  • 1. Data: 2002-12-31 13:54:56
    Temat: Ubezpieczenie Ryzyka Finansowego - Gdzie ? i Kto ?
    Od: o...@p...onet.pl

    Jak w temacie, prowadzę firmę w trójmiescie i po ostatniej stracie mnóstwa
    pieniędzy przez firmę z Gdyni, która ogłosiła upadłość chciałbym jednak móc
    się zabezpieczyć przed ewentualnymi takimi podobnym inwestorami. Czy możecie mi
    polecić firmę/y która takowymi sprawami się zajmuje ?

    Z Noworocznymi Pozdrowieniami

    Piotr

  • 2. Data: 2003-01-01 02:18:19
    Temat: Re: Ubezpieczenie Ryzyka Finansowego - Gdzie ? i Kto ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    o...@p...onet.pl writes:

> [...]
    > Czy możecie mi
    > polecić firmę/y która takowymi sprawami się zajmuje ?

    Myslisz, ze ubezpieczyciel bedzie dokladal do interesu? Rozumiem, ze ludzie
    ubezpieczaja sie od wydatkow, ktorych nie byliby w stanie poniesc, ale
    chyba prowadzac interesy z podejrzana firma latwiej Tobie ocenic sytuacje
    niz ubezpieczycielowi zalozyc, ze wszystko pojdzie zle, i dac odpowiednia
    do tego stawke?

    No chyba ze firma, z ktora chcesz wspolpracowac, na pewno upadnie, wtedy
    to inna sprawa.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2003-01-12 20:38:26
    Od: E-Insurance <e...@e...pl>

    Zadzwoń do Herosa. Akurat są w trakcie fuzji, ale działają.

    o...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > się zabezpieczyć przed ewentualnymi takimi podobnym inwestorami. Czy możecie mi
    > polecić firmę/y która takowymi sprawami się zajmuje ?

    Pozdrowienia

    Adam Jarecki
    Socrates Team

    ********