  • 21. Data: 2004-02-06 14:35:42
    Temat: Re: mbank - mini ankieta
    Od: devnull <d...@n...net>

    >O własnie o to chodzi! O OSZUSTWO mBanku. Jeżeli ktoś w reklamach jako
    >główną os swojego działania , jakko ideę swojej działalnosc, sztandarowe COS

    Alez nie tylko w reklamach:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/reklama.html

    ale i w oficjalnej filozofii dzialania:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/filozofia1.html

    "Nasi Klienci mogą oczekiwać, ze mBank nigdy nie wprowadzi swoich klientów w
    błąd, stosując skomplikowany system prowizji i opłat".

    dn

  • 22. Data: 2004-02-06 14:36:38
    Od: "Artur7" <a...@p...onet.pl>

    > To wg Ciebie w Wielkiej Brytani sa komunisci jacys?

    Pewnie :-)
    Wszędzie jest komuna, tylko w Polszcze praaaafdzify KAPITALYZM
    Bo przecie o takie Polskie walczylymy

    pzdr
    Artur

  • 23. Data: 2004-02-06 14:40:34
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 6 Feb 2004 07:45:07 +0100, "sg" <netty@poczta._wywal_to_onet.pl> wrote:

    >Hej!
    >
    >pewnie jak sporo innych klientow mbanku zastanawiam sie nad ucieczka z
    >pieniedzmy przez 15 lutym. Czy wasdzym zdanie odplyw klientow z mbanku moze
    >zagrozic jego istnieniu - mam tam sporo pieniedzy i nie chcialbym zostac na
    >lodzie.

    Wprowadzenie oplat jest podyktowane bardzo slaba kondycja finansowa BRE Banku i
    jego udzialowca Commerzbanku. Po prostu tonacy brzytwy sie chwyta (czyli
    wprowadza oplaty, bez wzgledu na nadszarpniecie marki banku).
    Pisza o tym nawet w prasie, ze po bankructwie KB:
    "następne do odstrzału byłyby moim zdaniem: BRE Bank pod Kostrzewą, Millennium
    pod Kottem i ING Bank Śląski pod Marianem Czekańskim. Dlaczego? Przeczytajcie
    dokładnie ich raporty."
    http://www.nie.com.pl/tekst_druk.php?id=3038

    >zostaje lub zabieram kase i spadam z mbanku

    zabieram kase

  • 24. Data: 2004-02-06 14:43:32
    Od: "Artur7" <a...@p...onet.pl>

    > zabieram kase

    Ale gdzie?

    pzdr
    Artur

  • 25. Data: 2004-02-06 14:55:08
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) devnull zapodał(a):
> [...]
    >
    > "Nasi Klienci mogą oczekiwać, ze mBank nigdy nie wprowadzi swoich klientów
    > w błąd, stosując skomplikowany system prowizji i opłat".

    ... a to rzeczywiście piękne :-D

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl

  • 26. Data: 2004-02-06 15:04:07
    Od: devnull <d...@n...net>

    On 6 Feb 2004 15:43:32 +0100, "Artur7" <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale gdzie?

    VWBd

  • 27. Data: 2004-02-06 19:51:45
    Od: devnull <d...@n...net>

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=116
    759&t=116668

    Na tyle pytan:

    ++++++++++++
    >Jak sobie wyobrażasz trwałe związanie z bankiem grupy Klientów, którzy deklarują
    >zmianę banku z dni na dzień z powodu wprowadzenia najniższej na rynku oplaty za
    >przelew?

    Jak po takiej 3-letniej indoktrynacji:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/reklama.html
    mogliscie o wprowadzeniu tej oplaty myslec jak o zwyklym, standardowym
    posunieciu takim jak kazde inne?
    Chyba rozum straciliscie jesli sadziliscie, ze po takim posunieciu zadnej duzej
    awantury nie bedzie.
    Przeciez ta decyzja stajecie sie marmurkeim, tyle ze bez marmurow, zrywacie z
    dotychczasowa, wpajana wszystkim naokolo filozofia dzialania, m.in. ze dzieki
    brakowi oddzialow i licznego personelu macie taka oferte, a nie inna.
    Dlaczego niektore zagraniczne banki, nawet marmurowe (w UK praktycznie
    wszystkie, a podawano juz przyklady i z Niemiec i z porownywalnej z Polska
    Hiszpanii), moga sobie pozwolic na brak oplat za podstawowe uslugi, a mbank
    nie?
    Przeciez BRE Bank to bank instytucjonalny, to na przedsiewzieciach
    gospodarczych zarabiacie, a nie na klientach detalicznych, mbank mial byc tylko
    zrodlem taniego pieniadza.
    Dlaczego po prostu nie obnizyliscie oprocentowania o 1% czy nawet 2%? Wowczas
    nie byloby krzyku o zmiane wizerunku mbanku.
    Dlaczego wszystkim dowaliliscie po rowno - co to w mbanku panuje komunizm?
    Przeciez obecne posuniecie nie zadziala na martwe konta i drobnych ciulaczy, to
    osoby o duzych dochodach dokonuja najwiekszej ilosci przelewow. Ososby o takich
    dochodach potrafia liczyc, wiec jesli beda mialy wybor to pojda ze swoimi
    depozytami tam gdzie jest taniej, a poki co taki wybor na szczescie jest.
    Oj ktos tam sie intelektualnie nie popisal wprowadzajac te oplate za przelewy.
    Bedzie to opisywane w podrecznikach do marketingu jako najwieksza gafa w
    historii tej dekady.
    +++++++++++

    tylko taka odpowiedz:

    +++++++++
    Autor: w.bolanowski ()
    Data: 04-02-04 22:46

    dn napisał(a):
    (dużo)
    oraz:

    > Bedzie to opisywane w podrecznikach do marketingu jako
    > najwieksza gafa w historii tej dekady.

    rynek zadecyduje

    ++++++

    No to decydujmy...

  • 28. Data: 2004-02-06 20:56:16
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > zagrozic jego istnieniu - mam tam sporo pieniedzy i nie chcialbym zostac na

    Bez żartów. Pewnie troche klientów im odejdzie, ale bez przesady :^)

    > Prosze w takim razie o odpowiedzi tylko w stylu:
    >
    > zostaje lub zabieram kase i spadam z mbanku

    Zostaję i odpływam :^)

    Zostaję, bo waro miec zapasowe konto, na którym jest jakiś grosz w razie
    gdybym pod wpływem pomrocznosci jasnej lub innych okoliczności zapomniał
    hasła lub pinu do konta podstawowego.

    Odpływam (z większością kasy), bo robię sporo przelewów i póki jest gdzie
    zrobić je za 0 PLN, mam zamiar z tego skorzystać.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 29. Data: 2004-02-07 00:20:42
    Od: "GARDU" <g...@W...interiaATUKROPKE.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Towarzysz(ka) k...@i...pl zapodał(a):
    > [...]
    >
    > Różnie można na to patrzeć, ale oszustwem by było dla mnie sytuacja,
    > gdyby po np. miesiącu wysyłania przelewów okazało się, że były pobierane
    50groszy
    > a nikt mi o tym wcześniej nie powiedział.
    > mBank jednak zmienia ZASADY GRY - niezbyt dobrze (a raczej fatalnie dla
    WIZERUNKU
    > FIRMY) że już po namówieniu 500tys osób do wzięcia udziału w tej
    rozgrywce...
    > No ale: poinformował klientów o zmianie w funkcjonowaniu, zrobił to na
    tyle wcześnie,
    > że można wycofać swoje pieniądze.
    > (ja np. miałem informacje w konsoli internetowej obsługi rachunków,
    dostałem też email)

    no widzisz - moze takim ludziom, co sa bliscy mBankowi to i na konsoli
    komunikaty sie pojawiaja i poczta przychodzi. u mnie niestety na konsoli sie
    nic nie pojawilo :-) - gram dalej - jedynie po wielkiej burzy i na forum
    _b_anku i nawet tutaj laskawie uzyto mechanizmu jaki juz od jakiegos czasu
    maja w posiadaniu - czyli komunikatow. dla mnie to nic nowego, ze taki
    refleks ma ten _b_ank, ale juz pisalem o tym jak po odmowieniu mi karty
    kredytowej (zgodnie z umowa bez podania przyczyny), jak juz sobie, z
    pocalowaniem reki, wyrobilem w innym Banku nagle kogos oswiecilo i wystawili
    "komunikat" (dopiero co sie ich dorobili), ze mogę się ubiegać o kredyt na
    podstawie historii rachunku ;-) - to był tylko niesmak, wstyd mi było, że
    się z tym _b_ankiem identyfikowałem jak nabito mnie w balona zmieniając
    zasady gry i wizerunek oniegdaj Banku, który polecałem znajomym. koszt
    przelewów jest dla mnie zaniedbywalny, ale dla zasady przeniosłem dochody do
    drugiego Banku, w tym pozostawiając sobie kanał przelewowy na OFI, bo cenię
    sobie prostotę obsługi jaką zaoferował mbank - podstawowe konto od końca
    lutego będzie już gdzie indziej.

  • 30. Data: 2004-02-07 12:23:16
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 6 Feb 2004 15:25:55 +0100, "DooMiniK"
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

    >Właśnie o to chodzi- o to, co teraz napisałeś :-)
    >Jak możesz mieć GDZIEŚ tą usługę za darmo - skorzystaj z niej !
    >mBank nie jest monopolistą! - masz prawo zabrać $ i się wycofać!
    I tak zrobię, niech tylko mi VW da token :)

    >Jak może - to Twoja decyzja, gdzie trzymasz pieniądze - demokracja.
    >Nikt Ci nie wejdzie do domu i nie powie: "obywatelu! wycofanie pieniędzy
    >z mBank do X do zbrodnia przeciwko systemowi! Idziesz siedzieć na 30lat"
    I bardzo dobrze, że tak nie jest, ale wciskanie na sile kitu, że 50gr
    się należy bo z samego trzymania mojej kasy im nie starcza na zacne
    życie jest śmieszne, ale może rzeczywiście im nie starcza ... trudno,
    nie umieli się rządzić moją kasą, może jednak będzie trzeba od nich
    uciec.

    >Po pierwsze - nie łap mnie za słowa...
    Gdzie Cie łapie ? Ja tylko cytuje ;).

    >Po drugie - poważnie myślisz, że w jakiejś formie nie płacisz
    >bankowi za jego usługi, że to instytucja dobroczynna? Ktoś miał kaprys, lubi służyć
    ludziom
    >i nie czerpie z tego zysku? W jednym banku masz opłaty, w innym niższe stopy
    procentowe,
    >jeszcze gdzie indziej opłaty za korzystanie z bankomatów etc.
    Właśnie wiem, że zarabia na mojej kasie ukrytymi prowizjami za SFI, na
    różnicach % między depozytami a kredytami, itp. Więc czemu ma ze mnie
    jeszcze zdzierać za przelewy mej kasy ? Tym bardziej, że przez tyle
    czasu mnie mamili darmochą tejże usługi.

    >A inna sprawa: aż dziwi, że tak dużo dało się na to złapać... Przecież polityka
    mBanku
    >prawie od samego początku była cienka i przy takich założeniach musiało się skończyć
    >na jakiejś formie zwiększenia zysków firmy.
    Czemu cienka ? Po czym poznałeś, że kłamią ? Skoro nie ma się aż
    takich wydatków na oddziały, itp rzeczy na które wydają marmurki,
    polityka mbanku wydawała się całkiem rozsądna, ale że zechcieli miec
    mKioski, mSzopy itp badziewia to muszą gotówkę za przelewy zacząć
    pobierać ... dla mnie mKioski to poroniony pomysł, ale co tam ...
    skoro zmieniają politykę to trudno, jak sam pisałeś jest jeszcze
    konkurencja.

    pzdr,
    Dentarg

    --