  • 1. Data: 2002-12-30 23:31:08
    Temat: mBank ledwo zipie?
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    Czy ktos moze mi wyjasnic dlaczego do mBanku nie mozna sie dodzwonic ?
    tzn dodzwaniam sie i puszczaja mi melodyjke ....
    Albo zadam pytanie inaczej ....
    czy juz mam zamykac rachunki w mBanku ? czy mBank juz plajtuje skoro nie
    stac go na teleoperatorow ?
    TB

  • 2. Data: 2002-12-31 00:20:47
    Temat: Re: mBank ledwo zipie?
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    >czy mBank juz plajtuje skoro nie stac go na teleoperatorow ?

    pod koniec roku 90 % klientow przypomina sobie o milionie platnosci i
    sprawach do zalatwienia w banku i przez to jest wzmozony ruch...moze to
    dlatego?

  • 3. Data: 2002-12-31 06:13:22
    Od: KrzyDzi <d...@a...waw.pl>

    On Tue, 31 Dec 2002 01:20:47 +0100, "rena" <r...@p...pl> wrote:

    >pod koniec roku 90 % klientow przypomina sobie o milionie platnosci i
    >sprawach do zalatwienia w banku i przez to jest wzmozony ruch...moze to
    >dlatego?

    Dodatkowo mniejsza obsada w okresie świąteczno-noworocznym - tak jak w
    każdej innej firmie.

    Do siego roku ! (to już za niecałe 17 godzin)

  • 4. Data: 2002-12-31 07:41:40
    Od: "Marek Mak" <m...@f...onet.pl>

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał
    > pod koniec roku 90 % klientow przypomina sobie o milionie platnosci i
    > sprawach do zalatwienia w banku i przez to jest wzmozony ruch...moze to
    > dlatego?
    Jeśli to ten powod to w takim razie ja to wiem, ty to wiesz ale dlaczego
    banki tego nie wiedza?

  • 5. Data: 2002-12-31 09:36:30
    Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl>

    ja dzis dzwoniłam 3 razy i za kazym razem czekałam ni wiecej niz 10-15 sekun
    na połczeniem z teleoperatorem
    Kasia

  • 6. Data: 2002-12-31 16:38:44
    Od: "MarKoz" <j...@o...pl>

    Tomasz Bednarz wrote:
> [...]
    > Albo zadam pytanie inaczej ....
    > czy juz mam zamykac rachunki w mBanku ? czy mBank juz plajtuje skoro

    bank internetowy!! a ludzie dalej przez telefon zalatwiaja swoje operacje
    paranoja

  • 7. Data: 2003-01-02 10:40:27
    Od: "Sydney Green [22]" <k...@p...com.pl>

    Witam,

    Tomasz Bednarz wrote:
> [...]
    > Albo zadam pytanie inaczej ....
    > czy juz mam zamykac rachunki w mBanku ? czy mBank juz plajtuje skoro nie
    A moze od tego to zalezy:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _3025.html#3030

    Pozdrawiam,
    Sydney

    --
    Sydney Green [22] | Registered Linux User No. 166549
    e-mail: k...@p...com.pl | Powered by AMD K6-III+ Processor