  • 1. Data: 2005-07-27 13:22:58
    Temat: Re: BPH BH SA - oferta kredytu z Open Finance
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RobertR wrote:
    > Dostałem bardzo dobrą ofertę kredytu hipotecznego z firmy Open
    > Finance. Tylko, że nie jestem pewien co to za bank ten BPH BH - czy
    > to oddział BPH? - Ale chyba nie bo oferta kredytowa jest dużo lepsza
    > niż BPH.

    http://hvb.hypermobile.pl/info/info_og.htm

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-07-27 13:23:00
    Temat: BPH BH SA - oferta kredytu z Open Finance
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    Dostałem bardzo dobrą ofertę kredytu hipotecznego z firmy Open Finance.
    Tylko, że nie jestem pewien co to za bank ten BPH BH - czy to oddział
    BPH? - Ale chyba nie bo oferta kredytowa jest dużo lepsza niż BPH.
    Aby skorzystać z tej oferty muszę złożyć wniosek do końca tygodnia a nie
    wiem gdzie mogę ten bank sprawdzić.
    Z góry dziękuję za pomoc.
    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

  • 3. Data: 2005-07-27 14:05:26
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 27 Jul 2005 15:23:00 +0200, RobertR <R...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >BPH? - Ale chyba nie bo oferta kredytowa jest dużo lepsza niż BPH.
    >Aby skorzystać z tej oferty muszę złożyć wniosek do końca tygodnia a nie

    BPH BH to niewatpliwie musi byc bank powstaly po fuzji BPH i Citi
    (Bank Handlowy). Co prawda o takiej fuzji na razie nic nie wiemy, ale
    moze w Open Finance juz wiedza :)))

    G.

  • 4. Data: 2005-07-27 15:08:30
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > BPH BH to niewatpliwie musi byc bank powstaly po fuzji BPH i Citi
    > (Bank Handlowy). Co prawda o takiej fuzji na razie nic nie wiemy, ale
    > moze w Open Finance juz wiedza :)))

    BPH Bank Hipoteczny SA - teraz już wiesz że się zbłaźniłes??

    Darek

  • 5. Data: 2005-07-27 15:23:50
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 27 Jul 2005 17:08:30 +0200, "Darek"
    <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote:

    >BPH Bank Hipoteczny SA - teraz już wiesz że się zbłaźniłes??

    (...)

    Wujek Staszek

  • 6. Data: 2005-07-27 19:40:37
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Wujek Staszek

    W sumie to i racja

    Darek

  • 7. Data: 2005-07-27 19:55:02
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2005 17:08:30 +0200,
    osoba podpisana: Darek <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
    napisała:

    > BPH Bank Hipoteczny SA - teraz już wiesz że się zbłaźniłes??

    Wiesz, że to co Cię gryzie w zadek to ironia ?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 8. Data: 2005-07-28 06:03:00
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Wiesz, że to co Cię gryzie w zadek to ironia ?
    > KJ

    Yeap

    Darek