  • 1. Data: 2004-02-06 07:52:50
    Temat: BPH - Polecenie zaplaty - pomocy!
    Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow_wytnij.pl>

    Czesc
    Mam taki problem: regulowalem platnosci dla Ery GSM za pomoca polecenia
    zaplaty.
    Ostatnia faktura opiewala na kwote ok. 25zl. Kwota ta zostala pobrana 2 II.
    Na wyciagu, obok prawidlowej operacji pobrania 25zl widnieje dodatkowo druga
    transakcja:
    pobranie przez Ere ok. 200zl, do ktorych sie nie poczuwam (pewnie jakas
    pomylka).
    W Erze nic nie zalatwilem, wybralem sie do BPH. Za pierwsza wizyta zostalem
    splawiony, zebym zalatwial sobie sprawy z Era.
    Do drugiej przygotowalem sie lepiej (Prawo bankowe, art. 63d, pkt. 6 i 7: do
    30 dni moge zadac zwrotu pieniedzy).
    Pani po przestudiowaniu przepisow najpierw chciala mnie przekonac, ze moge
    tylko odwolac samo polecenie zaplaty, nastepnie udala sie na konsultacje,
    potem dzwonila do doradcy, a na koniec okazalo sie, ze system nie dziala i
    nic nie mozna sprawdzic.
    Powiedziala, ze jestem pierwszym klientem z takim problemem i nie bardzo
    wiedza, co robic. Obiecala, ze zadzwoni.
    Niemniej jednak, na moj rozum, mam prawo zadac bezwarunkowego zwrotu
    pieniedzy na moje konto.
    W okienku nie bylem w stanie nic zalatwic.
    Moze powinienem wyslac jakies pismo, bo czas plynie. Nigdy jednak takich
    pism nie wysylalem
    I tu pytanie: Jak adresowac to pismo (Dzial obslugi klienta, Dzial
    reklamacji)?
    I jak je wyslac: listem poleconym, czy tez inaczej?
    Bank to: BPH Krakow, ul. Jozefinska 18
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2004-02-06 08:18:18
    Temat: Re: BPH - Polecenie zaplaty - pomocy!
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    Masz prawo do bezwarunkowego odwolania transakcji polecenia zaplaty - i wcale
    nie musisz sie tlumaczyc dlaczego. Jesli panie w oodziale sa niedouczone to
    piszesz pismo, skladasz w oddziale (koniecznie bierzesz potwierdzenie na kopii)
    i czekasz co bedzie sie dziac :) Ewentualnie mozesz napisac drugie pismo do
    centrali BPH skarzac sie na nieznajomosc przepisow przez personel banku i
    wyrazajac wielki dyskomfort psychiczny z powodu nieprofesjonalnego zachowania
    pracownikow :)

  • 3. Data: 2004-02-06 10:00:07
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow_wytnij.pl> napisał w
    wiadomości news:bvvhmp$egn$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Czesc
    > Mam taki problem: regulowalem platnosci dla Ery GSM za pomoca polecenia
    > zaplaty.

    Geez, uciekaj z tego banku i załóż sobie konto w takim, które umożliwia
    anulowanie PZ zdalnie przez net - jak choćby Multi. Logujesz się, klikasz i
    już. Kasa wraz z odsetkami wraca na Twoje konto. Zero pism, zero stresu i
    niech się Era martwi.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-02-06 12:03:02
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-06 09:18, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako dc wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > centrali BPH skarzac sie na nieznajomosc przepisow przez personel banku i
    > wyrazajac wielki dyskomfort psychiczny z powodu nieprofesjonalnego zachowania
    > pracownikow :)

    ROTFL ... poddaję się ...
    Jest taki dowcip ...
    Klient do barmana : Dlaczego tu tak dziś wesoło ?
    Barman: Kierownik czyta książkę skarg i wniosków ...

    Sam najlepsze kwiatki w stylu takim jak pisałeś sobie zawsze kserowałem
    (zaczerniałem dane) i woziłem ze sobą co by sobie humor czasem poprawić ;)

    Ale ok ... pisz ... poprawisz komuś humor ... po czym ten zajrzy w jakiś
    folder z szablonami , i wyśle ci odpowiedź ubolewającą nad głupotą
    swoich podległych ... chyba, że zechce się z tobą podrażnić ;)

    Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za porcję humoru ;)

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 5. Data: 2004-02-06 12:18:35
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Stasio Podróżnik na L4 wrote:

    Czy mógłbyś tak często nie zmieniać adresów ?

    Dziękuję.
    KJ
    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 6. Data: 2004-02-06 12:36:15
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-06 13:18, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Kamil Jońca
    wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > Czy mógłbyś tak często nie zmieniać adresów ?

    To zależy ...

  • 7. Data: 2004-02-06 14:00:05
    Od: "dc" <d...@a...pl>

> [...]
    > swoich podległych ... chyba, że zechce się z tobą podrażnić ;)
    >
    > Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za porcję humoru ;)

    Riposta aczkolwiek zamotana, to zupelnie niepotrzebna ;) Najwyrazniej
    przeoczyles buzke na koncu zdania, ktore cie tak rozbawilo :)

  • 8. Data: 2004-02-06 22:59:42
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    ls wrote:

    > Powiedziala, ze jestem pierwszym klientem z takim problemem i nie
    > bardzo wiedza, co robic.

    Może dla niej. Udało mi się załatwić taką sprawę w BPH. Fakt, że
    próbowano mi wcisnąć dokładnie ten sam kit zarówno na infolinii
    (naiwnie myślałem że załatwię to przez telefon) jak i w oddziale.
    Po moim stanowczym oporze i kilkukrotnym tłumaczeniu jak to działa,
    panienka w oddziale przyjęła moją "reklamację" (BPH tak to nazywa)
    napisaną na kartce.
    Już po tygodniu (powinny być od razu) pieniądze były z powrotem na
    moim rachunku. Z datą pobrania.
    Na twoim miejscu złożyłbym taką "reklamację" zostawiając sobie kopię z
    potwierdzeniem przyjęcia pisma przez bank. Gdyby po tygodniu pieniądze
    nie pojawiły się na moim rachunku, pisałbym pisma wyżej - do dyrektora
    oddziału.

    powodzenia,

    Michał

  • 9. Data: 2004-02-16 14:46:48
    Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow_wytnij.pl>

    Zakonczenie:
    Na szczescie BPH stanal na wysokosci zadania i oddal pieniazki
    pozdr.
    ls