  • 41. Data: 2016-10-31 17:31:18
    Temat: Re: które bankomaty drukują kod doładowania?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 17:22:54 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
    > W dniu 31.10.2016 o 08:32, Kris pisze:
    >
    > Skoro napisałeś, że ok. 15zł/mc płacisz za luksus niekupowania doładowań
    > w bankomacie, to wydawało mi się (i raczej nie tylko mi), że chwalisz
    > się o tanim abonamentem telefonicznym. Inaczej tej wypowiedzi odebrać
    > chyba się nie da.
    Nie moj problem że masz kłopot z czytaniem ze zrozumieniem.
    > Dla przypomnienia:
    > "Nigdy też prepaida nie miałem wiec i potrzeby stania przy bankomacie i
    > drukowania koda.
    > Z 15zl miesięcznie płace za ten luksus ale wg mnie warto."
    Coś tam Tobie się wycieło.

    > Na dodatek wątek nie dotyczy kont bankowych, tylko właśnie "stania przy
    > bankomacie i drukowania kodu".
    O mleku też w tym wątku jest
    > Więc chyba naturalne jest, że ludzie chcą się dowiedzieć, prawda?
    Zawsze można dopytać jak są problemy ze zrozumieniem.

  • 42. Data: 2016-10-31 17:56:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-10-31 o 17:26, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 31 października 2016 17:10:10 UTC+1 użytkownik cef napisał:
    > )

    > Tak wyszło
    > Nie muszę nic wyrabiać. Dlatego miedzy innymi pasuje mi płacić 15zł
    > J.F pisze że można niby za darmo, 7-10zł konto mieć tyle że trzeba coś tam
    wyrabiać, omijać. Żeby dyche zaoszczędzić nie dla mnie zabawa.

    Pewnie dałoby się znaleźć coś całkiem za darmo, tylko
    szukać się nikomu nie chce.
    Rozumiem Twoje podejście. Ja nawet nie wiem ile dokładnie musiałbym
    zapłacić,
    bo nie chce mi się sprawdzać.

  • 43. Data: 2016-10-31 20:50:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]
    > szukać się nikomu nie chce.
    > Rozumiem Twoje podejście. Ja nawet nie wiem ile dokładnie musiałbym

    Ja ostatnio sprawdzałem, bo się okazało, że jedynym backupem, gdyby mi się deutsche
    bank zbiesił i opłaty za konto wprowadził (za debetówki opłaty są, więc nie mam, ale
    mam pod domem oddział z bezplatną kasą), byłby mBąk, a nie wiem, czy bym pasiasty ST
    strawil na dłuższą metę - bo trzymam tylko ze względu na darmową debetówkę, kyóra
    niestety nie jest już do dostania.

    Także możliwość znalezienia darmowca musi mieć część wspólną z oczekiwaniami.
    Darmowy jest smart, ale tu oddziałówniet - choć teraz się zmienia w nest i zobaczymy,
    co zmienią.

    Jest sympatyczna popierdółka VW Bank.
    To oczywiście wtedy, gdy zależy absolutnie na debetówce darmowej bez warunków (ale
    niestety też bez możliwości płacenia w necie - chociaż karta ma CVV2) - tutaj jedynym
    jest to, że darmowe są wypłaty ze wszystkich bankomatów w PL, ale suma musi być
    >=400zł, inaczej wypłata kosztuje 1,50zł.
    I ew. może być problem z wpłatami, jeśli ktoś potrzebuje nosić gotówkę do banku, jest
    tylko jeden "oddział" w całej PL, oczywiście w DC.
    Jednak minus musi być - nie prowadzą kont wspólnych.

    Kont darmowych bez debetówki można jeszcze kilka znaleźć, m.in. dbNet, inteligo,
    mBąk, kantor aliora (ale tutaj nie dostaniesz debetówki do konta w PLN nawet jakbyś
    chciał) - z tych obsługa kasowa za darmo jest w db i aliorze, w inteligo darmowe
    tylko wpłaty (wypłaty w bankomatach darmowe z apką iko/blik), w mBąku wiadomo -
    bezpłatne wypłaty w bankomatach apką, wpłaty we wpłatomatach zastrzeżoną debetówką.

    Jeśli zgoda na mikre warunki dla debetówki to albo inteligo - zapłacenie 100zł/mc
    zwalnia z opłaty, albo milek - wystarczy jedna zapłata w miesiącu, ew. mBąk, gdy masz
    jeszcze jego kredytówkę, którą płacisz min. 5 razy w miesiącu.

    W zestawieniu brak pekao, wbk, ing, getoutu, raifiego, bgż+bnp, boś, eurobanku -
    opisywałem te, którymi się na tyle interesowałem, by radzić. Jeśli PKO to w wersji
    inteligo, "duże" ma wg mnie marną ofertę, choć może komuś podpasuje. citek darmowych
    kont nie ma. Aliora poważnie nie traktuję. No i jeszcze są takie popierdółki jak
    pocztowy, toyota, ca - może tam coś ciekawego da się znaleźć.

  • 44. Data: 2016-10-31 21:07:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 20:50:23 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
    .

> [...]
    kont nie ma. Aliora poważnie nie traktuję. No i jeszcze są takie popierdółki jak
    pocztowy, toyota, ca - może tam coś ciekawego da się znaleźć.

    Wychodzi z tego ze niewiele tracę. Darmo nie ma.
    Ja potrzebuje ROR, do niego 2 debetowki dla mnie i żony, system transakcyjny via net
    żeby przelewy robić. Z bankomatów czasami korzystamy.
    Wiec te moje 15zł jest ok wg mnie.
    Kredytowki nie mam i mieć nie potrzebuje. Wole swoją kase wydawać,

  • 45. Data: 2016-10-31 22:47:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 09:04:58 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Czyli Sam widzisz że tak darmo to trudno znaleźć.

    Odwrotnie. Poszukalem tam, gdzie wiem, ze sa oplaty.
    A i tak sie trzeba naszukac, bo wszyscy sie chwala darmowymi :-)

    A szukalem po to, zeby pokazac, ze nawet na tle platnych bankow, to
    15zl jest duzo. Wygorowana cena po prostu.

    >Za tel płace, za tv płace, za śmieci płace i jeszcze coś pewnie
    >by się znalazło to i za ROR zapłacę.

    Nie mowie nie, pewnie sam bym tak pisal ... gdyby nie bylo odwrotnie.
    Nie dosc, ze placic nie trzeba to czesto bank placi :-)

    J.

  • 46. Data: 2016-10-31 22:57:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ja ostatnio sprawdzałem,
    > Jeśli zgoda na mikre warunki dla debetówki to albo inteligo - zapłacenie 100zł/mc
    zwalnia z opłaty

    Dzięki za to zestawienie.
    Akurat debetówkę mam właśnie w Inteligo i spokojnie ten wymagany obrót
    kartą wyrabiam. Spokojnie wyrabiam też obrót kredytówką z innego banku
    Jedyna karta za którą płacę to eurowy MC.

  • 47. Data: 2016-11-01 03:18:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 31.10.2016 o 20:50, Dawid Rutkowski pisze:
    > Także możliwość znalezienia darmowca musi mieć część wspólną z oczekiwaniami.

    O co chodzi z tym, że część wspólną z oczekiwaniami musi mieć także
    możliwość znalezienia darmowca? To brzmi bardzo niezrozumiale.
    Możesz po polsku wytłumaczyć?

    > Jest sympatyczna popierdółka VW Bank.
    > ale niestety też bez możliwości płacenia w necie

    Wydaje mi się, że płaciłem. Ale głowy nie dam, od kilku lat nie używam
    karty VW.

    > I ew. może być problem z wpłatami, jeśli ktoś potrzebuje nosić gotówkę

    Są przecież wpłatomaty

    > jest tylko jeden "oddział" w całej PL, oczywiście w DC.

    Co to znaczy DC?
    Bo w Warszawie oddział jest na pewno.

    > Jednak minus musi być - nie prowadzą kont wspólnych.
    >
    > Kont darmowych bez debetówki można jeszcze kilka znaleźć, m.in. dbNet,

    Ja do konta dbNET mam debetówkę bezpłatną, tę z Einsteinem. :)

    Kiedy już mi się skończy ważność karty w T-Mobile, to chyba zostanę
    tylko przy VW i DB. A to z powodu niskiej renty oraz całkowitej i
    bezwarunkowej darmowości tych kont. Gdybym mógł pracować, to na pewno
    korzystałbym z kont, na których bym dodatkowo zarabiał.
    A jeśli wszystkie banki wprowadziłyby opłaty, to naturalną koleją rzeczy
    posługiwałbym się żywą gotówką. Według mnie, za możliwość obracania
    moimi pieniędzmi to bank powinien mi płacić, a nie ja bankowi.
    Ale są również i tacy ludzie, którzy za naturalne uważają płacenie za
    to, żeby firma korzystała z ich pieniędzy. :D
    I tak ma być, o gustach się nie dyskutuje.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 48. Data: 2016-11-01 09:53:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-11-01 o 03:18, Akarm pisze:

    > A jeśli wszystkie banki wprowadziłyby opłaty, to naturalną koleją rzeczy
    > posługiwałbym się żywą gotówką.

    Nawet jeśli to by wychodziło drożej niż korzystanie z banku?
    (pomijam już czy mówimy o opłacie za prowadzenie rachunku,
    którą to opłatę można uważać za branie kasy za obracanie pieniędzmi klienta
    czy o opłacie za kartę, gdzie nie tak łatwo już jest stwierdzić, która
    strona umowy daje jakby coś więcej )

  • 49. Data: 2016-11-01 11:28:54
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 01.11.2016 o 09:53, cef pisze:

    > Nawet jeśli to by wychodziło drożej niż korzystanie z banku?

    Oczywiście że nie, przecież nie jestem idiotą.
    Ale trudno mi sobie wyobrazić sytuację, że płacenie pieniędzmi byłoby
    obarczone większymi kosztami, niż płacenie kartą. Jest wprost
    przeciwnie: w sklepach zdarzało mi się uzyskiwać niższą cenę kiedy
    wyciągałem z portfela gotówkę zamiast karty.
    Kłopot mógłby być jedynie przy płaceniu na odległość. ;)
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 50. Data: 2016-11-01 12:58:28
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-11-01, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Ale trudno mi sobie wyobrazić sytuację, że płacenie pieniędzmi byłoby
    > obarczone większymi kosztami, niż płacenie kartą.

    Oczywiście że jest obarczone większymi kosztami, tylko obecnie nie wszędzie
    są one do uniknięcia.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com