  • 1. Data: 2004-02-06 06:45:07
    Temat: mbank - mini ankieta
    Od: "sg" <netty@poczta._wywal_to_onet.pl>

    Hej!

    pewnie jak sporo innych klientow mbanku zastanawiam sie nad ucieczka z
    pieniedzmy przez 15 lutym. Czy wasdzym zdanie odplyw klientow z mbanku moze
    zagrozic jego istnieniu - mam tam sporo pieniedzy i nie chcialbym zostac na
    lodzie.

    Prosze w takim razie o odpowiedzi tylko w stylu:

    zostaje lub zabieram kase i spadam z mbanku

    Pozdrowienia
    sg

  • 2. Data: 2004-02-06 07:32:41
    Temat: ZOSTAJE
    Od: "MarBad" <m...@o...pl>

  • 3. Data: 2004-02-06 07:35:55
    Temat: Re: mbank - mini ankieta
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    sg napisał(a):

    > Hej!
    >
    > pewnie jak sporo innych klientow mbanku zastanawiam sie nad ucieczka z
    > pieniedzmy przez 15 lutym.

    :)

    >Czy wasdzym zdanie odplyw klientow z mbanku moze
    > zagrozic jego istnieniu - mam tam sporo pieniedzy i nie chcialbym zostac na
    > lodzie.

    Nie. Nie sądzę by to był *masowy* odpływ. Część się przeniesie a inni,
    którzy nie wykonują dużej ilości przelewów ewentualnie opłata za nie nie ma
    dla nich znaczenia, pozostana

    > Prosze w takim razie o odpowiedzi tylko w stylu:
    >
    > zostaje lub zabieram kase i spadam z mbanku

    Zabieram kasę i przenoszę się do Multibanku ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 4. Data: 2004-02-06 07:42:28
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    mam gora 2 przelewy zewnetrzne w miesiacu
    dla 1 zl nie chce mi sie przenosic gdzies indziej

    PiotR

  • 5. Data: 2004-02-06 07:43:06
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    mBank - zostaje dla SFI
    lokaty - przenosze do VW
    przelewy - robie z KB24

    psauje?

    reik.

  • 6. Data: 2004-02-06 07:51:59
    Temat: Re: ZOSTAJE
    Od: "user" <j...@o...pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > mam gora 2 przelewy zewnetrzne w miesiacu
    > dla 1 zl nie chce mi sie przenosic gdzies indziej
    >
    > PiotR

    ja tez zostaje, przelewow brak, gotowki w mbanku tez juz brak ale zostaje ,
    hihi

  • 7. Data: 2004-02-06 08:00:21
    Od: "user" <...@...com>

> [...]
    > lodzie.
    >
    > Prosze w takim razie o odpowiedzi tylko w stylu:
    >
    > zostaje lub zabieram kase i spadam z mbanku

    zabieram kase i spadam z mbanku do citibanku

  • 8. Data: 2004-02-06 08:01:11
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) sg zapodał(a):
> [...]
    > zostac na lodzie.
    > Prosze w takim razie o odpowiedzi tylko w stylu:
    > zostaje lub zabieram kase i spadam z mbanku

    Ja zostaje...

    Dla mnie oferta mBanku nawet się polepszyła - więcej bankomatów :-)
    50groszy - to nie aż tak dużo biorąc pod uwagę, że maks. 2-3 przelewy wykonuję
    w miesiącu (to nawet nie cena dwóch biletów ulgowych we Wrocławiu).

    A co do wprowadzania opłat... Dziwią mnie ludzie - szczególnie Ci młodzi...
    Wiem, że trochę złą politykę ma mBank (coś obiecać a potem spieprzyć sprawę), ale
    chyba już czas zmienić przyzwyczajenia, że w Polsce wszystko się należy za darmo,
    każdemu po równo i "czy się stoi, czy się leży, X się należy"
    Bardzo podobnie było parę miesięcy temu, jak duża sieć telefonii komórkowej "chamsko
    i bezczelnie"
    wprowadziła pewne zabezpieczenia na wysyłanie smsów (konieczność wporwadzenia tekstu
    z wyświetlanego na stronie internetowej pliku graficznego). Wielkie chalo się
    zrobiło" chamstwo,
    zmieniam sieć" itd. Jak firma X mogła zacząć egzekwować swoje prawo do korzystania
    ze swego systemu? (Ty wysyłasz sms za darmo - ale oglądasz naszą stronę
    internetową)...
    Tutaj oczywiście były same korzyści - z intenretu z tej sieci teraz b. prosto wysłać
    sms, nie ma zastojów.
    (odbiegam od tematu... sorry).

    No i teraz mBank... beeeee - chcą zarabiać pieniądze... Beeee - monopolista, jedyny
    bank
    w Polsce - najlepiej zrobić strajk, głodówkę (!!! mBank !!! oddaj moje 0,5zł !!!).
    Niestety - tak już teraz będzie - to są uroki nowego ustroju - jeden chce zarabiać,
    drugi
    za to płaci. Tak będzie w każdej dziedzinie życia (za internet niestety trzeba
    płacić, za telefon
    też, za śniadanie także). Za usługi banku - tym bardziej.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl

  • 9. Data: 2004-02-06 08:44:59
    Od: "sg" <netty@poczta._wywal_to_onet.pl>

> [...]
    trzeba płacić, za telefon
    > też, za śniadanie także). Za usługi banku - tym bardziej.

    nie mowie ze nie masz racji, ale i tak czuje sie w pewnym sensie oszukany
    przez mbank - jak zakladalem konto to mialy byc przelewy za free i to byl
    jeden z waznych czynnikow dla mnie, bo robie ich sporo, teraz nagle zmiana
    taktyki - to nie wzbudza sympatii. ma tez konto w PEKAO SA i tam przelewy za
    darmo, na razie mbank ma wyzsze oprocentowanie lokat, a sam emax jest bardzo
    wygodny, ale jesli i to zmienia zeby wiecej zarabiac to po co mi bedzie
    mbank ? kopia dolek pod soba niewatpliwie ...
    sg

  • 10. Data: 2004-02-06 09:18:52
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 6 Feb 2004 09:01:11 +0100, "DooMiniK"
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

    >A co do wprowadzania opłat... Dziwią mnie ludzie - szczególnie Ci młodzi...
    Czemu ? Właśnie to młodzi wiedzą, że nie za wszystko trzeba płacić, bo
    wiele opłat nie ma żadnego uzasadnienia ... czemu mam płacić za coś co
    mogę mieć za darmo ?

> [...]
    >chyba już czas zmienić przyzwyczajenia, że w Polsce wszystko się należy za darmo,
    >każdemu po równo i "czy się stoi, czy się leży, X się należy"
    Nikt tak nie myśli, chyba że Ty, ale skoro coś może być za darmo, to
    czemu ma nie być ?

    >Tutaj oczywiście były same korzyści - z intenretu z tej sieci teraz b. prosto wysłać
    sms, nie ma zastojów.
    >(odbiegam od tematu... sorry).
    BTW, nie bardzo ta bramka chce działać po 22 i w weekendy, są
    momentami takie przestoje, że przez 20 minut nie można wyświetlić
    tokena.

> [...]
    płacić, za telefon
    >też, za śniadanie także). Za usługi banku - tym bardziej.
    Za usługi banku tym bardziej ... to dogmat czy może przedstawisz
    jakieś dowody ? Jesteś śmieszny pisząc takie stwierdzenia, bo że
    człowiek musi wykonać czynności fizjologiczne to wiadomo, bo taka już
    jest natura, ale że płacić bankowi za przelewy to już koniecznie nie
    musi, bo to tylko zależy od banku, sposobu jego zarządzania i
    funkcjonowania. Stwierdzenie, że bankowi się coś ode mnie należy skoro
    "obciążam" go trzymaniem moich xxxxxx PLN mnie rozśmiesza ... LOL.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com