  • 1. Data: 2004-04-11 20:25:56
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Zainteresowalem sie kredytem na zakup mieszkania w Multibanku.

    Chcialbym wiedziec, czy musi on byc zabezpieczony poreczycielami, czy tez
    moze sie bez nich obyc ? Wolalbym sie bez tego obyc bo nie znam nikogo kto
    by mi poreczyl.

    Chcialbym sie takze dowiedziec, czy posiadany limit kredytowy (karta
    kredytowa) obnizy mi zdolnosc kredytowa ? Czy planujac kredyt hipoteczny
    lepiej z niej zrezygnowac ?

  • 2. Data: 2004-04-13 05:18:03
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze sie bez nich obyc ? Wolalbym sie bez tego obyc bo nie znam nikogo kto

    Nie wiem jak dokładnie jest w Multi, ale właśnie ubezpieczenie kredytu jest
    stosowane zamiast poręczycieli do czasu wpisu hipoteki.

    > Chcialbym sie takze dowiedziec, czy posiadany limit kredytowy (karta
    > kredytowa) obnizy mi zdolnosc kredytowa ? Czy planujac kredyt hipoteczny
    > lepiej z niej zrezygnowac ?

    To zależy i teoretycznie może obniżyć, ale to już musisz konkretnie się
    dowiedzieć w Multi.

    Pozdrawiam
    Robert WIcik