    From: "Bart moore" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt - marynarz
    Date: Mon, 12 Apr 2004 17:06:49 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@host-81-190-9-77.gdynia.mm.pl

    Witam, od pewnego czasu szukam dobrego forum na tematy zwiazane z
    gospodarowaniem i
    mam nadzieje ze wlasnie takie odnalazlem, teraz sprobuje naswietlic panstwu
    moj
    problem.
    Tak wiec potrzebuje na inwestycje oklo 30k PLN, jako student raczej nie
    dostane
    kredytu na ludzkich warunkach, tak wiec poprosilem o pomoc ojca - marynarza,
    obiecal
    pomoc, ale ja musze wszystko zorganizowac.
    tak wiec wlasnie biore sie za organizowanie i mam nadzieje ze pomozecie mi
    rowniez
    wy.
    Tata zatrudniony jest u polskiego posrednika, regularnie pływa od wielu lat,
    nie ma
    problemu z udowodnieniem tego przy pomocy okazania kontraktow czy pisma od
    armatora,
    chcialbym znalezc bank/agencje gdzie mozna zaciagnac taka pozyczke
    minimalnym
    kosztem, wliczajac w to oczywiscie wszelakie oplaty ukryte. z moich
    poszukiwan w
    internecie wylonil sie jeden ogromny kociol, wszelakie reklamy/informacje
    internetowe sa pisane ogolnikowo i maja cala mase kruczkow, jesli ktos z was
    ma
    doswiadczenie na tym polu, moze sam bral kredyt, moze go udziela, prosilbym
    o pomoc,
    z gory dziekuje, regularnie bede sledzil ten wątek.
    z góry dzieki za kazdą, choćby najmniejsza wskazówkę.