  • 31. Data: 2004-09-01 21:41:12
    Temat: Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    news:nUpZc.177479$vG5.60096@news.chello.at...
    > "Jarek23" <j...@l...pl> wrote in message
    > >

    > PS. Ktora KK mozna wyplacic kase za jedyne 5 PLN?

    Prawdopodobnie każdą (5% wypłacanej sumy), czyli 5 pln przy wypłacie 100
    pln, a rozmawiamy tu o kwotach tego rzędu.

    Jarek23

    Wyrzuć -23- ze zwrotnego maila.

  • 32. Data: 2004-09-01 21:46:41
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Prawdopodobnie każdą (5% wypłacanej sumy), czyli 5 pln przy wypłacie 100
    > pln, a rozmawiamy tu o kwotach tego rzędu.

    To moja musi być jakaś "inna" - 3% min.7PLN.
    Plus oczywiście odsetki od operacji gotówkowej - u mnie nie pamiętam, bo nie
    korzystam, ale pewnie około 30% w sklai roku.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 33. Data: 2004-09-01 21:58:48
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > korzystam, ale pewnie około 30% w sklai roku.

    No to faktycznie 5 a 7 to straaaaszna różnica, a odsetki 30% w skali roku od
    100 PLN spłaconych po np. 2 miesiącach z pewnością doprowadzą każdego do
    bankructwa.... ale nic to.... kombinujcie dalej. Jak napisał Catbert, On
    jest dziwny, widać ja też jestem dziwny...

  • 34. Data: 2004-09-02 00:40:22
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    MK napisał:
    > Na mnie kiedys 'napadl' facet na stacji Neste. Mial banknot 100 PLN i
    > nie chcialo mu przyjac, zapytal czy bym nie mogl zaplacic za jego
    > tankowanie karta... Hm... teraz jak to napisalem to mysle, ze
    > powinienem wezwac policje ;).

    A banknot był fałszywy ;-)

  • 35. Data: 2004-09-02 00:52:26
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 1 Sep 2004 23:13:09 +0200, na pl.biznes.banki, Maciej Loret w
    wiadomości <news:ch5e1k$jg5$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Podobnie jak samochody czy proszki do prania. które też nam wciskają w
    > telewizorni???

    Motywy działania zarówno banków jak i sprzedawców samochodów są dla mnie
    oczywiste. Zrozumiałe dla mnie również są motywy ludzi, którzy kupują
    samochody lub proszki do prania.
    Natomiast zagadkę dla mnie stanowią ludzie, biorący karty kredytowe.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 36. Data: 2004-09-02 05:08:03
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > samochody lub proszki do prania.
    > Natomiast zagadkę dla mnie stanowią ludzie, biorący karty kredytowe.

    Dlaczego? Większości ludzi samochód nie jest kompletnie potrzebny, podobnie
    zresztą jak jakakolwiek karta, nie tylko kredytowa.
    Jednak wiele osób posiada jedno i drugie. Czasem decyduje o tym wygoda,
    prestiż, chęć pochwalenia się przed znajomymi/sąsiadami ;) W obu wypadkach.
    Karta nawet może być źródłem niewielkiego zarobku - w przypadku żony i moim
    około 100PLN/rok.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 37. Data: 2004-09-02 06:07:53
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > To moja musi być jakaś "inna" - 3% min.7PLN.

    i 37% odsetki Citi co ?

  • 38. Data: 2004-09-02 06:09:04
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > bankructwa.... ale nic to.... kombinujcie dalej. Jak napisał Catbert, On
    > jest dziwny, widać ja też jestem dziwny...

    No to liczymy
    7 zl za wyplate 3,15% miesiecznie czyli kolejne 6,3zl razem jedyne 15zl :)

  • 39. Data: 2004-09-02 06:13:41
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > ale przy transakcjach bezgotowkowych jest 2x razy wiekszy limit niz przy
    > podejmowaniu gotowki z bankomatu

    Zalezy jaka KK, w Citi gotowka to 50% limitu, ale w innych jest roznie

  • 40. Data: 2004-09-02 06:19:25
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > A mógłbyś wyjaśnić, do potrzeb jakiego typu klienta karta kredytowa
    > jest dopasowana? Jakiej są jej zalety?
    > Bo o wadach (zresztą tylko niektórych) już mieliśmy możliwość poczytać.
    > Dla mnie sensowność używania karty kredytowej jest dosyć dyskusyjna i
    > chyba coś w tym jest, skoro banki starają się je wciskać komu się tylko
    > da.

    Zalety: nie nosze gotowki wiec mi jej nie ukradna (wiecej jak te 50zl bo
    poki co drobne trzeba miec) ,
    karte mam ubezpieczona wiec niech kradna).
    Nie oprocentowany kredyt, dostep do duzego limitu 24h/7d/52w w roku.
    Kredyt jako taki dostepny zawsze niezaleznie od kredytu w ROR co pozwala mi
    wytrzasnac w ciagu 24h kilkanascie tysiecy na juz. Koszt karty od 25-70zl
    rowna sie praktycznie
    kosztowi pozyczki w koncie (okolo 1%). W niektorych bankach dostac KK jest
    latwiej niz pozyczke w koncie.