  • 1. Data: 2004-04-12 09:54:24
    Temat: Kredyt na spłatę zobowiązań - jest coś takiego?
    Od: "Carlos" <c...@i...pl>

    Witam

    Czy jakis bank udziela kredytu (pozyczki) na splate innych zobowiazan?
    Kiedys o czyms takim slyszalem, ale wydalo mi sie to dziwne, a tutaj
    ktos moze wiedziec czy cos takiego istnieje. Jesli tak, to w jakim banku,
    jakie warunki trzeba spelniac, zeby otrzymac kredyt, do jakiej wysokosci
    itd. Bede wdzieczny za wszelkie informacje

    --
    Carlos

  • 2. Data: 2004-04-12 10:38:24
    Temat: Re: Kredyt na spłatę zobowiązań - jest coś takiego?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-12 11:54, Użytkownik Carlos napisał:

    > Czy jakis bank udziela kredytu (pozyczki) na splate innych zobowiazan?

    Kilka :)

> [...]
    > jakie warunki trzeba spelniac, zeby otrzymac kredyt, do jakiej wysokosci
    > itd. Bede wdzieczny za wszelkie informacje

    Poszukaj w ofercie coś, co nazywa się kredyt konsolidacyjny.

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105