  • 1. Data: 2004-09-11 09:31:37
    Temat: pytanie z cyklu jaki bank?
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witam

    Niestety jesli nie szanuje sie klienta (jaki by on nie byl i ile by nie
    mial kasy), to trzeba zmienic bank. Od 4 lat mam konto w Citi, gdzie
    regularnie splywala moja pensja, gdy zadzwonilem na infolinie
    dowiedzialem sie, ze jesli zloze wniosek o KK, to na pewno ja
    otrzymam... jestem sprawdzonym klientem bla bla bla... 2-3 dni po
    spotkaniu sie z ichnim przedstawicielem i zlozeniu wniosku otrzymalem
    info, zebym pocalowal ich w d* ;(.

    Tak wiec postanowilem zmienic bank na bardziej szanujacy swoich
    klientow...

    Jakie cechy powinien miec moj nowy bank?
    1. (najlepiej) darmowe przelewy internetowe (do wszystkich bankow) - no
    i dostep do konta online
    2. KK (z pewnoscia otrzymam ja po jakims czasie - ale zebym ja
    otrzymal)
    3. stala oplata za wybranie kasy z bankomatu, a nie % (+darmowy
    euronet)
    4. poskomunistyczne banki odpadaja (pko, pbh-pbk, etc) no i odpadaja
    tez: millenium, mbank, eurobank, czyli do wyboru zostaje raifaisen (nie
    wiem jak sie pisze), ing cos jeszcze?
    5. jaka jest miesiaczna oplata za prowadzenie konta?

    Bede wdzieczy za wskazanie banku, z ktorego jestescie zadowoleni no i
    ktory polecacie.

    Dzieki.

    --
    pozdrawiam rafi
    www.TwojSklep.bazarek.pl - Twój naprawdę DARMOWY sklep internetowy...

  • 2. Data: 2004-09-11 19:03:05
    Temat: Re: pytanie z cyklu jaki bank?
    Od: "Earl" <w...@g...pl>

    nie wiem dlaczego nie zainteresujesz sie inteligo mi bardzo odpowiada nie
    dosc, ze charakteryzuje sie wszystkim tym w czym banki internetowe sa lepsze
    od tradycyjnych to jeszcze mozesz kozystac z infrastruktury PKOBP
    (bankomaty.oddzialy) bez oplat

  • 3. Data: 2004-09-11 19:14:41
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

> [...]
    > otrzymam... jestem sprawdzonym klientem bla bla bla... 2-3 dni po
    > spotkaniu sie z ichnim przedstawicielem i zlozeniu wniosku otrzymalem
    Ja mam konto w PEKAO SA i tam tez olewaja klienta :-( mam tez konto w
    mBanku ale oni podnosza koszty.
    > Tak wiec postanowilem zmienic bank na bardziej szanujacy swoich
    > klientow...
    Obawiam sie ze ciezko bedzie znalezc taki banki :-(
    > 4. poskomunistyczne banki odpadaja (pko, pbh-pbk, etc) no i odpadaja
    > tez: millenium, mbank, eurobank, czyli do wyboru zostaje raifaisen (nie
    > wiem jak sie pisze), ing cos jeszcze?
    Za duzo nie zostaje. ING to chyba tez postkomuna (w pewnym sensie)?
    > Bede wdzieczy za wskazanie banku, z ktorego jestescie zadowoleni no i
    > ktory polecacie.
    Ja zastanawiam sie nad http://www.xelion.com.pl/ ale obawiam sie ze to to
    samo bagno co PEKAO SA

    Maciek