  • 1. Data: 2002-12-31 11:37:31
    Temat: kredytowki w PKOBP
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Sa juz informacje na WWW !
    oferta/bankowosc detaliczna/indywidualni/karty bankowe
    jest MC eletronic i VE !!!
    Visa i MC silver i GOLD !!!
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 2. Data: 2002-12-31 11:57:44
    Temat: Re: kredytowki w PKOBP
    Od: k...@z...pl

    > Sa juz informacje na WWW !
    > oferta/bankowosc detaliczna/indywidualni/karty bankowe
    > jest MC eletronic i VE !!!
    > Visa i MC silver i GOLD !!!

    teoretycznie powinny być tutaj:
    http://www.pkobp.pl/indy/karty.xml?id=1

    ale mi się nie ładuje :(

    Karol Żwiruk

  • 3. Data: 2002-12-31 11:59:41
    Od: k...@z...pl

    > teoretycznie powinny być tutaj:
    > http://www.pkobp.pl/indy/karty.xml?id=1
    >
    > ale mi się nie ładuje :(

    ok, już działa:
    http://www.pkobp.pl/indy/kblek.xml?id=1 (błękitna)
    http://www.pkobp.pl/indy/ksrebrna.xml?id=1 (srebrna)
    http://www.pkobp.pl/indy/kzlota.xml?id=1 (złota)

    Karol Żwiruk

  • 4. Data: 2002-12-31 12:02:50
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Sa juz informacje na WWW !
    > oferta/bankowosc detaliczna/indywidualni/karty bankowe
    > jest MC eletronic i VE !!!
    > Visa i MC silver i GOLD !!!

    Hmmm... muszę przyznać, że mnie zaskoczyli i to bardzo.
    Wygląda to całkiem fajnie, nie dość, że dają (będą dawać) MC (ciekawe tylko
    jak rozliczany EUR/USD?), G-P 52dni i na silvera wystarczy 1500 (chyba
    zresztą jak w BZWBK)

    Szkoda, że nic nt. ubezpieczenia tych kart nie ma.

    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku! - J.

  • 5. Data: 2002-12-31 12:03:48
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:aus0vh$l63$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, JOHNNY wrote:
> [...]
    > (chyba zresztą jak w BZWBK)
    >
    > Szkoda, że nic nt. ubezpieczenia tych kart nie ma.

    Zobacz do TOiP - tam są opłaty za różne ubezpieczenia.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-31 12:19:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał

> [...]
    > zresztą jak w BZWBK)
    >
    > Szkoda, że nic nt. ubezpieczenia tych kart nie ma.

    O! ubezpieczenie ;-)) Wreszcie _dwie_ opcje ubezpieczenia:
    -za wcześniejsze przejęcie odpowiedzialności - na 24 godziny przed
    zgłoszeniem utraty karty (opłata miesięczna) 3zl
    -za wcześniejsze przejęcie odpowiedzialności - na 48 godzin przed
    zgłoszeniem utraty karty (opłata miesięczna) 5zl

    albo do golda (200zl):
    -za pakiet usług dodatkowych - Priority Pass, IAPA (opłata roczna) 80zl

    z regulaminu:
    Wszystkie transakcje dokonane w walucie obcej oraz opłaty obciążające
    rachunek, o których mowa w § 36, wyrażone w walucie obcej, przeliczane są
    przez VISA International lub MasterCard International na euro według kursu
    VISA lub MasterCard i zasad stosowanych przez te organizacje, a następnie
    przez PKO BP SA na złote według kursu sprzedaży dla dewiz z tabeli kursowej
    PKO BP SA z dnia zaewidencjonowania transakcji.

    albo:
    Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji, PKO BP SA _może_ podjąć decyzję o
    tymczasowym uznaniu rachunku kwotą reklamacji oraz pobranymi od niej
    opłatami i prowizjami. :O ;-))))

    i teraz najlepsze:
    1. Na życzenie Posiadacza karty głównej, PKO BP SA może przejąć
    odpowiedzialność za zobowiązania finansowe powstałe w wyniku transakcji
    dokonanych przy użyciu utraconej karty kredytowej, na 24 lub 48 godzin przed
    zgłoszeniem utraty karty kredytowej, z zastrzeżeniem § 52.
    2. Przejęcie odpowiedzialności, o której mowa w ust. 1, staje się skuteczne
    po upływie odpowiednio 24 lub 48 godzin od chwili zgłoszenia życzenia.
    3. PKO BP SA przejmuje odpowiedzialność w zakresie, o którym mowa w ust. 1,
    od kwoty 200 zł. !!!!!!!!!!!!!!!
    4. Za przejęcie odpowiedzialności przez PKO BP SA w sposób określony w ust.
    1, pobierane są opłaty zgodnie z Taryfą.

    Jestem pod wrazeniem ;-))))
    Duuuuuuuuuzy plus dla PKOBP za ilosc kart i opcji ;-)))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 7. Data: 2002-12-31 13:32:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@z...pl> napisał w wiadomości

    > ok, już działa:
    > http://www.pkobp.pl/indy/kblek.xml?id=1 (błękitna)

    A mozna je dostac bez RORu w PKO?

    Maciej

  • 8. Data: 2002-12-31 13:36:28
    Od: k...@z...pl

    > A mozna je dostac bez RORu w PKO?

    na stronach www napisali że klienci banku mogą dostać je na "specjalnych
    warunkach" z czego można wnioskować że tak.

    Karol Żwiruk

  • 9. Data: 2002-12-31 13:41:43
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 31 Dec 2002 14:32:20 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >A mozna je dostac bez RORu w PKO?

    Tak.
    Natomiasy posiadacze RORu odpowieni czas maja uproszczona procedure i
    nizsze oprocentowanie (!!!)

    Ale we wniosku nie da sie w kratki wpisac nr w Inteligo ;)
    (przystosowany do nr w starym formacie)

  • 10. Data: 2002-12-31 13:59:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > z regulaminu:

    To PKO znowu o krok przed obowiazujacymi uregulowaniami ;)

    § 16.

    Posiadacz karty, na żądanie punktu akceptującego kartę, zobowiązany jest do
    okazania dokumentu potwierdzającego jego tożsamość.

    Ciekawe jakie sankcje przewiduja za 'niemanie' przy sobie dokumentu
    potwierdzajacego tozsamosc ;)

    § 33.

    1. W przypadku stwierdzenia niezgodności w zestawieniu transakcji, Posiadacz
    karty głównej powinien zgłosić pisemną reklamację w dowolnym oddziale PKO BP
    SA lub na adres wskazany w materiałach informacyjnych przesłanych wraz z
    kartą kredytową.

    2. Reklamacje, o których mowa w ust. 1, należy składać w ciągu 14 dni od
    daty otrzymania zestawienia transakcji i nie później niż 60 dni od dnia
    dokonania transakcji, na właściwych drukach dostępnych w oddziałach PKO BP
    SA, odrębnie dla każdej kwestionowanej transakcji.
    To jest niezle. Co bedzie jesli wcale nie dokonalem transakcji? Od czego sa
    liczone te 60 dni? [wiem, czepiam sie ;)]

    § 61.

    W okresie ważności karty kredytowej, PKO BP SA może wystąpić do Posiadacza
    karty głównej o przedłożenie aktualnych dokumentów dotyczących uzyskiwanych
    dochodów oraz zobowiązań finansowych.

    moze zbyt czesto nie beda robic ;) Karty sa wydawane na rok czy dluzszy
    czas?

    Maciej