  • 21. Data: 2009-02-20 23:56:16
    Temat: Re: mBank NIE WARTO - UWAGA! - poswiadczanie podpisu
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    bradley.st pisze:

    > Uzywanie logiki i zdrowego rozsadku w kontaktach z mB nie ma
    > zastosowania.
    >
    > Nie moge dostac karty kredytowej w mB poniewaz moj podpis nie jest
    > wystarczajaco poswiadczony przez notariusza. mB ma wszystkie moje
    > dane, lacznie z numerem telefonu - od 6 lat. Co niczego nie zmienia.
    >
    > "Nie mamy panskiego plaszcza. I co nam pan zrobi?"

    a po co Ci kk w mbanku?

    ja z obrotami na rachunku około 200k miesięcznie gdzie w tytule
    przelewów jest "lokata coś tam" + około 50k obrotu na emaklerze dostałem
    propozycję kk na 1/2 moich zarobków. Parodia.

  • 22. Data: 2009-02-21 00:04:19
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 20 Lut, 18:56, Jacek Sołtysik <j...@n...ma> wrote:

    > a po co Ci kk w mbanku?

    Teraz juz po nic. :) Konkurencja dala od reki (no, prawie). Jednak sie
    da.

    > ja z obrotami na rachunku około 200k miesięcznie gdzie w tytule
    > przelewów jest "lokata coś tam" + około 50k obrotu na emaklerze dostałem
    > propozycję kk na 1/2 moich zarobków. Parodia.

    "Nie mow do mnie na ten temat." ;) Wszystkim wciskaja te karty.
    Rozumiem, ze jestem tym wyjatkiem co to potwierdza regule. No, milo...

  • 23. Data: 2009-02-21 08:55:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <c...@g...pl> wrote in message
    > Ja sie zastanawiam, kto to wymyslil? Na pewno nie po to, by ulatwic
    > zycie -
    > w koncu placowki ktore zawieraja umowy, moglyby tez przyjmowac takze i
    > wypowiedzenia.

    Magiczne slowo... outsourcing. Chyba nie mozesz tam takze wielu innych
    dysporycji zlozyc, nieprawdaz?

    MK

  • 24. Data: 2009-02-21 20:46:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Uwazasz, ze maja tam obowiazek przyjac pismo w sprawie mbankowego
    > konta? Bo ze w centrali,to mysle, ze musza. Ale w oddzialach?

    Z tym obowiazkiem, to nalezaloby dokladnie sprawdzic w KC. Szczerze
    mowiac, nie pamietam dokladnego sformulowania, ale jest szansa.
    Natomiast pytanie jest raczej inne - czy przyjma? Nie wyobrazam sobie
    by nie przyjeli (ale to moze wina mojego braku uporu w takich
    przypadkach - "tak, oczywiscie, nie widze problemu, prosze mi tu tylko
    napisac ze odmawia Pani przyjecia pisma, i jeszcze pieczatke z data
    i numer poprosze albo czytelnie imie i nazwisko").

    "W oddziale" = oczywiscie w kancelarii/sekretariacie itp.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2009-02-21 20:48:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Niemniej jednak w tym przypadku bank nie wie, czy podpis pochodzi
    > faktycznie od posiadacza rachunku, skoro w dokumentacji banku jest
    > inny wzór.

    To jego sprawa. Niestety musi zakladac, ze jesli podpis jednak
    faktycznie nalezy do klienta, to umowa zostala wypowiedziana i zadne
    glupoty tego nie zmienia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 26. Data: 2009-02-22 13:02:35
    Od: " " <c...@g...pl>

    Zastanawiam sie, kto ocenia zgodnosc podpisow. Jakos nie chce mi sie wierzyc
    w to, ze maja w swych szeregach grafologa.
    Poza tym w papierach maja WZOR podpisu, ktory zawsze jest pewnym
    przyblizeniem (kto to ocenia?) faktycznych podpisow, ktore zdarzyc sie moga
    w trakcie operacji banolwych.

  • 27. Data: 2009-02-23 08:32:59
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

> [...]
    > napisac ze odmawia Pani przyjecia pisma, i jeszcze pieczatke z data
    > i numer poprosze albo czytelnie imie i nazwisko").

    A panienka - "nie wolno mi, nic nie podpiszę". Co jej zrobisz???

    To nie jest sytuacja teoretyczna - to mi się zdarzyło i to w zwykłym
    marmurku.

    ~|_.

  • 28. Data: 2009-02-23 13:48:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    ~|_ukasz <l...@a...pl> writes:

    > A panienka - "nie wolno mi, nic nie podpiszę". Co jej zrobisz???
    >
    > To nie jest sytuacja teoretyczna - to mi się zdarzyło i to w zwykłym
    > marmurku.

    A jaka to byla panienka i gdzie dokladnie?
    Bo ja nie sugeruje dawania kwitow dowolnej panience.
    --
    Krzysztof Halasa