    Date: Wed, 27 Jul 2005 23:27:58 +0200
    From: trainer <t...@p...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: podstępny BPH i wymóg wpływów 2500zł

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Widzisz. Jest jednak pewien problem. Mnie zwrociles uwage na niestosowny
    > komentarz. Nie zrazilo Cie natomiast, ze ktos pisze: "BPH jest
    > najbardziej nieetycznym bankiem, który potajemnie i w niejasny podstępny
    > sposób wprowadza opłaty, dlatego zadaję to pytanie". Wybacz, ale takie
    > wypowiedzi sa juz nudne, jesli powtarzane sa po raz kolejny. Znaczy sie
    > dzialasz jak niektore media. Nie wazne po czyjej stronie jest racja.

    nie Amra, nie o to chodzi, ja nie staję po żadnej stronie (z klient vs.
    bank)!
    po prostu, budujesz jakąś tam swoją pozycję, można pewnie już zacząć
    nazywać to karierą, stajesz się rozpoznawalny nie tylko na pbb
    i w pewnym wieku powinieneś nauczyć się filtrować wiadomości i po prostu
    olewac posty takich kolesi którzy po raz n-ty pytają o to co w umowie
    stoi jak byk, nie angażować się w pyskówki obnizające twój prestiż, w
    pewien sposób emanować autorytetem, i przede wszystkim być merytoryczny
    a piszę to tak publicznie, bo może jeszcze kilku innych delikwentów
    zastanowi się, czy warto odpowiadać na post z jakimś błahym "ROTFL" czy
    probami umoralniania.

    > Winny jest ten silniejszy. Na banki mozna pyszczyc bezkarnie i ile
    > wlezie. Jesli ktos nie patrzy co podpisuje, tylko leci bo widzi w
    > reklamie 0 zl, a potem sie nagle dziwi i pisze o skubaniu gigantycznymi
    > kwotami, to co tu owijac w bawelne i jakas poprawnosc polityczna udawac?

    no ale dostajesz kase za reprezentowanie interesów banków? pewnie nie,
    bo adwokat banku trochę staranniej dobierałby słowa w odpowiedzi na żale
    klienta

    > Sam widzisz ze na duza czesc pytan jak
    > umiem odpowiadam - bez dodatkowych komentarzy. Ale z drugiej strony
    > sprobujmy tez byc obiektywni....

    OK, może ja też mam jakiś melancholijno-mentorski nastrój dzisiaj ?

    pozdro
    trainer