    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank
    Date: 11 Sep 2004 21:28:58 GMT

    In article <chvll8$rhl$1@inews.gazeta.pl>, Artur A. Surowiec wrote:

    > "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> wrote in message
    .waw.pl...

    > A ja głupi nie wiedziałem i zawsze otwierałem wszystkie lokaty przez
    > internet. Łącznie z pierwszą i nigdy nie słyszałem o takim ograniczeniu.

    http://www.mbank.com.pl/oferta/lokata/mlokata.html#a
    2

    * pierwszy raz mLOKATĘ właściciel (współwłaściciel) rachunku
    zakłada przy pomocy operatora mLinii
    * kolejne mLOKATY można założyć zarówno przez Internet, jak i
    przez mLinię i może to zrobić także pełnomocnik ogólny

    A niżej taka sama relatywna "prawda".