  • 11. Data: 2004-09-11 18:15:16
    Temat: Re: mBank
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

    > Witam
    > Duzo mowi sie o "plusach" konta w mBanku.
    > Ja jedna chcialbym poznac te ujemne strony.
    > Czy ktos z posiadaczy konta w mBanku znalazl juz takie?
    Jam ma konto w mBanku juz pare lat i jestem zadowolony szczegolnie jak
    porownuje je z drugim kontem w PEKAO.
    Wada to te oplaty za przelewy.

    Maciek

  • 12. Data: 2004-09-11 18:18:52
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> wrote in message
    .waw.pl...
    > - brak możliwości otwarcia pierwszej lokaty przez internet
    A ja głupi nie wiedziałem i zawsze otwierałem wszystkie lokaty przez
    internet. Łącznie z pierwszą i nigdy nie słyszałem o takim ograniczeniu.

    > "urodziłem się na 52 szerokości geograficznej północnej
    > i 20 długości geograficznej wschodniej
    > wylosowałem Polskę
    > w pokerze po takim rozdaniu mówi się pas" - P. Macierzyński
    No tak, P. Macierzyński wolałby zapewne urodzić się w innym miejscu:
    Chinach, Rosji, Korei Północnej, na jednym z biegunów, w jednym z krajów
    afrykańskich??? Czy może P. Macierzyński uważa, że świat składa się z Europy
    Zachodniej i USA?
    Przepraszam, że polemizuje z sygnaturką, ale też się tak podobnie urodziłem
    i zawsze byłem zdania, że dobrze trafiłem. Proponowałbym przed obraniem
    sobie takiego motto obejrzeć globus i zastanowić się jaka część powierzchni
    lądów jest bardziej atrakcyjna, albo jeszcze lepiej ile procent ludności
    śwata urodziło się w atrakcyjniejszym miejscu.
    Kiepski pokerzysta.

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

  • 13. Data: 2004-09-11 20:07:15
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-11 20:18, kiedy Artur A. Surowiec
    napisał(a) co następuje:

    > A ja głupi nie wiedziałem i zawsze otwierałem wszystkie lokaty przez
    > internet. Łącznie z pierwszą i nigdy nie słyszałem o takim ograniczeniu.

    Touche!

  • 14. Data: 2004-09-11 20:29:46
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Sep 2004 20:18:52 +0200,
    osoba podpisana: Artur A. Surowiec <a...@s...waw.pl>
    napisała:

> [...]
    > A ja głupi nie wiedziałem i zawsze otwierałem wszystkie lokaty przez
    > internet. Łącznie z pierwszą i nigdy nie słyszałem o takim ograniczeniu.
    Masz szczęście. Ja musiałem pierwszą przez telefon bo inaczej się nie
    dało. Zapewne teraz się to zmieniło.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 15. Data: 2004-09-11 20:31:22
    Od: T...@s...co.uk

    In article <gt2kon6iezb4$.dlg@q.w.e.r.t.y>,
    Daniel Karasek <a...@b...pl> wrote:

    > -brak bezpłatnej mLini (ale to ew mozna sobie odpuścić)

    Absurdalne 'procedury' w mLinii. Niestety w sprawach mniej typowych
    nigdy nie udalo mi sie poalaczyc z kompetentna osoba. Zawsze rozmawiasz
    z konsultantem, ktory nic nie moze poza czytaniem z kartki...

    TA

  • 16. Data: 2004-09-11 20:40:00
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Maciek" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jam ma konto w mBanku juz pare lat i jestem zadowolony szczegolnie jak
    > porownuje je z drugim kontem w PEKAO.
    > Wada to te oplaty za przelewy.
    >
    > Maciek

    eee tam mBank jest spoko, co to jest te 0,50gr. Ale przelewy do BRE i
    Multibanku powinny byc bez oplat.
    Tez mam juz jakis czas konto w mBanku i jest dobrze w innym tez mam ale
    oplaty sa drozsze.

  • 17. Data: 2004-09-11 21:28:58
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <chvll8$rhl$1@inews.gazeta.pl>, Artur A. Surowiec wrote:

> [...]

    > A ja głupi nie wiedziałem i zawsze otwierałem wszystkie lokaty przez
    > internet. Łącznie z pierwszą i nigdy nie słyszałem o takim ograniczeniu.

    http://www.mbank.com.pl/oferta/lokata/mlokata.html#a
    2

    * pierwszy raz mLOKATĘ właściciel (współwłaściciel) rachunku
    zakłada przy pomocy operatora mLinii
    * kolejne mLOKATY można założyć zarówno przez Internet, jak i
    przez mLinię i może to zrobić także pełnomocnik ogólny

    A niżej taka sama relatywna "prawda".

  • 18. Data: 2004-09-11 21:33:44
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Sep 2004 20:29:46 +0000 (UTC), Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Masz szczęście. Ja musiałem pierwszą przez telefon bo inaczej się nie
    >dało. Zapewne teraz się to zmieniło.

    ZTCW na niektórych kontach się da, a na innych nie. Problem w tym, że mBank nie
    potrafi określić na których. :)

  • 19. Data: 2004-09-12 14:54:38
    Od: "Tomek Gilewicz" <T...@p...onet.pl>

    "KarKan" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Przelewy 50 gr hmmmm czyli nawet jak bede przelewal powiedzmy 5000 zl to
    tez
    > bedzie to kosztowac aby 50 gr? Bede przelewal na konto w innym banku ...

    Płacisz 50gr TYLKO za przelewy do innych banków. Przelewy wewnętrzne są
    bezpłatne.

    Pzdr,
    Tuptus

  • 20. Data: 2004-09-13 07:15:37
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 11 wrzesień (sobota) gdy o godzinie 15:52 *Budzik* napisał(a) :

    > ok, rozumiem, ale dlaczego podajesz ze minusem jest mala liczba bankomatów
    > (tylko euronet) skoro to nie prawda?
    bo moje zdanie jest _nie obiektywne_.
    pisząc o bankomatach mam na myśli bezpłatne.
    pisząc "mała liczba" mam na myśli w mojej okolicy.
    W mojej okolicy tj promieniu 12km bo tam mam najbliższe bankomaty euronetu i
    Bwzk.
    w mojej mieścinie dostępne bankomaty to PKO, ING, BS, SKOK, dlatego jak już
    pisałem nie jestem obiektywny.
    Jeśli bedziesz mieszkał koło bankomatu euronetu to w/w punkt nie bedzie miał
    dla ciebie znaczenia.
    --

    Pozdrawiam Daniel
    http://www.zusdajnamluz.pl/