    From: "k...@i...pl" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: mbank - mini ankieta
    Date: Fri, 6 Feb 2004 12:27:49 +0100

    > A co do wprowadzania opłat... Dziwią mnie ludzie - szczególnie Ci
    młodzi...
    > Wiem, że trochę złą politykę ma mBank (coś obiecać a potem spieprzyć
    sprawę), ale
    O własnie o to chodzi! O OSZUSTWO mBanku. Jeżeli ktoś w reklamach jako
    główną os swojego działania , jakko ideę swojej działalnosc, sztandarowe COS
    co odróznia od innych bankow coś OBIECUJE i OGŁASZA i potem wycofuje sie -
    to jest OSZUSTEM.
    Ja akurat mam konto w mBanku wyłacznie do robienia przelewów na inne konta w
    mBanku, korzystan z innej instytucji, która do tej pory acz troszkę
    pogorszyła sie to nie zrezygnowała z głownych wyrózników, osobiście mnie mao
    obchodza sprawy wysokosci opłat za wyciagi - ale zadiała tu u mnie ten sam
    mechanizm, który powoduje , ze jak jade koło stacji STATOIL mówię OSZUSCI -
    gdy kieeedyś ( pewne z 4 lata temu) otwierali stację obiecali, że przez
    pierwsze dni (powiedzmy od 1 do 3 września) korzystanie z myjni jet gratis.
    Oczywiscie kolejeczki straszne ale jak miałem wracać od rodziców wieczorem
    podjechałem po 22.. I okazało się, ze bezpłatnie owszem, ale tylko od 8 do
    22. A w reklamie prasowj NIC na ten temat nie było. I dla mnei STATOIL to
    oszuści i tyle. To samo z mBankiem.Nawet gdyby opłata za przelew była 1
    grosz, to byliby oszuści A do banku należy mieć zaufanie.
    Więc - owsem, w sswietle prawa nic sienikomu nie należało - ale wświecei
    ludzi honoru istniej coś jak gentelmans agreement - mBank njak widać nie zna
    tego słowa. A z nie-gentelmanami porządni ludzie nie powinni robić istotnych
    interesów. Wpuszcza sie ich z niesmakiem kuchennymi drzwiami.
    Co innego, gdy by dla NOWO otwieranych kont wprowadzili opłaty - wtedy
    ok.Koniec eMaxa i koniec eKonta - powstaje MaxPłatny i KontoPłatne i ok.

    > zmieniam sieć" itd. Jak firma X mogła zacząć egzekwować swoje prawo do
    korzystania
    > ze swego systemu? (Ty wysyłasz sms za darmo - ale oglądasz naszą stronę
    internetową)...
    To zupełnie inna sytuacja. Jedynie PLUS czasem cokolwiek mówi o swojej
    bramce internetowej. W reklamach zachecających do zakupu akurat tej
    aktywacji ani w IDEI aniw ERZE nie pamietam bym cokolwiek widział o bramce
    internetowej a na pewno nic o tym, że jest bezpłatna i ze mozna wysyłac
    automatycznie smsy, powiem wiecej, w regulaminie bramki było chyba zawsze,
    ze nie wolno jej stosować na innych stronach czy innymi programami. Więc
    wprowadzenie napisów, acz uciązliwe, jest próbą egzekwowania regulaminu. W
    Erze tez nigdy nie pisano że ich cechą charakterystyczną odrózniająca od
    inych sieci jest bezpłatan bramka.
    powiem wiecej, jakby sieci w OGÓLE wyłączyły bramki, acz paskudne, to by
    było, to ostateczeni w cenniku i regulaminie nic o bramkach nie pisze. TPSA
    nie ma bramki internetowej a wysyłanie smsów a telefony ISDN i nikt nie ma
    pretensji.
    Co inego jakby jakis bank nagle wyłączył moznośc robienia przelewów - to
    jedna z najbardziej podstawowcyh funkcji banku.

    > No i teraz mBank... beeeee - chcą zarabiać pieniądze... Beeee -
    monopolista, jedyny bank
    > w Polsce - najlepiej zrobić strajk, głodówkę (!!! mBank !!! oddaj moje
    0,5zł !!!).
    > Niestety - tak już teraz będzie - to są uroki nowego ustroju - jeden chce
    zarabiać, drugi
    > za to płaci. Tak będzie w każdej dziedzinie życia (za internet niestety
    trzeba płacić, za telefon
    Ale nie kazdy jest oszyustem!
    A Mbank zachował sie jak oszust z allegro, który obiecał telefon działąjacy,
    sprzedał niedziałajacuy i podsumował to (cytat z innej grupy dyskusyjnej):

    <cytat>
    To mi napisal : "w aucji nie bylo napisane nic o zwrocie" "<hahaha>" "tak
    sie robi interesy na allegro"
    "masz szczescie ze ci cegly nie wyslalem" "nie mam
    kasy"(sciema)

    </cytat>
    No tak, kazdy chce zarobić, prawda? A ze oszukuje....
    Ja z tymi panami nie chce mieć nic wspólnego i juz.

    > też, za śniadanie także). Za usługi banku - tym bardziej.
    OK, ale jesli to jest zawarte w umowie. mbank rekalmował bezpłatnosc -
    wycofał sie z tego - oszukał. W świetle prawa mógł tak robic . W świetle
    dobych obyczjów - nie.
    Jak ktos pierdzi przy stole - wyrzucam go z przyjecia. Acz robi rzczy
    dozwolone prawem.