  • 1. Data: 2005-07-27 06:21:12
    Temat: Kredyt mieszkaniowy -pare pytan
    Od: "Lens" <b...@k...net>

    Witam

    W najblizszym czasie wybieram sie do banku po szczegolowe informacje ale
    zapytam jeszcze tutaj bo moze nie ma sensu isc do banku ;)
    Czy majac dochody miesieczne 1800zl brutto mozna dostac kredyt na wykup
    mieszkania w kwocie 60 tys. zl? Dodatkowe dane :
    - wiek 28 lat,
    - kawaler,
    - mieszkajacy z rodzicami,
    - umowa o prace na czas nieokreslony,
    - wyksztalcenie wyzsze techniczne,
    - brak samochodu (i prawa jazdy),
    - brak innych obciazen kredytowych.
    Co w takim wypadku moze byc pomocne w otrzymaniu kredytu a co moze byc
    przeszkoda?
    Nie wiem czy w ogole jest sens fatygowac sie do banku skoro z tych danych
    wynika ze uslysze "NIE".

    Od ~8lat mam rachunek osobisty w BPH i dlatego myslalem o kredycie we
    frankach szwajcarskich w BPHu -moze sa jakies inne banki ktore oferuja
    lepsze warunki kredytow mieszkaniowych?

    Czy fakt ze osoba starajaca sie o kredyt ma I grupe inwalidzka (na stale z
    prawem do renty socjalnej) moze byc przeszkoda w otrzymaniu kredytu?

    pozdr.
    Lens

  • 2. Data: 2005-07-27 06:41:52
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy -pare pytan
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Lens" <b...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]

    > Od ~8lat mam rachunek osobisty w BPH i dlatego myslalem o kredycie we
    > frankach szwajcarskich w BPHu -moze sa jakies inne banki ktore oferuja

    spróbuj w BPH, przy takich dochodach i braku innych obciążeń, i kredycie na
    25-30 lat, to rata wyjdzie kole 500zł - więc zdolność kredytową może
    będziesz miał wystraczającą.

  • 3. Data: 2005-07-27 08:47:20
    Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2005 08:21:12 +0200, Lens napisał(a):

    > Czy majac dochody miesieczne 1800zl brutto mozna dostac kredyt na wykup
    > mieszkania w kwocie 60 tys. zl? Dodatkowe dane :

    Może być ciężko, ale można temu pomóc przez:
    1) wzięcie kredytu w CHF - jeszcze ma niższe oprocentowanie niż PLN :)
    2) okres 30 (lub więcej) lat - ale pamiętaj, żeby mieć możliwość
    bezpłatnych nadpłat.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 4. Data: 2005-07-27 08:56:16
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Lens wrote:
> [...]
    > Czy majac dochody miesieczne 1800zl brutto mozna dostac kredyt na wykup
    > mieszkania w kwocie 60 tys. zl? Dodatkowe dane :

    Dobrze, będziesz mógł wziąć kredyt na maksymalny okres kredytowania. W
    tym wieku nie podlegasz też poborowi, więc ojczyzna nie wezwie.

    > - kawaler,
    > - mieszkajacy z rodzicami,
    > - umowa o prace na czas nieokreslony,

    Dobrze.

    > - wyksztalcenie wyzsze techniczne,

    Dobrze.

    > - brak samochodu (i prawa jazdy),

    To nie powinno mieć znaczenia.

    > - brak innych obciazen kredytowych.

    Bardzo dobrze.

    > Co w takim wypadku moze byc pomocne w otrzymaniu kredytu a co moze byc
    > przeszkoda?
    > Nie wiem czy w ogole jest sens fatygowac sie do banku skoro z tych danych
    > wynika ze uslysze "NIE".

    Jest sens, ale nie idź tylko do jednego banku. Porównaj oferty i
    wybierz najlepszą dla siebie.

    > Od ~8lat mam rachunek osobisty w BPH i dlatego myslalem o kredycie we
    > frankach szwajcarskich w BPHu -moze sa jakies inne banki ktore oferuja
    > lepsze warunki kredytow mieszkaniowych?

    To sprobuj w BPH, a jak tam beda robic problemy zapytaj w innych
    bankach, np. MultiBank ma bardzo sensowny MultiPlan Walutowy. Duzo
    bankow oferuje dzis takie kredyty w CHF, możesz wybierać.

    > Czy fakt ze osoba starajaca sie o kredyt ma I grupe inwalidzka (na stale z
    > prawem do renty socjalnej) moze byc przeszkoda w otrzymaniu kredytu?

    To powinno działać nawet na korzyść tej osoby. Banki pasjami lubią
    stałe dochody.

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net

  • 5. Data: 2005-07-27 09:07:06
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Jacek" <j...@-...devguide.net> napisał w wiadomości

    > Dobrze, będziesz mógł wziąć kredyt na maksymalny okres
    > kredytowania. W tym wieku nie podlegasz też poborowi, więc
    > ojczyzna nie wezwie.

    [ciach]

    Ustaw sobie poprawne kodowanie polskich znaków.

    --
    OGONek~

  • 6. Data: 2005-07-27 09:10:20
    Od: "Lens" <b...@k...net>

    > Może być ciężko, ale można temu pomóc przez:
    > 1) wzięcie kredytu w CHF - jeszcze ma niższe oprocentowanie niż PLN :)

    Szczerze mowiac to wlasnie o kredycie w CHF myslalem -raczej nie w PLN.

    > 2) okres 30 (lub więcej) lat - ale pamiętaj, żeby mieć możliwość
    > bezpłatnych nadpłat.

    Co to sa "bezplatne nadplaty"?

    pozdr.

  • 7. Data: 2005-07-27 09:15:53
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    OGONek~ napisał(a):

    > [ciach]
    >
    > Ustaw sobie poprawne kodowanie polskich znaków.

    Ustawione dobrze:

    To twój Ałtluk sobie z utfem nie radzi ;-D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 8. Data: 2005-07-27 09:16:54
    Od: "Lens" <b...@k...net>

    > Dobrze, będziesz mógł wziąć kredyt na maksymalny okres kredytowania. W
    > tym wieku nie podlegasz też poborowi, więc ojczyzna nie wezwie.

    No majac I grupe inwalidzka to dostaje sie kategorie E (trwale i calkowicie
    niezdolny do słuzby wojskowej w czasie pokoju oraz w razie ogloszenia
    mobilizacji i w czasie wojny) -wiec wojsko to nie problem -tylko czy samo
    inwalidztwo nie bedzie problemem ?

    > To nie powinno mieć znaczenia.

    No z tego co slyszalem to tez o to pytaja -samochod to tez sa wydatki
    (ubezpieczenia etc.).

    > To powinno działać nawet na korzyść tej osoby. Banki pasjami lubią
    > stałe dochody.

    Tylko ze renta socjalna to niecale 500zl i jest wyplacana tylko wtedy gdy
    dochod brutto jest nizszy niz ~600zl.

    pozdr.

  • 9. Data: 2005-07-27 09:56:04
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    > Co to sa "bezplatne nadplaty"?

    że możesz bezkarnie wcześniej spłacać raty - spłacac więcej niż wynika z
    umowy

  • 10. Data: 2005-07-27 09:56:56
    Od: "Lens" <b...@k...net>

    > że możesz bezkarnie wcześniej spłacać raty - spłacac więcej niż wynika z
    > umowy

    Aaaaa no tak -dobra rzecz.

    pozdr.