  • 11. Data: 2004-02-06 10:03:02
    Temat: Re: mbank - mini ankieta
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "user" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:bvvhim$956$1@inews.gazeta.pl...

    > "sg" <netty@poczta._wywal_to_onet.pl> wrote in message

    > moze
    > na

    > zabieram kase i spadam z mbanku do citibanku

    To się najpierw dobrze zastanów! Ja przez pierwszy tydzień nie mogłem
    założyć internetowej lokaty na swoim koncie (musiałem to zrobić dopiero przy
    pomocy CitiPhone) a do tej pory (trzy tygodnie) nie mogę tą lokatą zarządzać
    z poziomu interfejsu internetowego. Pewnie jak będę chciał ją zlikwidować,
    będę musiał znowu zrobić to przez CitiPhone...
    yamma

  • 12. Data: 2004-02-06 10:11:34
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Prosze w takim razie o odpowiedzi tylko w stylu:
    > zostaje lub zabieram kase i spadam z mbanku
    > Pozdrowienia
    > sg

    Witam

    Ja zostaje uciekłem z Pekao SA do mBanku :)
    NIe robie wogóle przelewów
    prowadzenie konta 0 zł mBank
    konto wspólne w Pekao SA odmówiono mi konta wspólnego :(
    Teraz są 2 karty w mBanku :)
    Korzystam głownie z Bankomatów oraz
    płatności kartą (2 bankomaty mam pod nosem BZWBK
    od 15 lutego 0zł opłat za wybieranie kasy kartą mBanku).

    Piotr
    Dolnyślask

  • 13. Data: 2004-02-06 10:18:14
    Temat: zostaje
    Od: "keimak" <k...@p...fm>

    Keimak

  • 14. Data: 2004-02-06 11:27:49
    Temat: Odp: mbank - mini ankieta
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    > A co do wprowadzania opłat... Dziwią mnie ludzie - szczególnie Ci
    młodzi...
    > Wiem, że trochę złą politykę ma mBank (coś obiecać a potem spieprzyć
    sprawę), ale
    O własnie o to chodzi! O OSZUSTWO mBanku. Jeżeli ktoś w reklamach jako
    główną os swojego działania , jakko ideę swojej działalnosc, sztandarowe COS
    co odróznia od innych bankow coś OBIECUJE i OGŁASZA i potem wycofuje sie -
    to jest OSZUSTEM.
    Ja akurat mam konto w mBanku wyłacznie do robienia przelewów na inne konta w
    mBanku, korzystan z innej instytucji, która do tej pory acz troszkę
    pogorszyła sie to nie zrezygnowała z głownych wyrózników, osobiście mnie mao
    obchodza sprawy wysokosci opłat za wyciagi - ale zadiała tu u mnie ten sam
    mechanizm, który powoduje , ze jak jade koło stacji STATOIL mówię OSZUSCI -
    gdy kieeedyś ( pewne z 4 lata temu) otwierali stację obiecali, że przez
    pierwsze dni (powiedzmy od 1 do 3 września) korzystanie z myjni jet gratis.
    Oczywiscie kolejeczki straszne ale jak miałem wracać od rodziców wieczorem
    podjechałem po 22.. I okazało się, ze bezpłatnie owszem, ale tylko od 8 do
    22. A w reklamie prasowj NIC na ten temat nie było. I dla mnei STATOIL to
    oszuści i tyle. To samo z mBankiem.Nawet gdyby opłata za przelew była 1
    grosz, to byliby oszuści A do banku należy mieć zaufanie.
    Więc - owsem, w sswietle prawa nic sienikomu nie należało - ale wświecei
    ludzi honoru istniej coś jak gentelmans agreement - mBank njak widać nie zna
    tego słowa. A z nie-gentelmanami porządni ludzie nie powinni robić istotnych
    interesów. Wpuszcza sie ich z niesmakiem kuchennymi drzwiami.
    Co innego, gdy by dla NOWO otwieranych kont wprowadzili opłaty - wtedy
    ok.Koniec eMaxa i koniec eKonta - powstaje MaxPłatny i KontoPłatne i ok.

    > zmieniam sieć" itd. Jak firma X mogła zacząć egzekwować swoje prawo do
    korzystania
    > ze swego systemu? (Ty wysyłasz sms za darmo - ale oglądasz naszą stronę
    internetową)...
    To zupełnie inna sytuacja. Jedynie PLUS czasem cokolwiek mówi o swojej
    bramce internetowej. W reklamach zachecających do zakupu akurat tej
    aktywacji ani w IDEI aniw ERZE nie pamietam bym cokolwiek widział o bramce
    internetowej a na pewno nic o tym, że jest bezpłatna i ze mozna wysyłac
    automatycznie smsy, powiem wiecej, w regulaminie bramki było chyba zawsze,
    ze nie wolno jej stosować na innych stronach czy innymi programami. Więc
    wprowadzenie napisów, acz uciązliwe, jest próbą egzekwowania regulaminu. W
    Erze tez nigdy nie pisano że ich cechą charakterystyczną odrózniająca od
    inych sieci jest bezpłatan bramka.
    powiem wiecej, jakby sieci w OGÓLE wyłączyły bramki, acz paskudne, to by
    było, to ostateczeni w cenniku i regulaminie nic o bramkach nie pisze. TPSA
    nie ma bramki internetowej a wysyłanie smsów a telefony ISDN i nikt nie ma
    pretensji.
    Co inego jakby jakis bank nagle wyłączył moznośc robienia przelewów - to
    jedna z najbardziej podstawowcyh funkcji banku.

    > No i teraz mBank... beeeee - chcą zarabiać pieniądze... Beeee -
    monopolista, jedyny bank
    > w Polsce - najlepiej zrobić strajk, głodówkę (!!! mBank !!! oddaj moje
    0,5zł !!!).
    > Niestety - tak już teraz będzie - to są uroki nowego ustroju - jeden chce
    zarabiać, drugi
    > za to płaci. Tak będzie w każdej dziedzinie życia (za internet niestety
    trzeba płacić, za telefon
    Ale nie kazdy jest oszyustem!
    A Mbank zachował sie jak oszust z allegro, który obiecał telefon działąjacy,
    sprzedał niedziałajacuy i podsumował to (cytat z innej grupy dyskusyjnej):

    <cytat>
    To mi napisal : "w aucji nie bylo napisane nic o zwrocie" "<hahaha>" "tak
    sie robi interesy na allegro"
    "masz szczescie ze ci cegly nie wyslalem" "nie mam
    kasy"(sciema)

    </cytat>
    No tak, kazdy chce zarobić, prawda? A ze oszukuje....
    Ja z tymi panami nie chce mieć nic wspólnego i juz.

    > też, za śniadanie także). Za usługi banku - tym bardziej.
    OK, ale jesli to jest zawarte w umowie. mbank rekalmował bezpłatnosc -
    wycofał sie z tego - oszukał. W świetle prawa mógł tak robic . W świetle
    dobych obyczjów - nie.
    Jak ktos pierdzi przy stole - wyrzucam go z przyjecia. Acz robi rzczy
    dozwolone prawem.

  • 15. Data: 2004-02-06 12:24:08
    Temat: juz dawno jestem wycofany
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    mam 0.00 na wszystkich rachunkach w mBanku...
    ... I jestem z tego dumny !

    MAd Hat
    ter

    Ps. Prawdziwe buractwo tego banku wyjdzie dopiero wkrótce ;)

  • 16. Data: 2004-02-06 14:18:13
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) sg zapodał(a):

    [...]
    > nie mowie ze nie masz racji, ale i tak czuje sie w pewnym sensie oszukany
    > przez mbank - jak zakladalem konto to mialy byc przelewy za free i to byl
    [...]

    Hmmm - ja też nie piszę, że jestem zachwycony obrotem sprawy - ale zasady
    gry są takie - jedna strona umowa coś spieprzyła i nie dotrzymała obietnic/umowy -
    zawsze
    mogę zerwarć umowę...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl

  • 17. Data: 2004-02-06 14:25:55
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Dentarg zapodał(a):

    > Czemu ? Właśnie to młodzi wiedzą, że nie za wszystko trzeba płacić, bo
    > wiele opłat nie ma żadnego uzasadnienia ... czemu mam płacić za coś co
    > mogę mieć za darmo ?

    Właśnie o to chodzi- o to, co teraz napisałeś :-)
    Jak możesz mieć GDZIEŚ tą usługę za darmo - skorzystaj z niej !
    mBank nie jest monopolistą! - masz prawo zabrać $ i się wycofać!

    > Nikt tak nie myśli, chyba że Ty, ale skoro coś może być za darmo, to
    > czemu ma nie być ?

    Jak może - to Twoja decyzja, gdzie trzymasz pieniądze - demokracja.
    Nikt Ci nie wejdzie do domu i nie powie: "obywatelu! wycofanie pieniędzy
    z mBank do X do zbrodnia przeciwko systemowi! Idziesz siedzieć na 30lat"

    > BTW, nie bardzo ta bramka chce działać po 22 i w weekendy, są
    > momentami takie przestoje, że przez 20 minut nie można wyświetlić
    > tokena.

    robi się NTG :-)

    > Za usługi banku tym bardziej ... to dogmat czy może przedstawisz
    > jakieś dowody ? Jesteś śmieszny pisząc takie stwierdzenia, bo że
    > człowiek musi wykonać czynności fizjologiczne to wiadomo, bo taka już
    > jest natura, ale że płacić bankowi za przelewy to już koniecznie nie
    > musi, bo to tylko zależy od banku, sposobu jego zarządzania i
    > funkcjonowania. Stwierdzenie, że bankowi się coś ode mnie należy skoro
    > "obciążam" go trzymaniem moich xxxxxx PLN mnie rozśmiesza ... LOL.

    Po pierwsze - nie łap mnie za słowa...
    Po drugie - poważnie myślisz, że w jakiejś formie nie płacisz
    bankowi za jego usługi, że to instytucja dobroczynna? Ktoś miał kaprys, lubi służyć
    ludziom
    i nie czerpie z tego zysku? W jednym banku masz opłaty, w innym niższe stopy
    procentowe,
    jeszcze gdzie indziej opłaty za korzystanie z bankomatów etc.

    A inna sprawa: aż dziwi, że tak dużo dało się na to złapać... Przecież polityka
    mBanku
    prawie od samego początku była cienka i przy takich założeniach musiało się skończyć
    na jakiejś formie zwiększenia zysków firmy.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl

  • 18. Data: 2004-02-06 14:30:41
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) k...@i...pl zapodał(a):
    [...]

> [...]
    > dobych obyczjów - nie.
    > Jak ktos pierdzi przy stole - wyrzucam go z przyjecia. Acz robi rzczy

    Różnie można na to patrzeć, ale oszustwem by było dla mnie sytuacja,
    gdyby po np. miesiącu wysyłania przelewów okazało się, że były pobierane 50groszy
    a nikt mi o tym wcześniej nie powiedział.
    mBank jednak zmienia ZASADY GRY - niezbyt dobrze (a raczej fatalnie dla WIZERUNKU
    FIRMY) że już po namówieniu 500tys osób do wzięcia udziału w tej rozgrywce...
    No ale: poinformował klientów o zmianie w funkcjonowaniu, zrobił to na tyle wcześnie,
    że można wycofać swoje pieniądze.
    (ja np. miałem informacje w konsoli internetowej obsługi rachunków, dostałem też
    email)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl

  • 19. Data: 2004-02-06 14:31:16
    Temat: Re: juz dawno jestem wycofany
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) $$Szalony_Kapelusznik$$ zapodał(a):
    > mam 0.00 na wszystkich rachunkach w mBanku...
    > ... I jestem z tego dumny !

    Ja mam nadzieję, że się opamiętają - na razie zostaję.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl

  • 20. Data: 2004-02-06 14:32:15
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Niestety - tak już teraz będzie - to są uroki nowego ustroju - jeden chce zarabiać,
    drugi

    To wg Ciebie w Wielkiej Brytani sa komunisci jacys? Bo tam we wszystkich
    bankach rowniez marmurowych wszystkie podstawowe uslugii sa free. Frajerow nie
    sieja, sami sie rodza. Zrozum czlecze, ze to Ty *laskawie* dajesz do danego
    banku swoje pieniadze, ktorymi bank obraca i na nich zarabia i dlatego nie
    powinien jeszcze dodatkowo brac oplat za podstawowe uslugi, jak najgorszy
    lichwiarz.

    dn