    From: "Bart moore" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt - marynarz
    Date: Mon, 12 Apr 2004 18:26:13 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@host-81-190-9-77.gdynia.mm.pl

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:c5ef9t$g53$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale to są kredyty mieszkaniowe, o jakiej "inwestycji" myślisz?
    > Poza tym kredyt konsolidacyjny jest przeznaczony na spłatę innego kredytu,
    > póki co to chyba kredytu nie masz.
    > Zauważ że podają tylko oprocentowanie promocyjne na pierwszy rok, dowiedź
    > się jak jest ustalane oprocentowanie na dalsze lata.
    >
    > Bogdan B.

    hmm, mi wydawalo sie ze cel jest dowolny, tylko zabezpieczenie jest w formie
    nieruchomosci w przypadku hipotecznego, pomylkowo preczytalem chyba o
    pozyczce hipotecznej a nie o kredycie hipotecznym, ale o ile mnie wzrok nie
    myli na
    http://www.ptf.pl
    pozyczka to wlasnie cos dla mnie, cel jest dowolny
    "
    Kredyt hipoteczny wychodzi naprzeciw wszystkim celom kredytowania, których
    zabezpieczeniem jest hipoteka. Pozwala na sfinansowanie zakupu działki,
    domu, mieszkania, lub innego lokalu a także remont, budowę czy przebudowę
    wyżej wymienionych nieruchomości. W przypadku pożyczki hipotecznej nie
    pytamy o jej przeznaczenie - dajemy Ci gotówkę, której zabezpieczeniem jest
    nieruchomość. Masz już kredyty w innych bankach? - wybierz nasz kredyt
    konsolidacyjny, który pomoże Ci spłacić istniejące zadłużenia.
    "

    przy konsolidacyjnym tez chyba nie trzeba przedstawiac zaciagnietych
    kredytow, ale ok, pominmy go.

    co do oprocentowania pozyczki hipotecznej czytam
    "
    Waluta
    kredytu Okres kredytu:
    do 60 mies. od 60 do 120 mies. powyżej 120 mies.

    PLN 8,29 % 9,29 % 10,29 %

    CHF 3,86 % 4,86 % 5,86 %

    EUR 5,56 % 6,56 % 7,56 %

    USD 4,73 % 5,73 % 6,73 %

    "
    tak wiec jesli wezme we frankach na 59 miesecy to wychodzi 3,86% raaajt?

    begin 666 0.gif
    `````````
    `
    end