  • 31. Data: 2004-09-13 13:26:22
    Temat: Re: mBank
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pasterz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0bd2.000001f4.41459e73@newsgate.onet.pl...

    > Jest na 12 miesiecy z automatycznym przedluzeniem o rok jesli bylo
    regularnie
    > zasilane itp. Tak pisze w regulaminie !!! Zadna bzdura.

    "Kredyt odnawialny tylko na 2 lata, a nie w jak innych bankach co rok" - to
    jest ta bzdura, ktora napisales

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 32. Data: 2004-09-13 13:34:09
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 13 Sep 2004 15:19:48 +0200, "Pasterz" <t...@o...pl>
    wrote:

    >Jest na 12 miesiecy z automatycznym przedluzeniem o rok jesli bylo regularnie
    >zasilane itp. Tak pisze w regulaminie !!! Zadna bzdura.

    mozesz _dokladnie_ zacytowac?
    bo w moim regulaminie jest napisane co innego.

    G.

  • 33. Data: 2004-09-14 05:42:37
    Od: "Pasterz" <t...@o...pl>

    > Użytkownik "Pasterz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > regularnie
    >
    > "Kredyt odnawialny tylko na 2 lata, a nie w jak innych bankach co rok" - to
    > jest ta bzdura, ktora napisales

    A po co sie czepiasz skoro rozumiesz ?

    W innych bankach co roku przedluza sie kredyt automatycznie - tak mam w pekao
    s.a. bez pytania. Ilosc przedluzen jest nielimitowana, pod warunkiem
    regularnych wplywow itp.
    W mBank jest wg regulaminu na 1 rok i jedno przedluzenie o rok, czyli na 2
    lata, a nie na czas praktycznie nieokreslony jak w pekao s.a.

  • 34. Data: 2004-09-14 06:19:55
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > A po co sie czepiasz skoro rozumiesz ?

    Nie rozumiem...;-)

> [...]
    > W mBank jest wg regulaminu na 1 rok i jedno przedluzenie o rok, czyli na 2
    > lata, a nie na czas praktycznie nieokreslony jak w pekao s.a.

    Nieprawda.
    W mBanku tak samo, co przetestowalem na sobie przedluzajac z automatu PO RAZ
    DRUGI.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 35. Data: 2004-09-14 06:30:31
    Od: "Pasterz" <t...@o...pl>

    > Nie rozumiem...;-)
    Rozumiesz, nie kłam bezczelnie :)

    > Nieprawda.
    > W mBanku tak samo, co przetestowalem na sobie przedluzajac z automatu PO RAZ
    > DRUGI.
    No skoro przetestowałes to ... hmmmm no coz ja jeszcze nie, ale wole splacic
    zanim minie termin (nie podoba mi sie ten regulamin).