  • 1. Data: 2004-04-11 21:20:50
    Temat: przelew z bzwbk na inteligo.
    Od: "..::TOMI::.." <g...@z...mm.pl>

    Witam!
    kontrahen twierdzi ze przelal mi pieniadze.
    przelew byl z bzwbk przeelewem TANIM.
    na internetowym potw przelewu widnieje data ksiegowania 6 kwietnia.
    czy mma powody do niepokoju ze oszukal mnie i przelew nie dotrze (moje konto
    to INTELIGO).
    Z banku napisali ze max przelew tani odzie do 3 dni roboczych.
    kontrahent twierdzi ze przelewy przelewm tanim szly mu nawet do tygodnia.
    ja zaczynam sie niepokoic czy on mi nie sfalszowal tego potw. bo za dlugo to
    cos trwa.
    ma ktos konto w bzwbk zeby potwierdzi ze faktyfcznie tylew moze on isc?
    pzdr,

  • 2. Data: 2004-04-12 01:39:10
    Temat: Re: przelew z bzwbk na inteligo.
    Od: "Aleks" <a...@p...onet.pl>

    Ja mam konto w BZWBK i w mBanku . I czasami "przesuwam" jakieś kwoty
    miedzy jednym a drugim kontem - potrafi to iść do tygodnia - zwłaszcza jak
    po drodze są dni wolne ( soboty, niedziele, jakieś święta -- jak np.
    zlecenie jest wystawione w piątek wiczorem to wykonanie zlecenia następuje
    dopiero w poniedziałek rano ) mimo że są to przekazy elektroniczne -- to
    niestety czasami wkurwia .
    Aleks
    PS. Ostatnio BZWBK rozliczył mi transakcję (zakup na kartę w supermarkecie)
    po dwóch miesiącach naliczając jakieś tam odsetki -- reki opadywuja

    ---

  • 3. Data: 2004-04-12 06:36:58
    Od: "ktoś" <b...@o...pl>

> [...]
    > na internetowym potw przelewu widnieje data ksiegowania 6 kwietnia.
    > czy mma powody do niepokoju ze oszukal mnie i przelew nie dotrze (moje

    Ja bym się raczej martwił. Przelewam z bzwbk do inteligo i przelewy tanie
    idą równe 3 dni robocze (co do minuty). Chyba że w zwiazku ze świętami coś w
    bzwbk padło.

  • 4. Data: 2004-04-12 08:12:09
    Od: "..::TOMI::.." <g...@z...mm.pl>

> [...]
    > cos trwa.
    > ma ktos konto w bzwbk zeby potwierdzi ze faktyfcznie tylew moze on isc?

    ja powiem tyle: kwota przelewu to 3700 a rpzelew tani jest po to by go
    przetrzymac. pewnie kwoty w wysk. 100-200zl ida faktycznie w ciagu tych 3
    dni a na takiej kwocie bank juz mzoe zarobic. ale niewiem - okaze sie to we
    wtorek. gosc przyslal mi tez potw. przelewu stad prosba do Aleksa czy
    Ktosia - na priva przeslal bym to potw i byscie potw czy tak faktycznie to
    wyglada.
    thx.

  • 5. Data: 2004-04-12 09:45:39
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    Dnia 2004-04-12 03:39, Użytkownik Aleks napisał:

> [...]
    > dopiero w poniedziałek rano ) mimo że są to przekazy elektroniczne -- to

    po 1. odpowiadaj POD postem a nie NAD nim
    po 2. musisz wiedzieć że przelewy pomiędzy bankami nie idą
    Inteligo>mBank, tylko zawsze uczestniczy w tym KIR i wygląda to tak
    Inteligo>KIR>mBank. A KIR nie pracuje w soboty, niedziele i w żadne dni
    świąteczne

    pozdr
    david

  • 7. Data: 2004-04-12 17:01:21
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

> [...]
    > wtorek. gosc przyslal mi tez potw. przelewu stad prosba do Aleksa czy
    > Ktosia - na priva przeslal bym to potw i byscie potw czy tak faktycznie to

    Nie panikuj, wszystko jest ok. Jezeli zlecil we wtorek 6-tego ale np.
    wczesnym popoludniem to BZWBK od tego czasu liczy sobie 3 dni dla
    przelewu taniego, tak wiec "efektywnie" powinien wyjsc 9-tego w piatek,
    ale jako ze pewnie nie zalapal sie juz o tej godzinie kiedy mijaly
    72h od zlecenia na sesje KIR totez wyjdzie dopiero we wtorek pierwsza
    sesja czyli w mBanku bedzie ok godz. 13.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl