(

  • 6. Data: 2005-01-29 22:27:56
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > jak nie ma ??
    > a co zrobia jezeli nie splace w calosci ??

    No to debet - ja tak juz mam od 15, ale karty nie blokuja. normalnie az go
    splacisz to leca odstetki za debet i tyle.

  • 7. Data: 2005-01-30 20:05:05
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-29 21:57, Użytkownik Zdzislaw napisał:

    > fakt to jest platnicza nie KK :(

    A KK to nie jest płatnicza?;)

    --
    Marcin Nowakowski