  • 1. Data: 2005-07-27 10:30:41
    Temat: Polcard
    Od: "Wojtek" <p...@p...pl>

    Musze przygotowac referat na temat zabezpieczen stosowanych w kartach
    polcard, chodzi tu o zabezpieczenia zarowno sprzetowe jak i programowe, czy
    ktos ma linka do jakis publikacji nie moge znalezc niestety, prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2005-07-27 13:05:22
    Temat: Re: Polcard
    Od: "we442" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości
> [...]
    > polcard, chodzi tu o zabezpieczenia zarowno sprzetowe jak i programowe,
    > czy ktos ma linka do jakis publikacji nie moge znalezc niestety, prosze o

    ** Studenci (...i kandydaci na hakerów) w tym roku bez wakacji....
    Współczuję!!

    M.

  • 3. Data: 2005-07-28 07:58:32
    Od: "Wojtek" <p...@p...pl>

    > ** Studenci (...i kandydaci na hakerów) w tym roku bez wakacji....
    > Współczuję!!
    A mozesz powiedziec co ma moje pytanie do hakera ?? bo do studenta to duzo
    bo nim jestem a jak sie ma moja prosba do hakerstwa ?? dla twojej informacji
    to powiem ci ze gdybym był hakerem to bym nie potrzebowal takich informacji.

  • 4. Data: 2005-07-28 15:14:35
    Od: "we442" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości dla twojej informacji
    > to powiem ci ze gdybym był hakerem to bym nie potrzebowal takich
    > informacji.

    ** A ja napisałem "kandydat na hakera".....

    Miłego dnia i udanych poszukiwań...

    Marek

    PS. A jako student - nie buduj swojej wiedzy na prośbach do grup
    dyskusyjnych typu pl.biznes.banki
    Tu nikt wiele więcej od Ciebie nie wie...A temat Panie jest szeroki jak
    rzeka!!! Panie Student - "Google Twoim przyjacielem są" - googlujcie,
    googlujcie a znajdziecie jak mawiają....

    http://www2.polcard.pl/
    http://www.polcard.pl/
    http://www.payu.pl/polcardinfo.php
    PolCard S.A.