  • 31. Data: 2003-01-01 18:16:56
    Temat: Re: kredytowki w PKOBP
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:auvagu$q7b$1@news.onet.pl...

    > Ale Ty porownujesz do citi :P

    Chodzilo o porownanie kosztow ubezpieczenia i to nie ja zaczalem. Zwrocilem
    uwage tylko na to, ze PKO oferuje ubezpieczenie do 48h, a Citi do 72h.

    Maciej

  • 32. Data: 2003-01-01 18:18:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał

    > Szczegolnie interesuje mnie to pierwsze. Od jakiego momentu
    > ubezpieczone jest mienie i na czym to ubezpieczenie polega ?

    Nie wiem. Zob. regulamin.

    > Szkoda ze tylko _moze_ :(

    Tak, ale jak na pkobp, to IMO duuuuzy krok naprzod ;-)

    > Nie rozumiem tych 2 puntow, czy one sobie wzajemnie nie zaprzeczaja ??

    Standardowo jest od momentu zastrzezenia karty. Platne sa ubezpieczenia 24h
    i 48h wstecz.
    Zreszta Wojtek zrobil juz update na www.kartybankowe.net

    1,

    > To zle czy dobrze ? ;)), nalezy to rozumiec ze pojedyncza transakcja
    > musi byc na ponad 200 zl, czy jak juz ktos mi natlucze na 200zl
    > zakupow, to za reszte placi bank ?

    Dobrze ;-)) Pow. 200zl reszte placi bank.

    > Wlasnie juz rozwial sie moj dylemat, skoro muBank mi nie dal KK, to
    > moze PKO BP mi da ? :)), chociaz bank najlepiej mi sie nie kojarzy,
    > ale wyglada ze produkt wprowadzili profesjonalny :)).

    Na www wyglada, ze produkt jest bardzo ciekawy ;-) ale jak to bedzie w
    praktyce... kto wie ;-) W kazdym razie b.dobrze sie stalo, ze citi przybyla
    b.powazna konkurencja ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 33. Data: 2003-01-01 18:28:20
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > Sa juz informacje na WWW !
    > oferta/bankowosc detaliczna/indywidualni/karty bankowe
    > jest MC eletronic i VE !!!
    > Visa i MC silver i GOLD !!!

    hmmm. 75 zł za wydanie + 3 zł miesięcznie za wcześniejsze zastrzeganie to
    daje 111 zł rocznie za kartę ......

    czy to w ogóle jakaś atrakcja ?:)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 34. Data: 2003-01-01 18:38:11
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 1 Jan 2003 19:28:20 +0100, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wrote:

    >hmmm. 75 zł za wydanie + 3 zł miesięcznie za wcześniejsze zastrzeganie to
    >daje 111 zł rocznie za kartę ......
    >
    >czy to w ogóle jakaś atrakcja ?:)))

    Biorac pod uwage ubezpieczenie bez gornego limitu, zagwarantowane
    przez bank to jest to oferta warta uwagi.
    W stosunku do kosztow Citka to ciagle taniej, choziaz ubezpieczenie o
    troche gorszych parametrach. Ale to ciagle dopiero druga na rynku
    karta kredytowa z tego typu ubezieczeiem.

    Produkt IMO nie jest super rewelacja ale na pewno jest interesujacy.
    No i jedno to wybor karty dla nas w chwili obecnej a drugie to wplyw
    pojawienia sie tego produktu na caly rynek
    Wprowadzenie sensownej KK ( i to z atrakcyjnym oprocentowaniem) przez
    najwiekszego detaliste na pewno istotnie wlynie na wyglad rynku kart
    kredytowych w Polsce.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 35. Data: 2003-01-01 18:45:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał:

    > On Wed, 1 Jan 2003 19:28:20 +0100, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Dod. ubezpieczenie jest _dobrowolne_.

> [...]
    > troche gorszych parametrach. Ale to ciagle dopiero druga na rynku
    > karta kredytowa z tego typu ubezieczeiem.

    Niestety ;((

    > Produkt IMO nie jest super rewelacja ale na pewno jest interesujacy.
    > No i jedno to wybor karty dla nas w chwili obecnej a drugie to wplyw
    > pojawienia sie tego produktu na caly rynek

    Swieta prawda ;-))

    > Wprowadzenie sensownej KK ( i to z atrakcyjnym oprocentowaniem) przez
    > najwiekszego detaliste na pewno istotnie wlynie na wyglad rynku kart
    > kredytowych w Polsce.

    Mam nadzieje, ze z korzyscia dla nas wszystkich=klientow ;-) Np. citek w
    niemczech do konta z utrzymywanym saldem pow. 2500euro daje konto + _kk_ za
    free. Takich zmian oczekujemy na naszym rynku :D Oczywiscie jak juz citi
    nauczy sie zawierac i doreczac umowy do kk w odpowiedniej, wymaganej przez
    prawo formie ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 36. Data: 2003-01-01 18:46:10
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Jeszcze sie nie doczytalem jakich wymagaja dokumentow :(.

    Najwazniejsza sprawa, czy ta karta bedzie miala podglada transakcji
    przez inet (ew. telefon) ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 37. Data: 2003-01-01 20:54:43
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > BTW - klient Inteligo jest wg ichniejszych zapisow klientem PKO? :)

    Nie, bo jedyny dopuszczalny format konta posiadanego w PKO BP to
    102xxxxx-xxxxxxxx-270-41 :-)

    Ponadto (IMHO) w takim przypadku nalezy zlozyc wniosek bezposrednio w swoim
    oddziale :-))

    M.

  • 38. Data: 2003-01-01 22:13:07
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam,

    Pare dodatkowych spostrzezen nt. KK PKO BP:

    - maja obowiazkowe ubezpieczenie zaciagnietego kredytu: 0,06% salda
    miesiecznego (o ile dobrze czytam regulamin). Czyli taki obowiazkowy
    CreditShield jak w Citi. Doklada sie to wiec do kosztu kredytu, poza opcja
    wyboru ubezpieczenia na 24/48h wstecz od zastrzezenia karty,

    - dla kart zlotych ubezpieczenia wstecz kosztuja wiecej: 5 zl miesiecznie dla
    24h i 7zl miesiecznie dla 48h

    - ale to logo PKO BP na kredytowce dziwnie sie komponuje... ;)

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 39. Data: 2003-01-01 22:17:29
    Temat: Re: kredytowki w PKOBP [Inteligo]
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    >Nie, bo jedyny dopuszczalny format konta posiadanego w PKO BP to
    >102xxxxx-xxxxxxxx-270-41 :-)

    Tak, bo od 1 listopada 2002 r. konto Inteligo jest prowadzone przez PKO Bank
    Polski ( por. http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=108 ). Numery
    kont w Inteligo zaczynaja sie teraz od 50 1020 5558, a PKO BP przygotowuje sie
    do przeniesienia tam kont z e-PKO w oddziale internetowym w Bydgoszczy, sadzac
    po przeprowadzanej wsrod klientow tego ostatniego ankiecie majacej udowodnic,
    ze wola hasla jednorazowe od token'ow.

    Marta

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 40. Data: 2003-01-02 09:51:30
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    MK wrote:

    > No, ale w Citi masz 72 godziny za 6,5 :). W PKO 3PLN za 24 godziny, a 5 za
    > 48h, czyli druga doba kosztuje 66% ceny poprzedniej. Jakby PKO przejmowalo
    > odpowiedzialnosc na 72h przed zgloszeniem to pewnie by kosztowalo to 5PLN *
    > 1,66 = 8,30PLN ;).

    5+0,66*2=6,33

    pzdr

    Tomek