  • 1. Data: 2004-04-12 15:51:10
    Temat: Inteligo - ile sie czeka na otwarcie rachunku indywidualnego
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Jak w temacie - mam na mysli, od zlozenia via internet wniosku (zakladam, ze
    poprawnie) do uaktywnienia karty i - czyli pelnosprawne konto Inteligo?

    Pozdrawiam grupowiczow

  • 2. Data: 2004-04-12 18:16:44
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl>

    t...@W...gazeta.pl wrote:
    > Witam,
    >
    > Jak w temacie - mam na mysli, od zlozenia via internet wniosku (zakladam, ze
    > poprawnie) do uaktywnienia karty i - czyli pelnosprawne konto Inteligo?

    U mnie i znajomych średnio wyszło 7-10 dni.

    Zbyszek

  • 3. Data: 2004-04-12 19:52:54
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ze
    > poprawnie) do uaktywnienia karty i - czyli pelnosprawne konto Inteligo?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    U mnie 8 dni.

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 4. Data: 2004-04-13 10:01:46
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    u mnie to bylo 10 dni roboczych ( 12 zwyklych :)