  • 1. Data: 2004-09-11 10:04:58
    Temat: HSCB ..?
    Od: "Miku" <m...@n...interia.pl>

    Co szanowni grupowicze wiedzą n temat działalności tego banku w polsce?

  • 2. Data: 2004-09-11 10:15:55
    Temat: Re: HSCB ..?
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Co szanowni grupowicze wiedzą n temat działalności tego banku w polsce?

    nie ma takiego banku

    kursor

  • 3. Data: 2004-09-11 11:22:48
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > nie ma takiego banku
    Jest - nazywa się Kredyt Bank :-)
    (wyczytałem kiedyś gdzieś na stronie HSCB)
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 4. Data: 2004-09-11 11:25:07
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Jest - nazywa się Kredyt Bank :-)
    > (wyczytałem kiedyś gdzieś na stronie HSCB)

    jak juz to HSBC i o to mi chodzilo

    kursor

  • 5. Data: 2004-09-11 11:43:01
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > jak juz to HSBC i o to mi chodzilo
    Ooops, sorry. Faktycznie, masz rację :)

  • 6. Data: 2004-09-11 11:45:37
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:4142dfb4$1@news.home.net.pl...
    > Jest - nazywa się Kredyt Bank :-)
    > (wyczytałem kiedyś gdzieś na stronie HSCB)
> [...]
    Polski Kredyt Bank, a nie Kredyt Bank.
    Polski Kredyt Bank został przemianowany z dawnego Prosper Banku.
    Jego licencja została sprzedana HSCB, który szumnie zapowiadał ekspansję na
    rynku detalicznym w Polse, ale na razie nie słychać o szczegółach.

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 7. Data: 2004-09-11 20:26:25
    Od: Marek Chłopek <e...@g...pl>

    Miku wrote:

    > Co szanowni grupowicze wiedzą n temat działalności tego banku w polsce?

    HSBC - prowadzi obecnie działalność dla podmiotów gospodarczych. Od lipca
    miał mieć zgodę i rozpocząć działalność detaliczną, ale ... chyba jeszcze
    nic nie zaczął.

    http://www.hsbc.com/
    http://www.hsbc.co.uk/
    http://www.hsbc.com/hsbc/about_hsbc/international-ne
    tworks/europe/poland

    --
    Marek Chłopek

  • 8. Data: 2004-09-11 21:00:14
    Od: "rsa127" <r...@g...pl>

> [...]
    na
    > rynku detalicznym w Polse, ale na razie nie słychać o szczegółach.

    Pierwsze z zapowiadanych działań już jest. Oferowane są kredyty ratalne w
    PTR na komputery. Z tego co pamiętam jest to pod nazwą Beneficial i logiem
    HSBC. Dodam, że ponad rok temu nastąpiła fuzja HSBC z HFC/Beneficial.