  • 1. Data: 2004-09-11 10:11:22
    Temat: mBank
    Od: "KarKan" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Duzo mowi sie o "plusach" konta w mBanku.
    Ja jedna chcialbym poznac te ujemne strony.
    Czy ktos z posiadaczy konta w mBanku znalazl juz takie?

    Prosze o odpowiedzi poniewaz sam zamierzam zalozyc konto.

    KarKan

    GG:1650271

  • 2. Data: 2004-09-11 10:51:24
    Temat: Re: mBank
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 11 wrzesień (sobota) gdy o godzinie 12:11 *KarKan* napisał(a) :

    > Ja jedna chcialbym poznac te ujemne strony.
    > Czy ktos z posiadaczy konta w mBanku znalazl juz takie?

    to co mi przeszkadza (dlatego na razie nie używam):
    -przelewy za 50gr, (konkurencja ma za free)
    -za mało bezpłatnych bankomatów (euronet mam za daleko)
    -brak papierowego wyciągu z konta, (wystarczyła by taka opcja drukuj tylko
    żeby wyglądało to jak wyciąg)
    -brak bezpłatnej mLini (ale to ew mozna sobie odpuścić)

    i dlatego używam VW bo nie ma tych minusów

    --

    Pozdrawiam Daniel

    Grzebień w kieszeni łysego znaczy o jego silnej woli

  • 3. Data: 2004-09-11 11:12:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Daniel Karasek a...@b...pl ...

    > -za mało bezpłatnych bankomatów (euronet mam za daleko)

    to moze bzwbk?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 4. Data: 2004-09-11 11:27:10
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 11 wrzesień (sobota) gdy o godzinie 13:12 *Budzik* napisał(a) :

    > to moze bzwbk?
    VW wystarcza... bankomat każdy za darmo (wprawdzie pow. 400zł ale dla mnie
    to nie jest problem)
    ciekawy jest też Lukas i Inteligo ale jeśli VW nie bedzie wprowadzał zmian w
    TOiP to tu zostanę :-)
    nie ja nie szukam (na razie) nowego banku i nie będę porównywac ofert,
    odpowiadam jakie minusy mBanku spowodowały że nie trzymam tam pieniędzy...

    --

    Pozdrawiam Daniel

    Polak nie Kaktus-Pic musi !!

  • 5. Data: 2004-09-11 13:02:57
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <gt2kon6iezb4$.dlg@q.w.e.r.t.y>, Daniel Karasek wrote:

> [...]
    > żeby wyglądało to jak wyciąg)
    > -brak bezpłatnej mLini (ale to ew mozna sobie odpuścić)

    Jeśli się nic nie zmieniło, a chyba nie to:
    - "przelewy zaplanowane" kryją się... w "historii" (to coś jak
    wychodzenie z windowsów przez naciśnięcie guzika "start")
    - brak zebranych w jednym miejscu informacji dotyczących pieniędzy
    mających opuścić w przyszłości konto (trzeba sprawdzać oddzielnie w
    "zaplanowanych" i w "stałych")
    - brak możliwości otwarcia pierwszej lokaty przez internet

    > i dlatego używam VW bo nie ma tych minusów

    Ale za to ma mnóstwo innych i jeden plus, który skutecznie przysłania
    niektórym te minusy - jest tanie jak Biedronka.

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 6. Data: 2004-09-11 13:52:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Daniel Karasek a...@b...pl ...

    > nie ja nie szukam (na razie) nowego banku i nie będę porównywac ofert,
    > odpowiadam jakie minusy mBanku spowodowały że nie trzymam tam
    > pieniędzy...

    ok, rozumiem, ale dlaczego podajesz ze minusem jest mala liczba bankomatów
    (tylko euronet) skoro to nie prawda?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 7. Data: 2004-09-11 14:16:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Daniel Karasek <a...@b...pl> wrote:
    > to co mi przeszkadza (dlatego na razie nie używam):
    > -przelewy za 50gr, (konkurencja ma za free)

    bliska, ale nie cala ;) Ale oczywiscie - rzecz wazna - bo za kilka przelewow
    zrekompensuja sie wydatki ponoszone za dostep do placowek

    > -za mało bezpłatnych bankomatów (euronet mam za daleko)

    Ale jest i BZ WBK - to juz daje calkiem dobra siec dostepu

    > -brak papierowego wyciągu z konta, (wystarczyła by taka opcja drukuj

    nie wszystkim potrzebne. Dla mnie - niepotrzenma rzecz - bo i tak zawsze
    laduje w koszu zaraz.

    > -brak bezpłatnej mLini (ale to ew mozna sobie odpuścić)

    Ano. Pamietaj, ze plusem jest 24h/dobe. A to jest bardzo duzy plus.

    > i dlatego używam VW bo nie ma tych minusów

    Ae ma inne :) Ale fakt faktem - konto w VW jest bardzo przyjemne i jako
    alternatywa sprawdza sie doskonale.

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-09-11 15:38:02
    Od: "KarKan" <k...@p...onet.pl>

    Przelewy 50 gr hmmmm czyli nawet jak bede przelewal powiedzmy 5000 zl to tez
    bedzie to kosztowac aby 50 gr? Bede przelewal na konto w innym banku ...

  • 9. Data: 2004-09-11 15:44:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    KarKan <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Przelewy 50 gr hmmmm czyli nawet jak bede przelewal powiedzmy 5000 zl
    > to tez bedzie to kosztowac aby 50 gr? Bede przelewal na konto w innym
    > banku ...

    Tak. Przy kazdej kwocie stala oplata 50 gr.

    http://www.PRnews.pl

  • 10. Data: 2004-09-11 16:01:19
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Sep 2004 17:38:02 +0200, "KarKan" <k...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Przelewy 50 gr hmmmm czyli nawet jak bede przelewal powiedzmy 5000 zl to tez
    >bedzie to kosztowac aby 50 gr? Bede przelewal na konto w innym banku ...

    Opłata 50 gr znaczy ni mniej ni więcej tylko opłatę 50 gr. Nie ma tam nic o
    procentach ani "zależne od kwoty przelewu".