  • 1. Data: 2004-04-12 15:01:41
    Temat: KK BPH - jakie spostrzezenia?
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    Chcialbym zlozyc wniosek o KK w BPH. Chcialbym jednak od grupowiczow
    dowiedziec sie o
    1/ jak widac transakcje w serwisie on line
    czy blokada jest od razu czy po pewnym czasie, jakie szczegoly widac w
    internecie i jakich nie widac (jesli)\
    2/ jak oceniacie serwis on line zwiazany z obsluga karty? Jakie sa plusy a
    jakie minusy? Przeliczanie walut (kursy).
    Dzieki

  • 2. Data: 2004-04-12 17:18:41
    Temat: Re: KK BPH - jakie spostrzezenia?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Jedynym stwierdzonym przeze mnie minusem, dotyczącym wszystkich wydawanych
    przez BPH kart jest okres oczekiwania na ich przysłanie. O kilku lat nie
    mogą zejść poniżej miesiąca. Ostatnio wcześniej dostałem pierwszy wyciąg z
    karty kredytowej, niż samą kartę.

  • 3. Data: 2004-04-12 17:44:09
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-12 19:18, Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Jedynym stwierdzonym przeze mnie minusem, dotyczącym wszystkich wydawanych
    > przez BPH kart jest okres oczekiwania na ich przysłanie. O kilku lat nie
    > mogą zejść poniżej miesiąca.

    Teraz to wszystko znacznie sprawniej idzie, tzn, kolo 2 tygodni.

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2004-04-12 21:12:55
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > 1/ jak widac transakcje w serwisie on line
    > czy blokada jest od razu czy po pewnym czasie, jakie szczegoly widac w
    > internecie i jakich nie widac (jesli)\
    blokade widac od razu, natomiast szczegółowe zestawienie dopiero po
    kilku/nastu/ dniach - zalezy od firmy-sklepu gdzie kupujesz

    > 2/ jak oceniacie serwis on line zwiazany z obsluga karty? Jakie sa plusy a
    > jakie minusy? Przeliczanie walut (kursy).
    Placilem w Chorwacji, Czechach (ostatnio) i kurs był lepszy niz przy Visie
    elektron tez z BPH

    JerzyR

  • 5. Data: 2004-04-13 19:24:32
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Chcialbym zlozyc wniosek o KK w BPH. Chcialbym jednak od grupowiczow
    > dowiedziec sie o
    > 1/ jak widac transakcje w serwisie on line

    dla kart dodatkowych nie widac wcale - mimo ze jest taka opcja

    > czy blokada jest od razu czy po pewnym czasie, jakie szczegoly widac w
    > internecie i jakich nie widac (jesli)

    dopiero na nastepny dzien pojawia sie kwota zalokowana - jest to kwota
    laczna wszystkich blokad - jako jedyna informacja

  • 6. Data: 2004-04-13 20:26:43
    Od: <t...@g...pl>

    krab <_...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > dopiero na nastepny dzien pojawia sie kwota zalokowana - jest to kwota
    > laczna wszystkich blokad - jako jedyna informacja

    Dzieki :)

  • 7. Data: 2004-04-14 08:31:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 13 Apr 2004 21:24:32 +0200, krab napisał(a):
    > dla kart dodatkowych nie widac wcale - mimo ze jest taka opcja

    O, tego nie wiedziałem :)

    > dopiero na nastepny dzien pojawia sie kwota zalokowana - jest to kwota
    > laczna wszystkich blokad - jako jedyna informacja

    Miłą wiadomością jest zaś to, że dopóki transakcja nie pojawi się w
    zestawieniu - nie jest też uwzględniana w wydruku transakcji przesyłanym
    później do właściciela karty :) Tak więc, mimo że wydruk jest sporządzany
    20. każdego miesiąca, to z reguły ostatnia transakcja jest z reguły z 10.,
    czasami z 15... Ot takie 5-10 dni grace period w prezencie :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 8. Data: 2004-04-15 06:23:34
    Temat: Re: KK BPH - jakie spostrzezenia? - regulamin (was: KK BPH - jakie spostrzezenia?)
    Od: 7/12 <f...@n...wp.pl>

    Dnia 12-04-2004 <t...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    [..]
    Podepnę się do tego wątku.

    Czy regulamin kart
    http://www.kartykredytowe.pl/files/dokumenty/Regulam
    in_Kart_Kredytowych_cz1.pdf
    jest aktualny? Par. 19 dotyczący skłonił mnie do telefonu na infolinię -
    człowiek z którym rozmawiałem najwyraźniej miał w rękach regulamin pod
    tym samym tytułem, ale inny - nie umiał odnaleźć tego, co mu
    przeczytałem z tego paragrafu. Zapewniał mnie, że zapis o przejęciu
    przez bank odpowiedzialności za transkacje, także te dkokonane przed
    zastrzeżeniem karty, znajduje się w umowie. Jak to jest?

    Pozdrowienia,
    --
    7/12