  • 1. Data: 2005-07-27 10:54:27
    Temat: konto LUKAS
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    Czy w Lukasie można otrzymać kartę krydytową VISA ?
    I kolejne pytanie jeśli tak to czy przez internet jest wgląd
    w aktualny stan środków na karcie, czy można przez net regulować wpłaty
    na swoja kartę ?
    Tak miałem w Citibanku, a chce przejśc do Lukasa

    Pozdro
    Art

  • 2. Data: 2005-07-27 11:10:37
    Temat: Re: konto LUKAS
    Od: Fuma K <krzysp10.no_sp@m_wp.pl>

    Art wrote:
    > Czy w Lukasie można otrzymać kartę krydytową VISA ?

    Tak

    > I kolejne pytanie jeśli tak to czy przez internet jest wgląd
    > w aktualny stan środków na karcie,

    podobno już tak

    > czy można przez net regulować wpłaty
    > na swoja kartę ?

    przelewem - Tak

    Fuma K

  • 3. Data: 2005-07-27 11:20:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Fuma K wrote:

    > podobno już tak

    co prawda dawno ta karta nic nie kupowalem, ale nie zauwazylem, aby cos
    sie zmienilo.

  • 4. Data: 2005-07-27 11:56:13
    Od: "BM" <m...@f...mathLITERY.put.poznan.pl>

    >Czy w Lukasie można otrzymać kartę krydytową VISA ?

    Czy tak trudno wejść na stronę Lukasa?
    http://www.lukasbank.pl/oferta_karty.asp

    https://karta.lukas.com.pl/

    > czy można przez net regulować wpłaty na swoja kartę ?

    Tak, w znaczeniu ręcznej (przez przelew) spłaty karty, np z e-konta. W
    przypadku spłaty karty z konta w Lukasie, spłata może być dokonana dokładnie
    w dniu terminu spłaty, bez względu na wychodzące sesje elixiru.

    Nie, w znaczeniu automatycznej spłaty zadłużenia w dniu terminu spłaty.

    Pozdr
    BM