    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: podstępny BPH i wymóg wpływów 2500zł
    Date: Wed, 27 Jul 2005 23:16:23 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062042.chello.pl

    trainer wrote:
    > nie każdy, nie przyszłoby mi do głowy zwracać w ten sposób uwagi
    > pannie G. czy panu B.

    Widzisz. Jest jednak pewien problem. Mnie zwrociles uwage na niestosowny
    komentarz. Nie zrazilo Cie natomiast, ze ktos pisze: "BPH jest najbardziej
    nieetycznym bankiem, który potajemnie i w niejasny podstępny sposób
    wprowadza opłaty, dlatego zadaję to pytanie". Wybacz, ale takie wypowiedzi
    sa juz nudne, jesli powtarzane sa po raz kolejny. Znaczy sie dzialasz jak
    niektore media. Nie wazne po czyjej stronie jest racja. Winny jest ten
    silniejszy. Na banki mozna pyszczyc bezkarnie i ile wlezie. Jesli ktos nie
    patrzy co podpisuje, tylko leci bo widzi w reklamie 0 zl, a potem sie nagle
    dziwi i pisze o skubaniu gigantycznymi kwotami, to co tu owijac w bawelne i
    jakas poprawnosc polityczna udawac?
    Reasumujac - mozna twierdzic, ze BPH postepuje w sposob malo przyjazny
    klientowi. Mozna sie spierac o etyce jego dzialan, ale moze badzmy tez
    odpowiedzialni za to co piszemy. Sam widzisz ze na duza czesc pytan jak
    umiem odpowiadam - bez dodatkowych komentarzy. Ale z drugiej strony
    sprobujmy tez byc obiektywni....
    Zadbaj o swoje pieniądze!