  • 1. Data: 2009-02-20 10:41:39
    Temat: 2 nadawców z ekonta mbank
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Czy da się zrobić tak by wysyłka ze wspólnego ekonta mbanku była firmowana
    raz jednym a raz drugim współwłascicielem? Z testów które zrobiłem
    (logowanie na jednego i drugiego współwłaściciela) wynika że zawsze jako
    nadawca występuje jeden współwłasciel. Jest to jak rozumiem duży problem
    przy zakładaniu lokaty killer w BP bo sprawdzają czy nadawca zgadza się z
    odbiorcą ?

  • 2. Data: 2009-02-20 10:51:18
    Temat: Re: 2 nadawców z ekonta mbank
    Od: " aneczka" <a...@N...gazeta.pl>

    mbank ma super forum http://www.mbank.pl/forum/
    tam zapytaj - mają wątek o Killerze i może tam juz jest odpowiedz?

  • 3. Data: 2009-02-20 10:52:32
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 11:41, "sensei" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > przy zakładaniu lokaty killer w BP bo sprawdzają czy nadawca zgadza się z

    Zakladam niemoznosc powyzszego (najlepiej zapytaj na forum mbanku).
    Zloz dyspozycje na mlinie zalozenia do ekonta konta izzy - tj ten
    drugi wspolwlasciciel, ktorego danych nie ma przy przelewach z ekonta.
    Sadze, ze jesli przy zakladaniu dopilnuje sie, zeby byly dane drugiego
    wspolwlasciciela, powinna byc OK.
    Zakladaja praktycznie od reki.
    Konto w systemie bedzie widoczne tak jak inne - np emax+

  • 4. Data: 2009-02-20 11:50:35
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy zakładaniu lokaty killer w BP bo sprawdzają czy nadawca zgadza się z

    Według wyjaśnienia jakie kiedyś otrzymałem w mBanku tak jest przy przelewach
    zdefiniowanych, że zawsze widnieją dane tego wspołwłaściciela, który
    zdefinował przelew. W sytuacji gdy potrzebujesz na to samo konto przelewać
    raz sam, a raz jako drugi wspołwłaściciel musicie zdefionować 2 osobne
    przelewy czywiście raz definiujesz ty a drugi raz wspowłaściciel.

    JS

  • 5. Data: 2009-02-20 11:54:01
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

> [...]
    > przy zakładaniu lokaty killer w BP bo sprawdzają czy nadawca zgadza się z

    Tydzień temu przerabiałem przypadek, gdy matka z córką miały konto
    wspólne, na którym jako nadawca przelewu widniała tylko córka. Pomimo tego
    killer lokata na dane matki została bez problemu założona. Sęk w tym, że te
    ich konto też było w "pocztowym", więc można założyć, że bank mógł sobie
    sprawdzić, czy faktycznie jest matka współposiadaczem. Jednak coraz bardziej
    przychylam się do tego, że BP aż tak nie wnika kto jest nadawcą przelewu.
    Zresztą można poświęcić 1000 zł kapitału na te 2-3 dni i sprawdzić.
    Koszt w przypadku niepowodzenia to w zasadzie 50-70 groszy utraconych
    odsetek.

  • 6. Data: 2009-02-20 11:57:29
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    sensei pisze:
> [...]
    > przy zakładaniu lokaty killer w BP bo sprawdzają czy nadawca zgadza się z

    O ile mnie pamięć nie myli, to przy definiowaniu nowego przelewu zostają
    zaszyte dane tego współwłaściciela, który właśnie się zalogował (nowy
    przelew zdefiniowany)

    andy_nek

  • 7. Data: 2009-02-20 20:59:28
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Andrzej Kłos wrote on 2009-02-20 12:57:

    > O ile mnie pamięć nie myli, to przy definiowaniu nowego przelewu zostają
    > zaszyte dane tego współwłaściciela, który właśnie się zalogował (nowy
    > przelew zdefiniowany)

    Co w przypadku killera powinno wystarczyć, bo tam się przelewa
    każdorazowo na inne konto :-)
    Michał M

  • 8. Data: 2009-02-20 22:27:47
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    >drugi wspolwlasciciel, ktorego danych nie ma przy przelewach z ekonta.
    >Sadze, ze jesli przy zakladaniu dopilnuje sie, zeby byly dane drugiego

    ???
    Jak chcialem zalozyc izzy (wszysktkie konta w mB mam wspolne) przez mLinie,
    to mPan najpierw spytal, czy ma byc wspolne, a jak mu powiedzialem, ze chyba
    izzy nie moze byc wspolne, to powiedzial, ze skoro poprzednia umowe mam
    wspolna, to musze ponownie przejsc procesure zakladania konta i w tym celu
    udac sie do placowki. Nie tylko nie chcial mi zalozyc izzy, ale tez przyjac
    zamowienia na umowe indywidualna, uparcie twierdzac, ze to tylko w placowce
    (nie wiem, czy mu chodzilo o centrum kredytowe, czy o mKiosk, w kazdym razie
    wymieklem, brakujacy rachunek zalozylem w innym banku wortualnym i sobie
    chwale).
    Zmierzam do tego, ze jak autor watku ma jedynie rachunek wspolny, to izzy
    tak latwo nie zalozy.

    Milego wieczoru, Beniowa

  • 9. Data: 2009-02-20 22:52:42
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 20 Lut, 23:27, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:
> [...]
    > chwale).
    > Zmierzam do tego, ze jak autor watku ma jedynie rachunek wspolny, to izzy

    Ja chciałem z żoną zrobić w 2 stronę. Mieliśmy oboje konta w Mbanku i
    chcieliśmy jej konto z długą historią wpływów zmienić na wspólne i
    okazało się że się nie da. W Mbanku można mieć tylko jedno E-konto.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 10. Data: 2009-02-21 13:51:53
    Od: "kashmiri" <a @ a . com>

    "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> wrote in message

    > O ile mnie pamięć nie myli, to przy definiowaniu nowego przelewu zostają
    > zaszyte dane tego współwłaściciela, który właśnie się zalogował (nowy
    > przelew zdefiniowany)

    Dokładnie. A jeśli zmienisz adres zamieszkania, musisz redefiniować
    wszystkie przelewy. Koszmar.

    k.