  • 1. Data: 2005-07-27 09:58:05
    Temat: KK WBK - gdzie regulamin promocji?
    Od: "PSi" <p...@g...pl>

    Witam!

    Co prawda mam nienajlepszy wzrok, ale przecież nie może być aż tak źle
    ;)
    Nie mogę na stronie WBK znaleźć regulaminu promocji, w której można
    otrzymać kartę kredytową za darmo. A w miejscu, gdzie owa promocja
    jest polecana znajduje się tekst: "Szczegóły promocji '0 zł za
    wydanie karty' w regulaminie promocji".

    No i właśnie tego regulaminu nie ma. Czy ktoś wie, gdzie go znaleźć?

    Będę wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam

    PS. Ewentualnie, jeśli ktoś jest w stanie wskazać inną kartę
    kredytową, którą można dostać za free, to również będę zobowiązany.

  • 2. Data: 2005-07-27 10:07:24
    Temat: Re: KK WBK - gdzie regulamin promocji?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "PSi" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > PS. Ewentualnie, jeśli ktoś jest w stanie wskazać inną kartę
    > kredytową, którą można dostać za free, to również będę zobowiązany.

    No chyba praktycznie wszedzie... na pewno ING, BPH, Millennium tez cos
    daje (Visa Economic, bardzo dobra dla osob, ktore chca korzystac z
    kredytu w karcie).

    marekz

  • 3. Data: 2005-07-27 10:29:10
    Od: "Sentinel" <S...@g...pl>

> [...]
    >wydanie karty' w regulaminie promocji".
    >
    >No i właśnie tego regulaminu nie ma. Czy ktoś wie, gdzie go znaleźć?

    Za KK zapłacisz, jednak bank zwróci opłatę jezeli dokonasz min. 4 operacji
    bezgotowkowych w kolejnym okresie rozliczeniowym.

    Na tym własnie polega promocja. Sam z niej skorzystalem
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2005-07-27 10:50:18
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Sentinel wrote:
    [...]

    > Za KK zapłacisz, jednak bank zwróci opłatę jezeli dokonasz min. 4 operacji
    > bezgotowkowych w kolejnym okresie rozliczeniowym.
    >
    > Na tym własnie polega promocja. Sam z niej skorzystalem
    Fajnie, ale gdzie jest regulamin ?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 5. Data: 2005-07-29 19:49:15
    Od: "TomaszS" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sentinel" <S...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Za KK zapłacisz, jednak bank zwróci opłatę jezeli dokonasz min. 4 operacji
    > bezgotowkowych w kolejnym okresie rozliczeniowym.
    >
    > Na tym własnie polega promocja. Sam z niej skorzystalem
    > --

    Nie do końca jest to prawda.
    jest jeszcze jedna promocja,: jeśli do 31-08-2005 weźmiesz kredyt gotówkowy
    to kartę kredytową dostaniesz za darmo ( bez konieczności wykonywania 4
    operacji)

    pzdr
    TomekS