  • 1. Data: 2004-08-31 18:27:16
    Temat: mbank i bankomaty bzwbk
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    Mam konto w mBanku. Gdy ide do bankomatow WBK i chce sprawdzic "dostepne
    srodki" wyswielta mi komunikat ze jest to niedostepne. Dlaczego tak sie
    dzieje? Czy wszyscy tak maja?

    Rafal

  • 2. Data: 2004-08-31 18:31:23
    Temat: Re: mbank i bankomaty bzwbk
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam konto w mBanku. Gdy ide do bankomatow WBK i chce sprawdzic "dostepne
    > srodki" wyswielta mi komunikat ze jest to niedostepne. Dlaczego tak sie
    > dzieje? Czy wszyscy tak maja?

    Sprawdzanie dostępnych środków działa tylko dla nowych kart mBanku i tylko w
    Euronetach.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2004-08-31 19:15:09
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Rafal napisał:
    > Mam konto w mBanku. Gdy ide do bankomatow WBK i chce sprawdzic "dostepne
    > srodki" wyswielta mi komunikat ze jest to niedostepne. Dlaczego tak sie
    > dzieje? Czy wszyscy tak maja?

    Tak. W bankomatach BZWBK "dostępne środki" mogą sprawdzić jedynie
    posiadacze kont w BZWBK.

    K.

  • 4. Data: 2004-08-31 19:28:45
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    W wiadomości z 04-08-31 21:15, tako rzecze Krystek:

    > Tak. W bankomatach BZWBK "dostępne środki" mogą sprawdzić jedynie
    > posiadacze kont w BZWBK.

    I AFAIK Lukas

    Michał

  • 5. Data: 2004-08-31 22:17:41
    Od: "Redeye" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdzanie dostępnych środków działa tylko dla nowych kart mBanku i tylko
    > Euronetach.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marek

    i w dodatku to kosztuje 1 zł od jednego sprawdzenia!
    Pozdrawiam,
    Redeye

  • 6. Data: 2004-09-01 08:44:00
    Od: pwrzosin <p...@g...pl>

    Michał Rolka wrote:
    W bankomatach BZWBK "dostępne środki" mogą sprawdzić jedynie

    > I AFAIK Lukas

    I jeszcze Nordea...
    Pozdr.
    Piotr Wrzosiński

  • 7. Data: 2004-09-01 09:30:30
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "pwrzosin" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Michał Rolka wrote:
    > W bankomatach BZWBK "dostępne środki" mogą sprawdzić jedynie

    > I jeszcze Nordea...

    czyli wszystkie banki majace umowe o wspolpracy z BZWBK. W takim razie
    dziwne ze nie mbank...

    D.

  • 8. Data: 2004-09-01 10:21:53
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Dave zapodał(a):Towarzysz(ka) Dave zapodał(a):

    > czyli wszystkie banki majace umowe o wspolpracy z BZWBK. W takim razie
    > dziwne ze nie mbank...

    Mbank właśnie ma umowę z BZWBK - ale coś niedogadali ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 9. Data: 2004-09-01 12:15:12
    Od: "rsa127" <r...@g...pl>

    > Mbank właœnie ma umowę z BZWBK - ale coœ niedogadali ;-)

    Nie jest to kwestia niedogadania. Wdrożenie tej funkcji wymaga szerszego
    zakresu współpracy i kosztów jak i czasu na wdrożenie.