  • 41. Data: 2003-01-02 10:36:20
    Temat: Re: kredytowki w PKOBP
    Od: d...@o...pl

    to chyba nie jest tak do końca>

  • 42. Data: 2003-01-02 10:39:27
    Od: d...@o...pl

    > Powaznie, po spakowaniu zipem 1.4 MB ... Wnioski innych bankow o KK od
    > 150 do 900 kB.
    >
    > Przeczytam regulamin, wypelnie wniosek i jutro zanosze :)).
    jak postoisz trzy godziny w kolejce to to pewnie poznasz dużo interesujacych
    ludzi

  • 43. Data: 2003-01-02 10:55:23
    Od: d...@o...pl

    > Jeszcze sie nie doczytalem jakich wymagaja dokumentow :(.
    >
    > Najwazniejsza sprawa, czy ta karta bedzie miala podglada transakcji
    > przez inet (ew. telefon) ?
    >
    > pzdr,
    > Dentarg
    >
    > --
    > Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    >       UIN: 15071179 | GG: 504206
    > Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com
    z tego zestawienia wojtka to ani telefon ani internet nie funkcjonują do kart
    kredytowych w PKOBP - czyli klasycznie zapraszamy do kolejki

  • 44. Data: 2003-01-02 11:33:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > to chyba nie jest tak do końca>

    IMHO SebMal wie troche wiecej od "anomimow" z:

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 45. Data: 2003-01-02 11:54:55
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Sebastian Malarz" <s...@p...onet.pl> napisał:

> [...]

    W pelni sie zgadzam ;-)

    Tez nie rozumiem DLACZEGO multi nie wprowadzilo kk rozliczanej w euro ;-//
    Mam nadzieje, ze mB nie popelni tego bledu wprowadzajac swoja kk :D

    O! i tu mnie pozytywnie zaskoczyl pewnien marmur, ktory wprowadzil od razu
    kk rozliczana w euro ;-)) A myslalem, ze to taki beton ;-) Mowa oczywiscie o
    pkobp :D Nalezy jeszcze dodac, ze pkobp jest tym bardziej na czasie (nie
    sadzilem ze kiedys to powiem ;-)), ze wprowadza euro _przed_ bankami, ktore
    maja europejskie 'koneksje' (akcjonariat) ! ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 46. Data: 2003-01-02 15:07:42
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av19ap$kt$1@news.onet.pl, Witek wrote:

    > Tez nie rozumiem DLACZEGO multi nie wprowadzilo kk rozliczanej w euro
    > ;-// Mam nadzieje, ze mB nie popelni tego bledu wprowadzajac swoja kk
    > :D

    Od pewnego czasu mB nieoficjalnie zapowiada, że bedzie wlasnie rozliczana w
    Euro.

    --
    Robert

  • 47. Data: 2003-01-02 16:18:47
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    Tnij cytaty...

    --
    JaKi

  • 48. Data: 2003-01-02 17:28:35
    Od: "nie mam" <t...@N...gazeta.pl>

    d...@o...pl napisał(a):

> [...]

    I to jest jedna z podstawowych wad tych kart - moim zdaniem. Dzis specjalnie
    zerwalem sie z pracy, by dowiedziec sie wiecej o dostepie do rachunku karty.
    Inforemacji udziela tylko kartolinia - nie automat a panie z dostepem do
    komputerka.
    Ludzie, czy w tym kraju nic nie mozna od poczatku do konca zrobic dobrze?????

  • 49. Data: 2003-01-02 17:28:42
    Od: <t...@g...pl>

  • 50. Data: 2003-01-02 17:32:21
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 2 Jan 2003 11:39:27 +0100, d...@o...pl wrote:

    >jak postoisz trzy godziny w kolejce to to pewnie poznasz dużo interesujacych
    >ludzi
    Zero kolejki, ale na razie bralem druk zaswiadczenia o zarobkach ... 3
    czy 4 osoby w dziale kredytow (bo podobno ten sie zajmuje KK), i zero
    petentow ;))

    pzdr,
    Dentarg