  • 51. Data: 2003-01-02 21:37:49
    Temat: Re: kredytowki w PKOBP
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 2 Jan 2003 11:55:23 +0100, d...@o...pl wrote:

> [...]

    Telefon to jeszcze nie wiem, wydaje mi sie, ze bedzie ale pewnosci nie
    mam wiec podalem brak danych.
    W kazdym razem zlozylem dzisiaj wniosek o MC eletronic, pozyjemy,
    zobaczymy :).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 52. Data: 2003-01-02 21:50:10
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 02 Jan 2003 22:37:49 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Telefon to jeszcze nie wiem, wydaje mi sie, ze bedzie ale pewnosci nie
    >mam wiec podalem brak danych.
    >W kazdym razem zlozylem dzisiaj wniosek o MC eletronic, pozyjemy,
    >zobaczymy :).
    Electornic ? Do czego mozna jej uzywac oprocz placenia w POSach ?
    Da sie cos kupowac cos przez net ? Bo jakby sie dalo to bym wola tego
    electronica ;)

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 53. Data: 2003-01-03 22:52:21
    Od: "Dawid Switala" <c...@o...pl>

    > Electornic ? Do czego mozna jej uzywac oprocz placenia w POSach ?
    Do napadywania bankomatoow

    > Da sie cos kupowac cos przez net ?
    NIE :(

    >Bo jakby sie dalo to bym wola tego electronica ;)
    Ze wzlgedu na cene i niski prog zarobkoow nie Ty jeden ;)

    --
    Dawid Switala, Poznan
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)

  • 54. Data: 2003-01-04 18:33:51
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Sebastian Malarz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]
    >Dojdzie pewno do tego, że za parę lat Polska będzie członkiem Unii
    >Europejskiej, wprowadzi nową walutę EUR (zamiast PLN) a niektóre banki
    >nadal będą transakcje wykonane w EUR przeliczały przez USD :))

    :-))))

    Z taka sytuacja mielismy juz do czynienia. POSy CKC transakcje w zlotowkach
    przeliczaly na dolary i przesylaly dalej do autoryzacji. Bank wystawcy karty
    przeliczal kwote w dolarach na zlotowki po swoich kursach i taka kwote
    blokowal. Jak latwo sie domyslec kwota transakcji (ktora ostatecznie
    obciazala rachunek) roznila sie od tej zablokowanej, co skutkowalo tym, iz
    transakcja, pomimo ze rozliczona, dalej byla blokowana i trzeba bylo
    poczekac do zakonczenia okresu blokady. Zaobserwowalem to w 1998 r., kiedy
    otworzylem rachunek w handlobanku (chlip, chlip...), ktory jak wiemy
    umozliwial kontolowanie blokad. Gdzies na poczatku 1999 r. CKC zaczelo
    rozliczac normalnie.

    Pozdrawiam, Grzegorz