  • 1. Data: 2004-02-05 21:45:59
    Temat: NORDEA ??? GIODO ???
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Witam ... tak mi się przypomniało ... Jak wiadomo niektóym, jestem w
    domciu i się kuruję na tzw L4 ... Przejrzałem całą zaległą
    korespondencję jaka przychodziła ostatni rok do mnie ;)

    Otwieram jeden list i własnym oczom nie wierzę :

    http://kopernet.eu.org/~promilek/nordea.jpg

    W życiu nie miałem nic wspólnego z LG i z Nordeą ... Dlaczego przysłali
    mi taki badziew ? Skąd mieli moje dane ? ? ?
    Ma ktoś pomysł ?

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 2. Data: 2004-02-10 19:50:31
    Temat: Re: NORDEA ??? GIODO ???
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Stasio Podróżnik na L4 napisał:

    [...]
    > W życiu nie miałem nic wspólnego z LG i z Nordeą ... Dlaczego przysłali
    > mi taki badziew ? Skąd mieli moje dane ? ? ?
    > Ma ktoś pomysł ?
    >
    > Pozdrawiam

    Stasiu, do abuse z nimi ;-)

    K.

    --
    http://milked.free.fr/animated/malaxage1.swf - spam ;-)

  • 3. Data: 2004-02-10 20:29:15
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-10 20:50, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Krystek wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > Stasiu, do abuse z nimi ;-)

    Abuse , nie abuse ... wysłałem żądanie przedstawienia mi kopii mojego
    pisemnego wyrażenia zgody na przetwarzannie moich danych jak i żądanie
    wskazania źródła , z którego te dane posiadają . A równocześnie do
    departamentu skarg przesłałem informację, że bezprawnie wleźli w
    posiadanie moich danych osobowych ...

    Zobaczymy co będzie ...