  • 1. Data: 2009-02-20 12:02:39
    Temat: mBank NIE WARTO - UWAGA! - poswiadczanie podpisu
    Od: <c...@N...gazeta.pl>

    Chcialem rozwiazac umowe z mBankiem. Wyslalem stosowne pismo i dostalem
    odpowiedz, ze nie mozna tego zrobic ze wzgledu na niezgodnosc podpisu na
    umowie i na wniosku o rozwiazanie.

    Wlasciwie to moge wysylac pisma bez konca, bo komus cos sie nie spodoba.
    No ale moge poswiadczyc podpis notarialnie.

    Nie spotkalem sie jeszcze z taka paranoja i szczerze zaluje, ze uruchomilem
    rachunek w mBanku. Umowy mozna podpisac w placowkach kredytowych ale juz
    rozwiazac sie ich nie da i wszystko trzeba realizowac korespondencyjnie,
    wlasciwie bez konca jesli jakies damie nie spodoba sie fragment podpisu.

    Pisze to ku przsestrodze przyszlym klientom.

  • 2. Data: 2009-02-20 12:08:03
    Temat: Re: mBank NIE WARTO - UWAGA! - poswiadczanie podpisu
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 13:02, <c...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > wlasciwie bez konca jesli jakies damie nie spodoba sie fragment podpisu.
    >
    > Pisze to ku przsestrodze przyszlym klientom.

    Sprawdzona metoda to wyslanie kilku drukow roznie podpisanych z
    adnotacja, zeby sobie dobrali pasujacy - jesli nie jestesmy w stanie
    znalezc swojego egzemparza umowy i podpisac sie jak na nim.

  • 3. Data: 2009-02-20 12:12:00
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 12:02:39 +0000 (UTC), c...@N...gazeta.pl
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Wlasciwie to moge wysylac pisma bez konca, bo komus cos sie nie spodoba.
    > No ale moge poswiadczyc podpis notarialnie.

    Znana sprawa - ja do dzisiaj nie zaktualizowałem adresu w innym pomiocie
    BRE, bo ktoś jest nadgorliwy albo pohebany, a ja mam lepsze rzeczy do
    roboty, niż bez końca korespondować z idiotami. Jak zechcę zamknąć konto,
    to wyślę im wypowiedzenie umowy z notarialnym poświadczeniem podpisu i
    niech się bujają. Ciekawe, że nie biorą pod uwagę np. dyslektyków, którzy
    po prostu nie są w stanie podpisać się dwa razy tak samo :)

    Albo wyślę normalnie, a potem przestanę płacić za prowadzenie i na monit
    odpiszę, że nie rozpoznaję nadawcy ;)

    T.

  • 4. Data: 2009-02-20 12:15:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 04:08:03 -0800, k...@w...pl napisał(a):

    > Sprawdzona metoda to wyslanie kilku drukow roznie podpisanych z
    > adnotacja, zeby sobie dobrali pasujacy

    Ja to nawet podpisałem jeden świstek 10 razy jak kiedyś wypowiadałem
    kartę kredytową -- właśnie w obawie, że będą takie kombinacje.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-02-20 12:16:02
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Uzytkownik <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    > Sprawdzona metoda to wyslanie kilku drukow roznie podpisanych z
    > adnotacja, zeby sobie dobrali pasujacy - jesli nie jestesmy w stanie
    > znalezc swojego egzemparza umowy i podpisac sie jak na nim.

    Ja przy likwidacji IKE na wniosku o rozwiazanie umowy potwierdzilem
    notarialnie wlasnorecznosc podpisu (koszt 24,40 zl lub mniej jesli sie
    potargujesz). Jak mBank taki dokument zakwestionuje, to juz wtedy problem
    mBanku.

  • 6. Data: 2009-02-20 12:18:53
    Od: " " <c...@g...pl>

    Ja sie zastanawiam, kto to wymyslil? Na pewno nie po to, by ulatwic zycie -
    w koncu placowki ktore zawieraja umowy, moglyby tez przyjmowac takze i
    wypowiedzenia.
    Na moja sugestie wczoraj zostalem w Poznaniu potraktowany jak smiec przez
    pyskata babe w informacji.
    Bankowi gratuluje doboru kadr i swietnmych procedur.

  • 7. Data: 2009-02-20 12:30:56
    Od: Końrad N.S. <n...@e...me>

    Użytkownik <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wypowiedzenia.
    > Na moja sugestie wczoraj zostalem w Poznaniu potraktowany jak smiec przez

    byłeś na św. marcinie? to się nie przejmuj - ta kobieta jest niegrzeczna i
    opryskliwa dla wszystkich klientów. ilekroć tam byłem, obserwowałem to samo.
    widocznie mają taki standard obsługi.

  • 8. Data: 2009-02-20 12:37:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Chcialem rozwiazac umowe z mBankiem. Wyslalem stosowne pismo i dostalem
    > odpowiedz, ze nie mozna tego zrobic ze wzgledu na niezgodnosc podpisu na
    > umowie i na wniosku o rozwiazanie.

    Sa powody, dla ktorych - poki co - jeszcze warto :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-02-20 13:34:16
    Od: " " <c...@g...pl>

    Posprawdzalem mozliwosci:
    1/ zmiana wzoru podpisu i wyslanie tej dyspozycji wraz z wnioskiem o
    rozwiazanie umowy - 50 zlotych

    2/ zamowienie umowy (nawet numeru nie chca podac na infolinii!) - 15,00. Nie
    ma jednak pewnosci, ze ktos zaakceptuje podpis 9tak moze byc bez konca).

    3/ notariusz (30 PLN) - to chyba najpewniejsze rozwiazanie.

    Za takie utrudnienia zwiazane z rozwiazaniem umowy powinien sie ktos zabrac.

  • 10. Data: 2009-02-20 13:56:54
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Posprawdzalem mozliwosci:
    >
    > 3/ notariusz (30 PLN) - to chyba najpewniejsze rozwiazanie.

    20 zł + VAT = 24,40 zł