  • 1. Data: 2004-04-12 15:06:49
    Temat: kredyt - marynarz
    Od: "Bart moore" <b...@p...onet.pl>

    Witam, od pewnego czasu szukam dobrego forum na tematy zwiazane z
    gospodarowaniem i
    mam nadzieje ze wlasnie takie odnalazlem, teraz sprobuje naswietlic panstwu
    moj
    problem.
    Tak wiec potrzebuje na inwestycje oklo 30k PLN, jako student raczej nie
    dostane
    kredytu na ludzkich warunkach, tak wiec poprosilem o pomoc ojca - marynarza,
    obiecal
    pomoc, ale ja musze wszystko zorganizowac.
    tak wiec wlasnie biore sie za organizowanie i mam nadzieje ze pomozecie mi
    rowniez
    wy.
    Tata zatrudniony jest u polskiego posrednika, regularnie pływa od wielu lat,
    nie ma
    problemu z udowodnieniem tego przy pomocy okazania kontraktow czy pisma od
    armatora,
    chcialbym znalezc bank/agencje gdzie mozna zaciagnac taka pozyczke
    minimalnym
    kosztem, wliczajac w to oczywiscie wszelakie oplaty ukryte. z moich
    poszukiwan w
    internecie wylonil sie jeden ogromny kociol, wszelakie reklamy/informacje
    internetowe sa pisane ogolnikowo i maja cala mase kruczkow, jesli ktos z was
    ma
    doswiadczenie na tym polu, moze sam bral kredyt, moze go udziela, prosilbym
    o pomoc,
    z gory dziekuje, regularnie bede sledzil ten wątek.
    z góry dzieki za kazdą, choćby najmniejsza wskazówkę.

  • 2. Data: 2004-04-12 15:07:41
    Temat: Re: kredyt - marynarz
    Od: "Bart moore" <b...@p...onet.pl>

    do teraz najtrafniejsze wydaja sie kredyty hipoteczny lub konsolidacyjny z
    PTF.

  • 3. Data: 2004-04-12 16:14:33
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Bart moore wrote:
    > do teraz najtrafniejsze wydaja sie kredyty hipoteczny lub
    > konsolidacyjny z PTF.

    Ale to są kredyty mieszkaniowe, o jakiej "inwestycji" myślisz?
    Poza tym kredyt konsolidacyjny jest przeznaczony na spłatę innego kredytu, a
    póki co to chyba kredytu nie masz.
    Zauważ że podają tylko oprocentowanie promocyjne na pierwszy rok, dowiedź
    się jak jest ustalane oprocentowanie na dalsze lata.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-04-12 16:26:13
    Od: "Bart moore" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zauważ że podają tylko oprocentowanie promocyjne na pierwszy rok, dowiedź
    > się jak jest ustalane oprocentowanie na dalsze lata.

    hmm, mi wydawalo sie ze cel jest dowolny, tylko zabezpieczenie jest w formie
    nieruchomosci w przypadku hipotecznego, pomylkowo preczytalem chyba o
    pozyczce hipotecznej a nie o kredycie hipotecznym, ale o ile mnie wzrok nie
    myli na
    http://www.ptf.pl
    pozyczka to wlasnie cos dla mnie, cel jest dowolny
    "
    Kredyt hipoteczny wychodzi naprzeciw wszystkim celom kredytowania, których
    zabezpieczeniem jest hipoteka. Pozwala na sfinansowanie zakupu działki,
    domu, mieszkania, lub innego lokalu a także remont, budowę czy przebudowę
    wyżej wymienionych nieruchomości. W przypadku pożyczki hipotecznej nie
    pytamy o jej przeznaczenie - dajemy Ci gotówkę, której zabezpieczeniem jest
    nieruchomość. Masz już kredyty w innych bankach? - wybierz nasz kredyt
    konsolidacyjny, który pomoże Ci spłacić istniejące zadłużenia.
    "

    przy konsolidacyjnym tez chyba nie trzeba przedstawiac zaciagnietych
    kredytow, ale ok, pominmy go.

    co do oprocentowania pozyczki hipotecznej czytam
    "
    Waluta
    kredytu Okres kredytu:
    do 60 mies. od 60 do 120 mies. powyżej 120 mies.

    PLN 8,29 % 9,29 % 10,29 %

    CHF 3,86 % 4,86 % 5,86 %

    EUR 5,56 % 6,56 % 7,56 %

    USD 4,73 % 5,73 % 6,73 %

    "
    tak wiec jesli wezme we frankach na 59 miesecy to wychodzi 3,86% raaajt?

    begin 666 0.gif
    M1TE&.#EA`0`!`+,``/___________P`````````````````````
    `````````
    H`````````````````````"'Y! $```(`+ `````!``$```0"4$0`.P``
    `
    end

  • 5. Data: 2004-04-12 18:13:32
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Bart moore wrote:

> [...]
    > mnie wzrok nie myli na
    > http://www.ptf.pl
    > pozyczka to wlasnie cos dla mnie, cel jest dowolny

    Pożyczka hipoteczna owszem, na dowolny cel. Ich warunki:
    Cele pożyczki: dowolne, nie związane z prowadzoną przez klienta
    działalnością gospodarczą.
    Kredytobiorca: osoba fizyczna uzyskująca na terenie Polski dochody
    pozwalające na spłatę kredytu

> [...]
    > EUR 5,56 % 6,56 % 7,56 %
    > USD 4,73 % 5,73 % 6,73 %
    > tak wiec jesli wezme we frankach na 59 miesecy to wychodzi 3,86%

    Upewnij się że to oprocentowanie jest stałe i dotyczy całego okresu
    kredytowania, a jeżeli jest zmienne to jakie są zasady zmian tego
    oprocentowania.

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2004-04-12 19:05:16
    Od: "Bart moore" <b...@p...onet.pl>

    "
    Upewnij się że to oprocentowanie jest stałe i dotyczy całego okresu
    kredytowania, a jeżeli jest zmienne to jakie są zasady zmian tego
    oprocentowania.
    "
    nie ma tam wzmianki o zmiennosci, ale wiadomo jak to z pieniedzmi, jutro
    pojde osobiscie sprawdzic do ich placowki, akurat mam niedaleko

    "
[...]

    w wymaganych dokumentach wybieram sposob uzyskiwania przychodow - marynarz i
    mam napisane

    " książeczka żeglarska
    umowy o pracę/kontrakty zawarte z armatorem - z obecnego i poprzedniego
    roku lib/i zaświadczenie z Agencji Morskiej o okresie zamustrowań i
    dochodach za ostatnie 12 miesięcy - w przypadku braku umów/kontraktów
    w przypadku marynarzy pracujących dla armatora zagranicznego
    umowy/kontrakty w języku polskim przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego
    zaświadczenie z US o nie zaleganiu z podatkami

    "

    z zadnym z tych papierkow nie bedzie problemow.

    czy widzicie jeszcze jakies przeszkody?

    skoncentrowalismy sie na PTF a moze sa inne, konkurencyjne oferty godne
    porownania?
    czekam na dalsze propozycje.

    begin 666 do3.gif
    M1TE&.#EA`P`#`+,``(P.")@$`@`````````````````````````
    `````````
    C`````````````````````"P``````P`#```$!1 $26<$`#L`
    `
    end

  • 7. Data: 2004-04-12 20:33:55
    Od: "Marcin Fijałkowski" <f...@g...pl>

    Zadzwon do Eurobanku.. wiem ze honoruja marynarzy..

    pzdr

  • 8. Data: 2004-04-13 07:50:03
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bart moore" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c5eb81$ov2$1@news.onet.pl...
> [...]
    > dostane
    > kredytu na ludzkich warunkach, tak wiec poprosilem o pomoc ojca -

    Spytaj w którymś z pomorskich SKOKów. Nie powinni robić problemu z powodu
    zawodu ojca.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2004-04-13 09:10:15
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    > Spytaj w którymś z pomorskich SKOKów. Nie powinni robić problemu z powodu
    > zawodu ojca.

    czy zawod ma tu jakiekolwiek znaczenie ?
    skoki nie udzielaja kredytow (a przynajmniej nie powinni) dla osob "z ulicy"
    trzeba byc czlonkiem i miec jakis tam staz
    wg mnie kredyt gotowkowy w tej wysokosci bedzie udzielony wylacznie pod
    mocny zastaw,
    jesli zarobki sa wysokie - to raczej polecalbym zalatwienie na przynajmniej
    czesc tej kwory - debetu w koncie + karta kredytowa a na reszte kredyt
    gotowkowy, przeciez chyba ma jakies konto na ktore wplywa pensja i tam nie
    powinni robic klopotow rowniez i z kredytem gotowkowym

  • 10. Data: 2004-04-13 09:28:06
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "krab", używający adresu <_...@k...pl>
    napisał:

    > czy zawod ma tu jakiekolwiek znaczenie ?
    > skoki nie udzielaja kredytow (a przynajmniej nie powinni) dla osob "z
    > ulicy" trzeba byc czlonkiem i miec jakis tam staz

    Wystarczy zostac czlonkiem w momencie brania kredytu/pozyczki i potem
    oplacac nalezne skladki czlonkowskie - staz sie liczy dopiero jesli liczysz
    na jakies szczegolne preferencje - nizsze oprocentowanie, nizsza prowizja,
    itp.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia