  • 11. Data: 2005-07-27 17:41:42
    Temat: Re: podstępny BPH i wymóg wpływów 2500zł
    Od: trainer <t...@p...org>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > A klient, ktory lapie sie na reklame 0 zl i nie czyta warunkow promocji,
    > jest najbardziej zidiocialym przedstawicielem gatunku homo sapiens ;)

    kurde, odczuwam dysonans
    czy możesz jednoczesnie grac role aspirującego specjalisty od bankowosci
    w mediach i w dość prymitywny sposób jednoczesnie przywalac kopniakiem
    blizniemu swemu?
    nie chce tutaj cie wychowywać, ale to było poniżej standardów, które
    nazwałbym profesjonalnymi

    trainer

  • 12. Data: 2005-07-27 17:46:39
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > A w jaki sposób zamknąłeś? Konieczne jest wypowiedzenie umowy o dostęp
    > internetowy czy wystarczy zablokować kanał, żeby nie pobierali opłaty?

    Konieczne jest wypowiedzenie umowy o dostęp internetowy

    Darek

  • 13. Data: 2005-07-27 19:39:23
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > nie chce tutaj cie wychowywać, ale to było poniżej standardów, które
    > nazwałbym profesjonalnymi

    Każdy może mieć gorszy dzień i dość powtarzania o czytaniu przed podpisaniem

    Darek

  • 14. Data: 2005-07-27 19:46:50
    Od: trainer <t...@p...org>

    Darek wrote:

    > Każdy może mieć gorszy dzień i dość powtarzania o czytaniu przed
    > podpisaniem

    nie każdy, nie przyszłoby mi do głowy zwracać w ten sposób uwagi pannie
    G. czy panu B.

  • 15. Data: 2005-07-27 20:39:48
    Od: "seba kocik" <s...@W...gazeta.pl>

    d...@o...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > wiem że jest jakiś wymóg comiesięcznych wpływów 2500zł aby kolejne lata
    > mieć konto bez opłat. Proszę mi powiedzieć, czy to ma być co miesiąc
    > minimum 2500zł wpływu i jak będzie choć w jednym miesiącu 2499,- to
    > pazerny BPH przez cały rok będzie mnie skubał gigantyczną opłatą, czy też
    > chodzi o średnią 2500zł czyli w ciągu 12 miesięcy muszą być odnotowane
    > łączne wpływy 30.000zł
    >
    > BPH jest najbardziej nieetycznym bankiem, który potajemnie i w niejasny
    > podstępny sposób wprowadza opłaty, dlatego zadaję to pytanie

    a ja i tak mbank Ci polece

  • 16. Data: 2005-07-27 20:43:59
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 27 Jul 2005 19:46:39 +0200, "Darek"
    <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote:

    >Konieczne jest wypowiedzenie umowy o dostęp internetowy

    Potwierdzam. Przy czym zostało to zrobione od ręki. A czy nie naliczą
    opłaty to się dopiero okaże :-)))

    G.

    PS. Z Twoich postów wnioskuję, ze pracujesz w BPH ;)

  • 17. Data: 2005-07-27 21:16:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    trainer wrote:
    > nie każdy, nie przyszłoby mi do głowy zwracać w ten sposób uwagi
    > pannie G. czy panu B.

    Widzisz. Jest jednak pewien problem. Mnie zwrociles uwage na niestosowny
    komentarz. Nie zrazilo Cie natomiast, ze ktos pisze: "BPH jest najbardziej
    nieetycznym bankiem, który potajemnie i w niejasny podstępny sposób
    wprowadza opłaty, dlatego zadaję to pytanie". Wybacz, ale takie wypowiedzi
    sa juz nudne, jesli powtarzane sa po raz kolejny. Znaczy sie dzialasz jak
    niektore media. Nie wazne po czyjej stronie jest racja. Winny jest ten
    silniejszy. Na banki mozna pyszczyc bezkarnie i ile wlezie. Jesli ktos nie
    patrzy co podpisuje, tylko leci bo widzi w reklamie 0 zl, a potem sie nagle
    dziwi i pisze o skubaniu gigantycznymi kwotami, to co tu owijac w bawelne i
    jakas poprawnosc polityczna udawac?
    Reasumujac - mozna twierdzic, ze BPH postepuje w sposob malo przyjazny
    klientowi. Mozna sie spierac o etyce jego dzialan, ale moze badzmy tez
    odpowiedzialni za to co piszemy. Sam widzisz ze na duza czesc pytan jak
    umiem odpowiadam - bez dodatkowych komentarzy. Ale z drugiej strony
    sprobujmy tez byc obiektywni....
    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 18. Data: 2005-07-27 21:27:58
    Od: trainer <t...@p...org>

> [...]

    > wypowiedzi sa juz nudne, jesli powtarzane sa po raz kolejny. Znaczy sie
    > dzialasz jak niektore media. Nie wazne po czyjej stronie jest racja.

    nie Amra, nie o to chodzi, ja nie staję po żadnej stronie (z klient vs.
    bank)!
    po prostu, budujesz jakąś tam swoją pozycję, można pewnie już zacząć
    nazywać to karierą, stajesz się rozpoznawalny nie tylko na pbb
    i w pewnym wieku powinieneś nauczyć się filtrować wiadomości i po prostu
    olewac posty takich kolesi którzy po raz n-ty pytają o to co w umowie
    stoi jak byk, nie angażować się w pyskówki obnizające twój prestiż, w
    pewien sposób emanować autorytetem, i przede wszystkim być merytoryczny
    a piszę to tak publicznie, bo może jeszcze kilku innych delikwentów
    zastanowi się, czy warto odpowiadać na post z jakimś błahym "ROTFL" czy
    probami umoralniania.

> [...]
    > reklamie 0 zl, a potem sie nagle dziwi i pisze o skubaniu gigantycznymi
    > kwotami, to co tu owijac w bawelne i jakas poprawnosc polityczna udawac?

    no ale dostajesz kase za reprezentowanie interesów banków? pewnie nie,
    bo adwokat banku trochę staranniej dobierałby słowa w odpowiedzi na żale
    klienta

    > Sam widzisz ze na duza czesc pytan jak
    > umiem odpowiadam - bez dodatkowych komentarzy. Ale z drugiej strony
    > sprobujmy tez byc obiektywni....

    OK, może ja też mam jakiś melancholijno-mentorski nastrój dzisiaj ?

    pozdro
    trainer

  • 19. Data: 2005-07-27 21:35:07
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2005 23:16:23 +0200,
    osoba podpisana: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:

> [...]
    > nieetycznym bankiem, który potajemnie i w niejasny podstępny sposób
    > wprowadza opłaty, dlatego zadaję to pytanie". Wybacz, ale takie wypowiedzi
    No, ale to jest prawda. :-P
    Sorry. Czy uważasz, że normalne jest, ze np. zasady promocji są
    regulowane "pismem wewnętrznym banku", a klient nie ma szans dostać
    żadnego *dokumentu* który to reguluje ?
    Że jawnie pisze *nieprawdę* o koncie za 0 PLN ? (Już nawet nie "pod
    pewnymi warunkami", ale jawną nieprawdę - nie ma szans _nie_ zapłacić za
    to konto)

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 20. Data: 2005-07-27 21:39:49
    Od: trainer <t...@p...org>

    Kamil Jonca wrote:
    > No, ale to jest prawda. :-P

    nie wiadomo! to czy naprawde jest "najbardziej nieetycznym bankiem"
    można stwierdzić po analizie wszystkich przypadków!
    a wątpię, żeby kolega "doladuj" zadał sobie tyle fatygi :P

    trainer