  • 1. Data: 2004-02-06 01:47:18
    Temat: Tej tezy jeszcze nie było ;-)
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    Przesledzilem wiekszosc watkow na temat wiadomego banku i wprowadzenia tamze
    oplat za przelewy i widzialem wiele tez i domyslow.

    Jednakze nie widzialem, zeby ktos zauwazyl korelacje czasowa pomiedzy
    udostepnieniem tapet z delfinami, screensaverow z panienkami i ikonek a
    wprowadzeniem oplat. Nikt nie zauwazyl, ze byl to zabieg majacy na celu
    podbicie sympatii i lojalnosci wobec banku tuz przed podaniem gorzkiej
    pigulki. O tym tez mozna by popisac, nieprawdaz?

    ;-))))))))))))))))))

    (zart oczywiscie)
    Pozdr,
    PMZ

  • 2. Data: 2004-02-06 01:52:37
    Temat: Re: Tej tezy jeszcze nie było ;-)
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-06 02:47, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako PMZ wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > Przesledzilem wiekszosc watkow na temat wiadomego banku i wprowadzenia tamze

    Nie obchodz na sile filtrow ludziom ... W temacie podawaj nazwe banku,
    ktorego post dotyczy (zwlaszcza w tym przypadku) ...

    Kolejna regula w filtrach przez ciebie ...
    /Jesli temat zawiera " Tej tezy jeszcze nie było ;-)" to "Usun wiadomosc" /

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 3. Data: 2004-02-06 09:01:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik PMZ p...@b...pl ...

> [...]
    > celu podbicie sympatii i lojalnosci wobec banku tuz przed podaniem
    > gorzkiej pigulki. O tym tez mozna by popisac, nieprawdaz?

    Cholera, ja zainstalowałem ale nie pomogło, sympatia i to spora się
    skończyła :(
    Zreszztą panienka w lutym jest taka sobie, jak przeglądałem wszystkie to
    zdaje się w wakacje są jakieś fajne blondyny :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")