  • 1. Data: 2002-12-31 11:37:15
    Temat: Bank z ludzka twarza?? :))
    Od: "Grzes" <d...@N...host.sk>

    Witam.

    Spoznilem sie dzis 8 minutek do banku z wplata raty za kredyt. Mowie - ups -
    dzis w nocy system komputerowy nie zwazajac na sylwestrowa noc naliczy mi
    odsetki i spowoduje, ze moge dostac sie na liste podejrzanych :-O.
    A jednak - popukalem w szybke, ze ten tego - wplacic tylko chce - i mnie
    wpuscili :)) (WBK BZ oddz. Olsztyn jakby co ;) ). Hi hi, jestem uratowany
    :)) (i biedniejszy o rate :(( ).

    Wsiem grupowiczom - udanej zabawy sylwestrowej, duzo szczescia w Nowym Roku
    (z nowym rokiem nowym krokiem ;)) ), samych udanych transakcji bankowych
    oraz pozytywnych i ciekawych dyskusji na grupie :))

    Pozdrowiam
    Grzes

  • 2. Data: 2002-12-31 11:39:25
    Temat: Re: Bank z ludzka twarza?? :))
    Od: s...@o...pl

    raczej oddział - a nawet konkretny czlowiek :)
    nie ma banków z ludzka twarzą

  • 3. Data: 2002-12-31 12:25:12
    Od: "Grzes" <d...@N...host.sk>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > raczej oddział - a nawet konkretny czlowiek :)
    > nie ma banków z ludzka twarzą

    No dobra, masz racje :), ale to tylko taka przenosnia :))

    Pozdr.
    Grzes

  • 4. Data: 2002-12-31 12:27:30
    Od: s...@o...pl

    > Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No dobra, masz racje :), ale to tylko taka przenosnia :))
    >
    > Pozdr.
    > Grzes

    w takim więc razie oby więcej takich ludzi w 2003 roku :)

  • 5. Data: 2002-12-31 18:07:45
    Temat: Re: Bank ze swinska twarza
    Od: Klient<k...@s...cut>

    > No dobra, masz racje :), ale to tylko taka przenosnia :))

    He ale "Bank ze swinska twarza" nie jest juz przenosnia - vide Lukas

    --
    Klient

  • 6. Data: 2002-12-31 20:19:40
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Klient wrote:

    > He ale "Bank ze swinska twarza" nie jest juz przenosnia - vide Lukas

    wiadomo jacy ludzie taki Bank

    --
    Niech szmoc będzie z Tobą!
    Aga

  • 7. Data: 2002-12-31 20:21:59
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ausu47$c9h$1@news.gazeta.pl, Aga wrote:

    > wiadomo jacy ludzie taki Bank

    Dlaczego aż tak negatywnie o Lukas Banku?

    --
    Robert

  • 8. Data: 2002-12-31 20:25:26
    Od: "Colberg" <c...@N...gazeta.pl>

    > Dlaczego aż tak negatywnie o Lukas Banku?

    Ktoś widać reklam nie ogląda. A i przed wejściem do placówek Lukasa straszą z
    szyb świńskie mordy...

  • 9. Data: 2002-12-31 20:30:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ausufm$cuc$1@news.gazeta.pl, Colberg wrote:

    > Ktoś widać reklam nie ogląda. A i przed wejściem do placówek Lukasa
    > straszą z szyb świńskie mordy...

    To wiem, ale PP nie odnosila sie do postaci z reklam.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-01 22:52:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Colberg napisał:

    >Ktoś widać reklam nie ogląda. A i przed wejściem do placówek Lukasa straszą z
    >szyb świńskie mordy...

    Straszą? one są słodkie...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/