  • 1. Data: 2004-04-11 20:14:19
    Temat: Ad. egzaminu na Samodzielnego pracownika bankowego
    Od: "MASTER" <z...@p...fm>

    Witam serdecznie
    mam takie pytanie, moze ktos z grupowiczow przystapil kiedys, moze niedawno
    do egzaminu na samodzielnego pracownika bankowego wg systemu standardow
    kwalifikacji w bankowosci i ma moze jakies materialy ktorymi moglby i chcial
    sie podzielic, chodzi mi miedzy innymi o opracowanie pytan na egzamin ustny.
    A jezeli nie ma lub nie chce sie podzielic ;-) to moze udzielilby mi
    blizszych informacji na temat samego egzaminu. Chodzi mi szczegolnie o
    trudnosc pytan na czesci pisemnej, ilosc tych pytan, moze nawet pamieta
    jakies pytanie, ktore pozwolilyby mi wyrobic jakies wieksze wyobrazenie na
    ten temat. A tak w ogole to interesuja mnie wszystkie informacje na temat
    tego egzaminu

    pozdrawaim i z gory dzieki za jakakolwiek informacje
    Wesolych Swiat ;-)
    Michał
    ---

  • 2. Data: 2004-04-12 11:31:46
    Od: "David100" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Część pisemna to test około 50 pytań nie pamiętam ale chyba wielokrotnego
    wyboru ( minimum to poprawna odpowiedź na więcej niż 50%)
    jeśli opracujesz sobie pytania do części ustnej to pisemną także zdarz
    (mniej więcej ten sam zakres)

    Część ustna - wchodzisz losujesz 3 pytania i odpowiadasz - musisz coś
    powiedzieć na każde pytanie -możesz dostać pytanie pomocnicze :(
    Ogólnie na egzamin zarezerwuj sobie cały dzień - czasami robią dwu dniowe w
    jednym cz.pisemna a potem dla tych co zdali ustna.
    Musisz zaliczyć obydwie części pozytywnie , bo inaczej to poprawka , i
    wszystko zaczyna się od początku
    Z reguły nie ma grupy aby nie uwalili z 3 osoby chyba że zdajesz po
    zamkniętym kursie , a nie eksternistycznie.
    Ogólnie nie jest łatwo , musisz wiedzę posiadać i doświadczenie -to pomaga

    Przebrnąłem przez 3 poziomy kwalifikacji ( łącznie z specjalistą)
    Na każdym wyższym poziomie jest gorzej większy przesiew no i tematyka.
    W sieci znajdziesz pytania do cz.ustnej -jakbyś nie znalazł to podeślę
    Opracowanych pytań nie mam polecam książki z bankowości - np. 2 tomowa
    "Studium z Bankowości" wyd. przez Gdańską Akademie Bankową
    cena około 150 zł :(

    powodzenia w nauce (dla najlepszych dają dyplom z wyróżnieniem)

    David

    ---