  • 21. Data: 2004-09-13 07:17:53
    Temat: Re: mBank
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 11 wrzesień (sobota) gdy o godzinie 15:02 *Renata Gołębiowska*
    napisał(a) :
    > Ale za to ma mnóstwo innych i jeden plus, który skutecznie przysłania
    > niektórym te minusy - jest tanie jak Biedronka.

    może,
    ale pytanie dotyczy mBanku i minusów w nim, więc cała ta dywagacja jest
    *nie* *na* *temat*.
    --

    Pozdrawiam Daniel
    http://www.zusdajnamluz.pl/

  • 22. Data: 2004-09-13 07:21:20
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 11 wrzesień (sobota) gdy o godzinie 16:16 *Michał 'Amra' Macierzyński*
    napisał(a) :

    > Ae ma inne :)
    pewnie tak.
    nie będę dywagował bo *KarKan* pytał o ujemne strony mBanku.
    i tak jak napisałeś to co dla mnie jest ważne dla ciebie może nie być.
    więc dyskusje na ten temat wydają się zbędne.
    --

    Pozdrawiam Daniel
    http://www.zusdajnamluz.pl/

  • 23. Data: 2004-09-13 08:45:27
    Od: jos <j...@u...z.pl>

    Użytkownik KarKan napisał:
    > Przelewy 50 gr hmmmm czyli nawet jak bede przelewal powiedzmy 5000 zl to tez
    > bedzie to kosztowac aby 50 gr? Bede przelewal na konto w innym banku ...

    Dobrze kombinujesz. Mój główny bank to mBank, ale przelewy robię z VW.

    J.

  • 24. Data: 2004-09-13 08:53:42
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <1...@...w.e.r.t.y>, Daniel Karasek wrote:
    > Był 11 wrzesień (sobota) gdy o godzinie 15:02 *Renata Gołębiowska*
    >
    > może,
    > ale pytanie dotyczy mBanku i minusów w nim, więc cała ta dywagacja jest
    > *nie* *na* *temat*.

    Tak samo jak zdanie Daniela Karaska: "i dlatego używam VW bo nie ma
    tych minusów"...

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 25. Data: 2004-09-13 09:51:41
    Od: "Pasterz" <t...@o...pl>

    > Witam
    > Duzo mowi sie o "plusach" konta w mBanku.
    > Ja jedna chcialbym poznac te ujemne strony.
    > Czy ktos z posiadaczy konta w mBanku znalazl juz takie?
    >
    > Prosze o odpowiedzi poniewaz sam zamierzam zalozyc konto.

    Kredyt odnawialny tylko na 2 lata, a nie w jak innych bankach co rok bez stresu
    ze trzeba za misiac czy dwa splacic...

  • 26. Data: 2004-09-13 09:59:27
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala>

    > eee tam mBank jest spoko, co to jest te 0,50gr. Ale przelewy do BRE i
    > Multibanku powinny byc bez oplat.
    > Tez mam juz jakis czas konto w mBanku i jest dobrze w innym tez mam ale
    > oplaty sa drozsze.

    Nie moga byc bez oplat, bo nawet takie przelewy przechodza przez KIR. I za
    to bank pobiera oplate

    --
    Pozdrowienia

  • 27. Data: 2004-09-13 10:37:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    XxXxX wrote:

    > Nie moga byc bez oplat, bo nawet takie przelewy przechodza przez KIR.
    > I za to bank pobiera oplate

    Dlaczego przechodzą przez KIR - przecież to jeden bank

  • 28. Data: 2004-09-13 10:41:57
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    jureq said the following on 2004-09-13 12:37:
    [..]

    > Dlaczego przechodzą przez KIR - przecież to jeden bank

    Nie przechodzą przez KIR. Moze trzeba to do FAQ dodać ?
    KJ

  • 29. Data: 2004-09-13 11:38:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pasterz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kredyt odnawialny tylko na 2 lata, a nie w jak innych bankach co rok bez
    stresu
    > ze trzeba za misiac czy dwa splacic...

    A to co za bzdura?
    Kredyt odnawialny w mBanku jest "na wiecznosc" i odnawia się automatycznie
    co roku (ze stosowna prowizją ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 30. Data: 2004-09-13 13:19:48
    Od: "Pasterz" <t...@o...pl>

    > A to co za bzdura?

    Jest na 12 miesiecy z automatycznym przedluzeniem o rok jesli bylo regularnie
    zasilane itp. Tak pisze w regulaminie !!! Zadna bzdura.